Blog
Olajcsere és valami oknál fogva beindult a klíma :)
A "vicces" haza út után másnap kiderítettük a hiba okát. Egy biztosíték ment el de nem lehetett látni rajta. Aztán mikor mindent szétszedtünk és újra kezdtük keresni mi lehet a baj megtaláltuk a hibát. Csere, össze aztán elment az alapjárat... Hibakód kiolvasás... LMM, főtengely jeladó stb... ismét egy bizti viccelt meg :) az is csere. most minden rendben jöhetnek a következő dolgok.

Megint eljött a várva várt Alfacity, péntek délután már elkezdtünk készülődni, kocsi takarítás ahogy illik egy ilyen rendezvényre:) Szombat hajnalban irány a fogarasi tesco, mikor megérkeztünk meglepődve konstatáltuk, hogy jóval kevesebben vagyunk mint tavaly, pedig idén az idő is tuti jó lesz:) Szerencsére sikerült időben elindulnunk, végül szép létszámban konvojoztunk Komárom felé. Alfacity hozta azt a színvonalt amit eddig tapasztalhattunk. Immáron ez volt a 9. Alfa találkozónk, jövőre ünneplünk:) Néha néha visszasírjuk Esztergomot, de beláthatjuk, hogy az Erőd sokkal inkább alkalmas egy ilyen rendezvény levezénylésére mint a Bazilika előtti parkoló. Egy kis kritika az idei rendezvénnyel kapcsolatban, a program idén is nagyon szegényes volt, oké, hogy megnézzük a többi Alfát, váltunk pár szót a tulajokkal, de nekünk nagyon hiányzik az a fajta élmény amit a 2010-es Alfacity adott. A másik negatívum a kaja lehetőség volt, idén leszűkült a választék "egy" büfésre, ahol az árak a plafonon, a választék pedig a padlón... nah de egyszer van ilyen, enni kell:) Nagyon örültünk hogy végül elmentünk a tárlatvezetésre, sok érdekes dolgot hallhattunk és nem utolsó sorban kiváló volt egy kicsit hűsölni. Végül a 3órási tárlatvezetés után elindultunk hazafelé, egy kis fényképezés még a bejárathoz közeli tanknál és erre az évre elbúcsúztunk az Erődtől és a sok Alfától. Ezúton is köszönjük a rendezőknek, hogy sok fáradtságot és energiát beleölve sikerült idén is összecsődíteni az ország Alfásait, nagyon jó érzés egy ilyen közösséghez tartozni. Hálásak vagyunk az időjárásnak, hogy idén a napernyőt rendeltetésszerűen használhattunk, a plédet pedig nem magunkra hanem magunk alá teríthettük:) Bízunk benne hogy jövőre pedig egy színesebb, programokban gazdagabb Alfacity-n vehetünk részt.
Visszatekintés képekben:
1. kép: Alfa találkozó 2005-ben
2.kép: Alfa találkozó 2007-ben
3.kép: Alfacity100
4.kép: AlfacityLight(2012)
5,6,7,8. kép: Alfacity idén






és
Várjuk a szerdát, hogy kiderüljön mi a baja a kocsinak, hűtő is csöpög, valószinű azt is cserélni kell...
Idén végre szép volt az időnk az év legnagyobb Alfás találkozójához,viszont nekem más miatt lett emlékezetes:
Mint mindig,most is a szokott helyről indult kis csapatunk Komárom felé.A csornai benzinkútnál megálltunk,majd rövid pihenő után indultunk is tovább.Pár száz méter után elkezdett enyhén jobbra húzni az autó.Először azt hittem,vmelyik nyomvályúba akar éppen bele menni.Néhány másodperc múlva kiderült,hogy más a probléma.Elkezdett erős rázás érkezni a jobb első kerék irányából.Azonnal "leesett a húszfilléres",hogy itt más probléma lesz.Szerencsémre volt jobbról egy fére álló,ahova le tudtam húzódni.A gumi akkor már teljesen lapos volt és szemlátomást az oldala is megsérült.Azonnal meg is találtam benne egy "szép" nagy csavart:-((!Csomi kipakol,emelő,pótkerék elő.A gumi belső pereme teljesen szétszakadt.Egyértelmű volt,hogy az út további részét mankókeréken kell megtenni.Szerencsére nem volt vele semmi gond,szép,óvatos tempóban odaértünk Komáromba.Persze mindenki elég furcsán nézett a fura kerékre:-D!Ami igazán bántott,hogy alig van ezer kilóméter ezekben a gumikban.Szinte még szőrösek voltak és most az egyik kuka.Szerencsére tudtam ugyanilyent rendelni.Holnapra meg is érkezik.
Ettől eltekintve a találkozó nagyon jól sikerült,remekül éreztük magunkat.Ismét sikerült új emberekkel megismerkedni és a régi ismerősökkel,barátokkal is találkozni:-)!
Jövőre veletek ugyanitt;-)!




Jól meghajtottam a Párducot a német Autobahn-on az OFF-osok okulására. A célállomásnál a pályáról lehajtva leállt a motor. Félregurultunk. Gépet rádug, nincs hibaüzenet. Nocsak. Kis idő múlva indul, majd a lámpánál újra megáll.
Jeladó? Több megállással eljutottam a szállodáig. Itt szervizt keresve és némi segytséggel ráakadtam a helyi kereskedésre.
Csörivel egyeztettem, ő is a jeladóra tippelt. Meg is küldte a cikkszámot.
A szerviz is erre tippelt.
Szóval, a Párduc a szervizben alszik, hogy holnap délelőtt ambuláns kezelésen vehessen részt. Aztán nyomás haza...
Futómű nagy szervize megtörtént:
-alsó felfő lengőkar csere mindkét oldalt
-stabpálcák cseréje
-első és hátsó lelecsillapsztok cseréje
-futómű beállítás
meg a váltó olaj cseréje

Végre eljutottam AlfaCitybe. Találkoztam a régi autómmal is, és még mindig nagyon jó állapotban van. Csináltam pár közös képet.
Viszont meg kell állapítanom, hogy a jelenlegi autóm egy Off Road a másikhoz képest. Valamit kell kezdenem ezzel a magassággal.








Komáromba menet eltűnt a tempomat a kocsimból, meg a menetstabilizáror. Kezdtem kétségbe esni és peregtek a súlyos összegek a szemem előtt. Aztán mikor beálltam a régi autóm mellé meg kellett állapítanom, hogy tolatóradar sincsen...
Ekkor egy kis mosoly kiült az arcomra, mivel nagyjából a fejembe van az autó kapcsolási rajza. Megnéztem a biztosítékokat és az egyik jobblétre szenderült. De hát azok csak úgy nem adják meg magukat...
De ekkor már sejtettem hol a hiba. Biztosíték kicserélve autó hátramenetbe rakva...minden működik...egészen addig míg szépen óvatosan nem kezdtem el kinyitni a csomagtér ajtaját. Félúton megszűnt létezni minden! Szétszedtem a kábelköteget ami a csomagtér ajtajába megy, hát eléggé meg volt viselve. Kicseréltem leszigeteltem, és most minden jó!
