Blog
Leadva a bella nero GT Zé.-nek... Tapasztalatból tudom, hogy fehér holló előfordulási mennyiségével vetekedő potenciális vevők - ki tudja, milyen indíttatásból - 2,5M Ft. környékén már elvárják az irreálisan csacsi-ragyi szalonállapotot a karosszérián, teljesen mindegy a típus, az évjárat, vagy a futásteljesítmény. Mivel a lépéskényszer mindig az eladót érinti, most meg is kapják ezt majd a verdától.
Totális karc,- rányitástól keletkezett apró horpadás,-és minden egyéb mentesítés a teljes kasztnin fényezéssel és egyéb módszerekkel - hogy aztán újult erővel hirdessem tovább, mert ELADÓ!
Műszakilag még mindig kifogástalan.
Felkerült a váltó, ami nem volt egyszerű a "nomád" körülmények miatt. Rákerült a váltórudazat, ami szintén rendbe lett rakva. Felraktuk az első futóműveket is. Vissza került a kormánymű, a motorteret pedig előcsiszoltuk egy kicsit a festőnek.
Munkaidő: 32 óra






Kihagyhatatlan áron jutottam hozzá 2 drb gyári 166-os brembo féknyereghez tárcsákkal és betétekkel, igaz a betétek cserések lettek mert már nagyon a végüköt járták, TRW került bele a tárcsák fel lettek szabályozva tehát még pár kilométert kibirnak, de azért majd cserélve lesznek idővel, a nyergek fel lettek újitva kaptak egy alapos pucolást és újra lettek fényezve ,piros szint kaptak amire ha minden igaz ac-n lesznek méretarányos brembo matricák, továbbá cserélve lesznek a fékcsövek is szintén TRW márkájúra és természetesen kap uj fékfolyadékot a rendszer








35 ezres km-szerviz a veszprémi Alfa Romeo szakszerviznél. Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, fékolaj lett le- illetve kicserélve. Fékolaj először 2 évnél lett volna esedékes, de Ufi úgyis lassan betölti a második életévét.


Ismét Odenwald rejtelmében, egyedül egy hajnali órában.
Régóta tervezgettem a fejegység tisztítását, de nem tudtam hogy kell kiszerelni a helyéről. Féltem hogy megsérül, ezért amíg nem volt kellő információm a kiszerelés menetéről nem álltam neki. DömpiCartárs instrukcióját követve sikeresen kiszereltem, majd egy elektronikai műszerész barátom kipucolta nekem. Tegnap este visszaraktam, azóta ismét remekül teszi a dolgát. Elötte azt vettem észre hogy az írott lemezeknél egyre sűrűbben írta ki hogy "CD ERROR" majd az utóbbi időben már a gyári lemezekkel is meggyűl a baja. A navigációt a vége felé már csak és kizárólag álló kocsinál volt hajlandó elindítani. Ha menet közben volt egy "újra tervezés" no az végképp feladta neki a leckét, csak homokórázott és nem történt semmi.
A tisztítás minderre megoldást jelentett. Gyors lett és zokszó nélkül teszi a dolgát.
A kiszereléséhez nem kell más csak 2db M4X70-es csavar. Az utolsó képen részletezem a működését. Én a csavar feje alá egy anyával odaszorítottam egy műanyag darabkát hogy könnyen meg lehessen fogni a kihúzáskor. Ha már kibújt legalább 20mm-re akkor alul-felül stabilan megfogva, fel/le irányba óvatosan mozgatva kihúzható a helyéről. Nagyon passzentos, ezért nehezen csúszik ki. Mielőtt teljesen kihúztam volna, a váltót 4.-be kapcsoltam és egy ronyot tettem rá, mert amikor kibukik a helyéről akkor a kijelző pont a váltókarnak ütközne, így a rongy puhasága megóvta a képernyőt az esetleges sérüléstől. Ezután le kell csatlakoztatni az elektromos hálózatról mind a 7!db csatit (ebből 3db antanna). Oldalról nem férni hozzá sehogyan sem, mert egy műanyag fedél ill. egy alu konzol fedi. Gondoltam leszedem a váltó box oldal fedelét hogy onnan hozzáférve kihúzom a csatikat, de azt vissza is pattintottam miután láttam hogy esélytelen az oldalról a fejegység megközelítése.












Ricambi originali.
A gyári rugószett teljes felújítással előkészítve a holnapi cserére.
Az Eibach-ok ki ezek meg befognak ugrani.
Kicsit emelem a magasságot mert nagyon porol a vas:-)
Marklar155- nek H Á L A !
( A 2 db hátsó rugókért! )





881 nap kellett, hogy a Párduccal elérjük a százezredik km-t.
Az út a számok tükrében:
- 1.407,63 óra menetidő (58,65 nap!)
- Mozgásban töltött idő: 6,65 % (Átlagban 96,86 perc/nap !!)
- 71 km/ó átlagsebesség
- 6.861,33 liter tankolt üzemanyag, ebből 66,63 liter az első teletank
- 6,74 liter / 100 km átlagfogyasztás
- üzemanyagköltség: 30,76 Ft/km




Sikerült végre lefújnom a lökhárítókat, illetve az apróbb festendő dolgokat is megcsináltam a kasznin, már csak a polír kell. Felkerült a szárny is fényezve.



MOL EVO NEO
64,76 L
előző tankolástól futott km: 892
átlagfogyasztás: 7,26 l/100 km
költség: 29 265 Ft