Blog
Négy pozitív dolog: sok szép Alfa, és gyönyörű idő, egy szép lány a jobb 1ben, pár rég látott ismerős. Kb. ennyi. Kaja egyre drágább és egyre rosszabb...mindegy hagyjuk is. Több negatív dolgot nem akarok írni. Nem biztos hogy a jövő évit annyira várni fogom mint eddig ahogy minden évben.






Végre nyárban indultunk. Bár az M1-esen szívemhez kaptam, mikor elkezdett csöpögni az eső, de szerencsére az nem tartott sokáig. Cserébe most a meleggel küzdöttünk, de jobb volt ez így, mint az előző kettő esős-hűvös AlfaCty. Összességében jó volt, bár amit sokan zenének hívnak, az nem az én zeném, de nyilán nem lehet mindenkinek megfelelni. Viszont a gyermek egy ugrálóvárnak, vagy ilyesminek nagyon örült volna, és a fórumból kiderül, hogy más is hasonlóképpen gondolja. De ezt leszámítva hibátlan volt, jó idő volt, tök jó volt! :-)








Dömpiék vezetésével rendben megérkeztünk, ezúton is köszönöm fáradozását hogy összehozta ezt a konvojt :)
Jó buli volt, igaz majdnem megfőttünk, de inkább ez mint a szakadó eső. Mondjuk mosatni így is felesleges volt mert mire beértünk a hátsó úton, finom por borította a gépeket :)
Mindenki nagyon kedves volt, külön köszönet az Elaforg csapatának akik boldoggá tették a fiamat, retroéknál olyan palacsintát ettünk amilyenről úgy gondoltam ilyet csak nagymamák tudnak sütni, Nikiék a tűző napon állva is egész nap mosolyogtak a Shopban, az Autoklub részeg szemüvegei is ütöttek, zeneileg meg most NaTo volt a jobb, a többit inkább képekben :)












Megadta magát a hosszbordásszíj feszítője. Eltört ketté. A mutatványt még a szíj bánta, szerencsére a vezérműszíjhoz nem került be semmi.
A feszítőről annyit lehet tudni, hogy 6 évvel ezelőtt került bele az autóba, élt 45.000 km-t. Elég korán feladta a harcot. Dayco gyártmányú volt.
Ezúttal Gates került bele Dayco szíjjal. Az alkatrészek beszerzéséért köszönet Andykának..


Felakartam töltetni a klímát, de sajnos töltés közben az egyik alacsony nyomású gumicső megadta magát és eldurrant. Jó lett volna Alfacityre. :( A frissen kész motorhoz kitakarítottam a levegőszürőt. A ködlámpák napsárga folliát kaptak.
Tettünk egy nagyobb látogatást Zé.-nél, kapott egy hengerfejfelújítást, mert ette a vizet és az olajat és nem volt egyenletes a motor járása. Jobb hétsó sárvédő rohadt, ez ki lett vágva és már le is lett fényezve. Már esedékes volt egy olajcsere is, Comma olaj került bele...2 év után az a tapasztalatom a Seléniával, hogy mindegy mit csak azt ne. Pollenszűrő csere.