Blog
Végre nyárban indultunk. Bár az M1-esen szívemhez kaptam, mikor elkezdett csöpögni az eső, de szerencsére az nem tartott sokáig. Cserébe most a meleggel küzdöttünk, de jobb volt ez így, mint az előző kettő esős-hűvös AlfaCty. Összességében jó volt, bár amit sokan zenének hívnak, az nem az én zeném, de nyilán nem lehet mindenkinek megfelelni. Viszont a gyermek egy ugrálóvárnak, vagy ilyesminek nagyon örült volna, és a fórumból kiderül, hogy más is hasonlóképpen gondolja. De ezt leszámítva hibátlan volt, jó idő volt, tök jó volt! :-)








Dömpiék vezetésével rendben megérkeztünk, ezúton is köszönöm fáradozását hogy összehozta ezt a konvojt :)
Jó buli volt, igaz majdnem megfőttünk, de inkább ez mint a szakadó eső. Mondjuk mosatni így is felesleges volt mert mire beértünk a hátsó úton, finom por borította a gépeket :)
Mindenki nagyon kedves volt, külön köszönet az Elaforg csapatának akik boldoggá tették a fiamat, retroéknál olyan palacsintát ettünk amilyenről úgy gondoltam ilyet csak nagymamák tudnak sütni, Nikiék a tűző napon állva is egész nap mosolyogtak a Shopban, az Autoklub részeg szemüvegei is ütöttek, zeneileg meg most NaTo volt a jobb, a többit inkább képekben :)












Megadta magát a hosszbordásszíj feszítője. Eltört ketté. A mutatványt még a szíj bánta, szerencsére a vezérműszíjhoz nem került be semmi.
A feszítőről annyit lehet tudni, hogy 6 évvel ezelőtt került bele az autóba, élt 45.000 km-t. Elég korán feladta a harcot. Dayco gyártmányú volt.
Ezúttal Gates került bele Dayco szíjjal. Az alkatrészek beszerzéséért köszönet Andykának..


Felakartam töltetni a klímát, de sajnos töltés közben az egyik alacsony nyomású gumicső megadta magát és eldurrant. Jó lett volna Alfacityre. :( A frissen kész motorhoz kitakarítottam a levegőszürőt. A ködlámpák napsárga folliát kaptak.
Tettünk egy nagyobb látogatást Zé.-nél, kapott egy hengerfejfelújítást, mert ette a vizet és az olajat és nem volt egyenletes a motor járása. Jobb hétsó sárvédő rohadt, ez ki lett vágva és már le is lett fényezve. Már esedékes volt egy olajcsere is, Comma olaj került bele...2 év után az a tapasztalatom a Seléniával, hogy mindegy mit csak azt ne. Pollenszűrő csere.
Tegnap este még lecsiszoltam a díszcsíkot, aztán ma körbemaszkoltam és helyreállítottam a tegnap sérült részt. Tűrhető lett. Lehetne szebb is de most idő szűkében a gyorsabb megoldást választottam. Így legalább valahogy ki fogunk nézni holnap az AC-n :)

A múltheti olajcsere után elérkezett az idő a vezérműszíj cserére is.
Kapott új vezérműszíj készletet (gyárit) görgőkkel, új vízpumpát és 8db új gyári gyertyát is. Gyakorlatilag megújult a kislány! :)
Végre nyugodtan tudok járni vele, nem kell félnem mikor adja meg magát a vezérlés.
Érdekesség, hogy a korábban felbukkanó hibajelzés (a MAP szenzor és a gázüzem nem találtak egymásra) egyik napról a másikra eltűnt, 2 nappal a szerviz előtt. Nagyon nem bánom, de a fene se érti. :)
Mióta megvan a 47-es, 5-ször jártuk már meg Alfacity-t, ami azt jelenti, hogy eddig soha nem kellett kihagyni. Mivel idén Németországba költöztünk, ezért most nem tudunk elmenni, mert csak egy hét csúszással kaptunk szabit. Szerettünk volna részt venni rajta, de sajnos most nem fog menni... :(
Remélem azért látok majd pár képet és 1-2 video-t róla, ami kicsit kárpótolja a feelinget. Mindenesetre jó szórakozást kívánok mindenkinek és nem olyan időt, ami a 2 legutóbbi alkalommal volt! Vagy ahogy errefelé mondják: Viel Spaß! ;)