Blog
77084 km
Gázadásor és elvételkor koppanó hang jelentkezett a futóműből. Az autót felemelve kiderült, hogy a lengőkarokból kiszakadtak a szilentek, így cserélni kellett mindkettőt és ezzel együtt a stabilizátor pálcákat is.
Férjhez ment az egyik +kicsi+ lányom!!
Természetesen Alfácska volt a menyasszonyi "ótó" . Gyönyörű volt mind a kettő!!!





Már korábban meg kellett volna történnie, de csak most volt rá lehetőségem, hogy a vezérlés és a többi elengedhetetlen csere megtörténjen. Hála az istennek nem volt veszélyes még a kivett vezérműszíj, illetve vízpumpa állapota, de ez a tuti. Teljes futómű beállítás, de sajnos nem sikerült, illetve valami más bajra van kilátás, mert az autó keményen balra húz. További hiba keresés.
Sajnos nem tudtam annak idején 2001-ben blogot írni erről a fantasztikus autóról, de nekem nagyon bevált, megbízható, egy igazi országúti cirkáló ugyanakkor tekintélyt parancsoló vas volt. Megmentette az életemet, mert szerintem ha egy OFF-os autóban ülök nem maradok épségben az tuti. Történt ugyanis pontosan 1 évre a megvásárlás napjától, hogy egy majom hátulról teljesen belém szállt kajakra. Sajnos Ő ráment, de én épségben szálltam ki belőle. Az egész alváz megtekeredett és gyakorlatilag két nyomsávban közlekedtem vele még 2-3 HÓNAPIG.. Sajnos nincs róla jelenleg képem, de durva volt. Szerettem és hálás vagyok neki. Isten veled Alfácskám!!
Megtörtént, megtörtént amire már nagyon rég vágytam. Újból Alfa tulajdonos lettem. Meglátni és megszeretni csak ennyi volt az egész. Egy Lancia Thesis volt ami még versenyzett a kegyeimért, de a vizuális élvezet amit okozott, majd beülve és vezetve az a hihetetlen érzés, maga a mennyország.A feleségem csak ennyit mondott az első alfás vezetésekor, "ez fekszik a kanyarban, mint cica az ágyban". Nem akarok nagy szavakat használni, de szerintem ez minden idők legszebb autója.


Megadta magát 10. életévére az izzó, cserélve Würthös izzóra
Megtörtént a motorolaj(Xado)és az összes szűrő cseréje is,valamint kitakarítottam a coolert és az EGR szelepet is,volt benne cucc rendesen.
Megérkezett az új garnitúra D1S izzó is,ezeket is cseréltem.
Óra állás:182.700
Kedves kárpitosom egy hét csúszást kért. De mi eddig sem tétlenkedtünk.
GTVm előző tulaja csúnyán megnyúzta a jobb oldalt. Ez a lököstől indul és a hátsó kerékig tart.
Most a lökhárító repedéseit meghegesztettük. Utána, csak hogy ne unatkozzunk :-D kicseréltük az ajtó kárpitokat. Fotó mellékelve

MOL EVO Diesel
56,81 L
előző tankolástól futott km: 1000
átlagfogyasztás: 5,68 km
költség: 26 297 Ft
pontjóváírás: 0 (1122 pont)