Blog
Vettem egy rozsdamentes acél kipufogót. Ugyanazt a véget használtam mint droberto, csak más megoldásban. Csináltam papírbol sablont a kivágáshoz. Úgy vágtam ki mint a gyárit. Fél napot fúrtam, faragtam ,flexeltem. Belül felhegesztve. A cső külseje 80-as, belseje 60-as így rácuppant a helyére. Végéből nem vágtam le. Vég:5000+1900 posta költség.






Vettem egy típusos tartó konzolt Németországból. 12.000.- ft.
Vezetéknélküli tolatókamera szett+tolatóbemenetes gps 18.000.-ft.
Konzolba a rácsok alá kell beszorítani a konzolt fúrás nélkül. Áramot a magnóról hoztam belül. Vezetéknélküli vevőt a konzol belsejébe raktam.
Lökháritóba befúrtam a kamerát és egy házi adapterrel megdöntöttem kicsit. Relét szedtem szét és házát használtam fel.












Ismeretlen okokból a bézs ajtókárpitomban hátul az egyik oldalon fekete színű hamutartó volt bent nem bézs. A tartó amibe belemegy a hamutartó annak le volt törve az egyik füle , de azt nem cseréltem le mert az bézs volt. Most már jo az összkép hátul is:) Nem mintha valaki dohányozni fogna az autoban!!!



Egy húzósabb német autópálya szakasz után nem akart elindulni a Párduc.
Tekerte, tekerte, de semmi...
Szerencsére nálam volt a csatlakozó és a laptop. Kiolvasva a következőt dobta:
READING ERROR CODES:
1: P0190 - Magasnyomású ü.a. nyomásérzékelõ
No help available
A hiba oka hogy a vezerlo tul magas jelet kapott a szenzortol. A hiba most nem talalhato,valoszinuleg eltarolodott a memoriaban. torold a hibakodokat es ismeteld meg a kiolvasast Erre a hibara aktivalodott a hibajelzo lampa.
2: P0748 - Üzema. nyomás szabályozó (a nagynyomású szivattyú bemenetén)
No help available
A hiba oka hogy a vezerlo nem kapott jelet a szenzortol. A hiba most nem talalhato,valoszinuleg eltarolodott a memoriaban. torold a hibakodokat es ismeteld meg a kiolvasast Erre a hibara aktivalodott a hibajelzo lampa.
TORLI A TAROLT HIBAKODOT...
READING ERROR CODES:
Nincs hibakod
Érdekes. Azt írja, hogy lámpát is gyújtott, nos NEM. A lámpa nem világított.
A törlés óta újabb 1.200 km-t mentünk gond nélkül.
Most akkor mi van?
Ma Szatmárinál jártunk az alfival, mert lejárt a 10.000 km és a kuplungot állítani kellett, hogy normálisan kopjon. Ez a selespeed egyik gyengéje.
KM: 105.554
Zé. Mesternek köszönhetően készen van a NagyVad, jár, megy, szaggatja az aszfaltot.
Többet kellett várnom, mint ahogy terveztem, viszont megérte 100%-an, és itt szeretném megköszönni Zé.-nek. Csak ajánlani tudom.
Cserélve lett:
Teljes vezérlés
Mindenféle tömítések
új szelepek
Futóműben csapágyak,+ gumi bizbasz harangok
Olaj
Váltóolaj
Bosch légtömegmérő
pollenszűrő
Klímatisztítás + feltöltés
Vezető oldali ablak emelőkapcsoló (mert eltört)
friss műszakit is kapott,
Új gumikat
Sok-sok kis apróság
Nem tudom, biztos kihagytam még valamit sok mindent
.
Tervbe van még jó pár dolog, de folyamatosan írok, hogy tudjam.
Km állás 146096 km
Költségek: teljesen mindegy mert megéri (bár asszony meg fog ölni) :-)
Fogyasztás: Csak Budapest 14L / 100 km szerintem ez nagyon baráti, reméljük így marad.
Újra vásároltam némi cumót, pollenszűrő, szelepfedél tömítés, piros (amerikai) hőálló tömítőpaszta, Mann gyári levegőszűrő, Loctite klímafertőtlenítő (nem volt olcsó).
Kicseréltük az olajat Selenia 5W 40-et kapott és szűrőket (olaj, gázolaj, pollen): 94500-on áll a km óra
Kopogott a futómű, a bal lengőkar lógott, cserélve lett.