Blog
a képek magukért beszélnek az i-re a pontot a GT-től beszerzett matricák tették fel :) természetessen cserélve lettek elöl-hátul a fékcsövek és az ilyenkor szokásos fékfolyadék is Tutela dot 4-re.



Egyik nap szakadt az eső és én nagy vidáman indultam haza a munkából. Beszállok indítok minden zsír még az ablakot is letörölte egyszer, de utána semmi ... megállt alaphelyzetbe ... kellemes volt az út hazáig mit ne mondjak ... :) Mire hazaértem mindenhol előttem elguruló vízcseppeket láttam . Hétvégén volt időm meg megint mondják az esőt ezért szét kaptam, hátha látok valamit. Kiszedtem a szerkezetet és magát a motort is, gyanítottam hogy azzal lesz valami, mert mikor törlésre kapcsolom akkor hallom hogy kattan egyet a relé . Lehúztam a csatikat a motorról és adtam neki az akkutöltőről 12 V-ot. Tekert mint a félőrült :):) Örültem mert akkor nyilván nem a motor a ludas. Tovább kerestem a hibát, és szétszedtem a motoron lévő műanyag "dobozt". Láttam hogy két réz érintkezővel adja át a jelet a motornak a relé. Hát igazából marha koszos volt és vissza volt égve. ( Gondolom már az erőlködésbe mikor nem érintkezett rendesen). Megcsiszoltam, kipucoltam, megzsíroztam. Befújkáltam az érintkezőket, egy úgy nevezetett " konzerváló" spray vel hogy nehogy oxidálódjon a csiszolás miatt. Ezt mi a cégnél a Diesel injektorokon ultrahangos tisztítás után használjuk, jó kis cucc! Összeraktam, visszaszenvedtem a kocsiba. ÉS ÉS ÉS semmi ... na f*** - a... lenéztem és rájöttem hogy nem raktam rá gyujtást !! :) :) Én hülye... :D rárakom és már teszi is a dolgát ! :) Csak egy kis törődést igényelt a drágám ! :D






alfacytin sikerült beszereznem két új emblémát ,felis kerültek az autóra ,szerintem nagyon jól néznek ki


A fóliázást két nappal A.C. előtt csináltattam, szerencsére egy ismerősöm jó áron megszámitotta nekem, tehát fóliát kapott az egész motorháztető és a csomagtartó ajtó is.


Még alfacity előtt visszaragasztottam a küszöböket mert a felső részük elállt mindkét oldalon ami már nagyon szúrta a szememet, fekete Ciklon tömitő ragasztót használtam ami egy nap teljes száradás utánn végre helyükön tartsa a küszöböket.




Az igazság az,hogy annak idején a 146-ba Blaupunkt rádióm volt (San Remo mp26)ami nem jött be mivel gyári hangszórókat használtam és mély nem nagyon volt.Autót mikor lecseréltem a 156-ra hát persze,hogy azt is Blaupunkttal (Seattle cd72)adták igaz felső kategóriás volt annak idején,de a hangja annak is elég silány volt mély nem volt igazán a gyári hangszórókkal:(Ekkor jött egy gondolat mivel itthon minden koreai LG vagy Samsung és meg vagyok elégedve velük lecseréltem egy LG lac 8410r rádióra a Blaut. És lás csodát lett mély hang a gyári hangszórókban.Persze most ne arra gondoljunk mintha egy mélynyomót raknánk az autóba,de így már élvezetesebb a vezetés.Egy bajom volt evvel a rádióval sajnos a színvilág nem passzolt a belső zöld világításomhoz.Nn ekkor én HÜLYE gondoltam lecserélem a Tescoban úgyis akciós volt a Philips CE132, mivel még rosszul is árazták be cirka 8K-ért megvettem.Mert,hogy nincs mechanika,csak usb meg memokártya.Hát hiba volt!Az egyetlen jó dolog az volt benne,hogy mivel nincs mechanika így simán elfért a 156 elméretezett rádió helyére.Sajnos annyira gagyi volt,hogy hangszínt állítás szinte nulla volt,mellesleg a proci még ezeknél is hullámzót, mint ami nem tudja eldönteni mit akar:(Ekkor eldöntöttem nekem megint LG-t kell vadásznom:)Sikerült is találnom egy jó állapotút vaterán(LG lac 3900rn).Nem új amit nem bánok, mert a mostaniak nem tetszenek,de végre úgy szól ahogy az előző, még több hangbeállítással és végre passzol a belsőhöz mert választható zöld gombsor fehér felirattal.Anya megérkeztem!:)Tanulság ha valami beválik ne akarj mást,vagy cserélgethetsz mint egy Hülye!:)))






Úgy alakult ,hogy sikerült egy garnitúra MOMO V10 Black-et beszereznem!
Arra gondoltam lecserélem erre a 17-es Selespeed garnitúrám!
205/40R17-es télit szánok rá!
Akit esetleg érdekel a 17-es (ritka,mint a fehér holló) selespeed felnim, teljesen felújítva téli gumikkal, akkor eladó!!
UPDATE:
Jobbnak láttam eladni, mindkettőt :)



Hering Dani cimborámmal aki mellesleg CarTárs felmentünk komáromba. mindkettőnknek első Alfa Találkozója volt. Maximális megelégedettséggel indultunk haza Pécsre és egy óriási élményként éltük meg












Ez nem igazán szerviz de azért beírom mert örülök neki. Kapott az autó egy saját fűtött garázst (vagyis barátommal közösen béreljük de neki csak a peca cucc meg a robogója van bent) ugyhogy ezentul nem kell félnem a jégtől meg a roh@dék tolvajoktol akik lelopják a felni emblémáimat illetve összetörik az autót és elhajtanak (utóbbi még az opellel történt). Sajnos ilyen világot élünk :@

