Blog
Ma kapott 4db új gyertyát, gyári NGK Platinum.
A héten sikeresen felraktam a nyári kerekeimet, egyelőre ideiglenes gumikkal. Meglátom hogy viselkednek. :)



Tavaly augusztusban tönkrement a klímakompresszorom. Pár hónapba belekerült mire mindent sikerült beszerezni hozzá. Majd klímatöltés után végre újra van klíma. Km óra állás: 117300
Olaj és szűrők cseréje.
Km: 195094
Bekerült hátulra a kilincsházba a két magas amit a gyárban kispóroltak belőle:) Köszönet érte Haronak ! Sokkal jobb lett a hangzás a fülemnek:)
Festésnél ki kellett szedni a bal első dob betétet és látszódott hogy a kormány gumiharang el van szakadva ezért jobb minél előbb cserélni és ez most meg is történt!
Miután a Novitec toldatomat ami nagyon szép volt megharapta egy aknafedél, úgy döntöttem kap egy másikat ami nem ennyire alacsony! Amit kinéztem elég drága lett volna, de a Fanat-X csapat megoldotta féláron. Gyártottak egyet. Természetesen fényezve lett az egész első lökhárító ha már le van szedve!
Most viszont már merem ültetni, meg azt hiszem kell is, mert úgy néz ki mint egy off-road...:-)





Szóval a futómű első részének felújítása is befejeződött.
Cserélve lett:
-Felső lengőkarok kompletten (TRW)
-Lengéscsillapítók illetve rugók (monroe)
-Féknyergek felújítva,átfújva,lematricázva
-Kutyacsontok , kormánygömbfejek cserélve.
-Toronycsapágyak cserélve (SKF)
-Az alsó lengőkarok meglepően jó állapotban voltak így 1-1 szilentet cseréltem csak bennük.
A végeredmény nagyon jó lett,talán még a kereszt stabilizátor szilentjeit illetve ha nagyon ráérek akkor a nyár folyamán a felső lengökar szilentjét kicserélem poliuretánra hogy még feszesebb legyen elöl,de ezek is most gyári újak,szóval lehet marad ez így.
Következő első projektem a toronymerevítés,a nyáron majd postolom.
