Blog
az autó már jelezte sokszor hogy ki kellene cserélni,végre befért a műhelybe és kollégámmal gyorsan kicseréltük a betéteket,egyébként intelligens az autó,mert jóval a szarrá kopás előtt jelzi,hogy csere esedékes a betét!
újabb szelepfedél tömítés kellett +csavarok mert az előző nem sikerült jól.. egy gyertyatrafó csere és 8 új gyertya
Sikeresen megjártuk, mindenféle gond probléma nélkül. összesen 2200 Km tettünk meg, autópálya, szerpentin, és ország úton. A csomagtartó 4 ember holmiját némi kirakós után simán elnyelte. Szerpentinen a futómű kész élmény, autópályán tempomat 160km/h és légkondi mellett szép kényelmesen lehet utazni. Nagyon meg voltam elégedve, a kocsiból bárhova mentünk úgy szált ki mindenki, hogy friss és fitt volt.
Fogyasztása nem igazán érdekelt, hogy mennyi lesz, az ember nem azért vesz 3.0 V6, hogy 6 literrel eljárkáljon. Viszont meglepődve tapasztaltam, hogy 13 L / 100 km számoltam amikor csináltam a költségvetést. Viszont hazaérve számolgatva a bizonylatok alapján,+computer összességében 10.8 l / Km-re jött ki. Örültem azért. Indulás előtt kapott egy metabondot, olajat, megszüntettük a hűtő csöpögését, új Valeo ablaktörlő.












Féltengely gumiharangok
Lengőkarok
Lengéscsillapítók(pórvédők,felütésgátlók)
Kormányrúd végek
Stabpálcák
Féktárcsák
Fékbetétek
Minden a helyére került és lehet száguldozni....









Lett egy pótkulcsom az Alfához: a régi kulcsa. Sikerült ugyanis kimosni a nyomorultat. Miután két fehérvári műhely hajtott el azzal, hogy Alfát nem vállal, Pápán kötöttem ki. Bő negyedóra alatt megvágták és felprogramozták az új kulcsot. Olcsó ugyan nem volt, legfeljebb a márkaszerviz 80 ezres árához képest.
A 83-as út meg még mindig isteni szórakozás. :)

Az égegyadta világon semmi köze semmihez jelen post-nak, azonban ma (is) utam kedvenc, profi szerelőimhez vezetett. Az összeszokottság és a metakommunikáció magasiskoláját tapasztalhattam meg, amikor is a következő esemény fül,-és szemtanúja lehettem:
Szerelő 1 Szerelő 2-nek egy OFF fostömlő alól: add má'ide azt a g.cifejű szart! S lőn, Szerelő 2 azonnal tudta, kedves kollégája mire is utalt finoman, és már adta is abba a drága, dolgos, munkától kérges-piszkos jattocskába...
Csudálatos, eszméletlen, az a rögtönzés és az édes-ékes magyar nyelv használata, amely képes bármikor cizelláltan körülírni bármit, vagy éppen határozottan rámutatni bármire - csimborasszó, kvintesszencia volt e jelenet mindenre, magyarázat az életre, maga a megvilágosodás!
Szóval ilyenek történnek autószerelőknél, EZÉRT jó odajárni. Story end, kéremkaccsojjaki.
2013.07.19. Székesfehérvár
Km állás: 138170
Proex: Flexi cső, plusz 2es leōmlő rendbe hozatala.
Zé mester: hütőventilátor ellenállás, jobb oldali lengőkar felső és az alsó rá 3 nappal:D, ill. Hátsó hossz lengőkarok.
Gyōmrő, hűtő és klíma hűtő teljes csere, klíma feltöltése.
Hátsó jobbos féknyereg.
Ma ki kellett cserélnem az index relémet, mert menet közbe volt hogy elment az index.
Vacilláltam, hogy relé vagy bajusz kapcsoló, de bevillant az ötlet "elakadásjelző'" bekapcsol és...és....és... nem működik. HÁLA ISTEN!! így megúsztam egy relével. ami volt itthon az előző autómból maradt ( Fiat Bravo ) Könnyen hozzá fértem. 3 db kereszthornyú csavar fogja alulsó kormányoszlop burkolatot. :) Lekaptam gyors és már bányáztam is kifelé a relét. Megvolt bele a másik és gyí. Észrevettem, a régi relé forrósodott úgyhogy tuti az volt a gondja :) Ingyen és gyorsan megúsztam :)
Hazaértünk a 2013-as Nagy Túráról a Spiderrel.
- 11 nap
- Salzburg és környéke
- Attersee
- Chimsee
- Hochalpenstrasse (2.500 m)
- Edelweissspitze (2.571 m)
- Grossglockner
- Heiligenblut (aranymosás is)
- Diga del Vajont
- San Boldo
- Caorle (0 m)
- 2.103 km
- 164,61 liter üzemanyag
- 2.292 fénykép
A Pók hibamentesen tette meg az utat :-)


