Blog
Elég jól éreztük magunkat, lehetett volna hosszabb is a tréning, a nagymacska vakarózott alattunk a tappancsaival,









http://www.youtube.com/watch?v=-Wlx9b4z9Cg&feature=youtu.be
Alakul ez :)
Kész lett a masina! 1.8 T.spark lett mint kiderűlt. Ugyanis a 46-bol a főtengely ment volna át dúgóval hengerfejjel, stb ami kell. Aztán nem jó, nem jó, de miért? Az 56 motorkódos, nem olvashatóak a számok. Méretek alapján 1.8. Na nem baj. Patika a szekér és ez a lényeg. Felnik át lettek festve, meg a lámpákról leszedtem a festéket és behúztam matricával. Az elsők szintén. Remélem a rendőrök nem piszkálnak majd.
Blacky közbenjárásával,tegnap megkaptam az új hátsó agyat.Ma pedig alkalmam nyílt a felszerelésre is...
Meglepően gyorsan és könnyedén megvolt.Kerék le,és felszereléssel együtt volt talán fél óra....
Remélem most egy ideig nyugton lesz a masina.

Ismét kerreg az autóm.... ******* . Nahszóval. Az a nagy Rugós spanoló... eléggé felidegelt.... ezért levettem a nagy spanolót, kivettem a rugót, egy laposvasat csináltam a helyére, felraktam, a szíjat megspanoltam és, voalá. Síri csend és nyugalom :) egy darabig így is marad mert nincs nekem kedvem annyi pénzt kiadni egy spanolóért... de még most sem értem hogy abba a rugóba mi mehetett tönkre hogy kerregést morgást okozott... (szilentek jók benne) De azz a lényeg hogy megszünt. Egy darabig jólesz :)

Na voltunk orvosnál. Szokásos nyári gumi akció, azzal a különbséggel hogy most venni is kellet két darab nyárit. A két elsőm tavaly nyáron tropára ment, de sikerült szerezni két egész jó állapotú Michelin-t, Úgyhogy gumicsere pipa.
Sajnos itt még nem volt vége, elment még egy reflektor izzóm is, azt is cserélni kellett, meg az ékszíjam is megérett egy jól megérdemelt cserére. Minden sikerült most nem sír a kishölgy... :)
Még jövő héten vár ránk egy akció mivel az ablaktörlőm feladta földi pályafutását és így nem olyan poén egy szakadó eső. :)
MEGVAN A BŰNÖS!
Nem a felső lengőkar, hanem az alsó...pontosabban annak a porvédő gumija. Szépen kiszakadt. Gondolom beszáradt a zsír, esetleg meg is korrodálódott kicsit.
Egyenlőre nem lóg, bár nem is olyan k*rva feszes, szóval nem cserélem. Be lett fújva WD40-el, és a nyiszogás elmúlt.
A fékbetéteimben elvileg még kb. 3000 km van. Ez nekem nyár vége/ősz eleje. Akkor úgyis cserélve lesznek elöl a féktárcsák és fékbetétek. Azzal a lendülettel akkor az alsó lengőkar is. Addig meg időnként fújogatom WD40-el. Így legalább nem kell kétszer szétszedni.

