Blog
Felkerültek, 5mm-es pogácsák maradtak, jó kicsik de közlekedős.
Mentem is gyorsan velük 1 kört, brutális ez a kocsi:-)



A hétvégén beszereltem a H1-es Led izzókat a ködlámpába. Persze, hogy elsőre nem fértek be miért is menne simán az egész.
Szétvágtam a foncsort, belefeszegettem az izzót, utána pedig összeforrasztottam. Pólusokat megcseréltem mivel led-ről beszélünk.
Jó lett, tetszik, szép az összhatás.




Reggel, hogy ne kelljen keresgélni ki akartam készíteni a segélycsomagot. Jobban szemügyre véve kiderült, hogy márciusban lejárt. Semmi gond, ott a Párducé.
Aha, az tavaly decemberben járt le...
Úgyhogy kellett egy új.
Még a dallamkürtöt kellett visszakapcsolni a "normál" dudára a hamutartóban lévő kapcsolóval.
Ezzel fel is készültünk a vizsgára.
Csont nélkül átment. Érvényes 2015.07.06-ig.
A dokumentáció készítés még hagy némi kívánni valót maga után, mert a km óra állást kicsit elírtál.
Valós: 160.633 km
Beírva: 166.633 km
Úgyhogy a következő két évben legalább 6ezret kell mennünk :-)
Nem, nem AlfaCity bejegyzés jön most.
Még tavasszal amikor próbaképp bekapcsoltam a klímát világos lett, hogy meg se rezzen, elengedte a gázt. Leellenőriztük Pistinél aki klímaszervízzel is foglalkozik. Láthatóan nem tartotta a nyomást a rendszer próbagázzal "felfújva".
A diagnózis: kompresszor csere
A kompresszor tömítése már évek óta nem tökéletes, ezért minden nyár elején töltenem kellett már. Tömítés készlet ehhez a Denso kompresszorhoz nem elérhető sehol.
Az opciók:
1. új kompresszor 120e Ft (Denso)
2. új kompresszor a gyári leadásával 70e Ft (gyárinak mondott, de nem Denso)
3. bontott kompresszor by Ferke kíméletes összeg
Az utóbbi verzióval próbálkoztunk. Pisti előbb nem akarta feltenni a bontott kompresszort, mert UV lámpa alatt nagyon zöld volt mindenhol, azt mondta esélyes, hogy orrán száján ereszt.
Ferke megnyugtatott, hogy szétszedéskor került oda a színező, a kompresszor tartotta a nyomást az autóban amiből kijött. Hittem neki, és rávetem Pistit hogy tegyünk egy próbát.
A kompresszor felkerült, tartotta a nyomást, THX Ferke! Még két csövet kellett aluhegesztőnél rendbetenni mire tökéletes lett a rendszer.
Most jéghideget fúj, nem szuszog, nem szörcsög, működik ahogy kell.

Egyszercsak nem spriccelt az ablakmosó...
Először azt hittem, hogy kifogyott belőle a nyál. A kiváló betöltőnyíláson át töltöttem bele egy jó litert, de ezután sem jutott el az ablakig.
De legalább maga alá termelt egy tócsát.
Mint kiderült a géptető alatt futó csövike hosszában elrepedt egy centit az egyik toldásnál...
Mióta megvan a Pók minden évben megkerüljük a Balatont.
Így történt ez ma is.
A déli sarkánál kezdtük, Keszthely volt az első cél. Majd végig a déli parton, és komppal át Tihanyba.
Zánkától találtunk egy járható utat Tapolca felé, így a kékkuti forrást is megnéztük.
262 km, végig nyitott tetővel, a lehető legoptimálisabb időjárással.
A tesztutat sikeresnek nyilvánítom, holnap mehetünk műszaki vizsgára.






Már jó ideje beszereztem a dolgokat és be is lett szerelve, csak nem jutottam el odáig h képeket is tegyek fel róla...de most már ez is kész. Audiovox wme9314TS+ Hertz 20cm lapos mély + fater áltál készített hozzá erősítő!:)
Az Audiovox cserélve lett 2014.12.02.-én...



Hali
Tudja valaki hány amperes lehet a generátorom ?
156 1.9 jtd multijet 140 le
minden van benne ülésfűtés, multikormány , tempomat , el.ablak stb stb
Elektromos ülés sajna nincs.
Előre is Köszi :D
2
521