Blog
Komáromba menet eltűnt a tempomat a kocsimból, meg a menetstabilizáror. Kezdtem kétségbe esni és peregtek a súlyos összegek a szemem előtt. Aztán mikor beálltam a régi autóm mellé meg kellett állapítanom, hogy tolatóradar sincsen...
Ekkor egy kis mosoly kiült az arcomra, mivel nagyjából a fejembe van az autó kapcsolási rajza. Megnéztem a biztosítékokat és az egyik jobblétre szenderült. De hát azok csak úgy nem adják meg magukat...
De ekkor már sejtettem hol a hiba. Biztosíték kicserélve autó hátramenetbe rakva...minden működik...egészen addig míg szépen óvatosan nem kezdtem el kinyitni a csomagtér ajtaját. Félúton megszűnt létezni minden! Szétszedtem a kábelköteget ami a csomagtér ajtajába megy, hát eléggé meg volt viselve. Kicseréltem leszigeteltem, és most minden jó!

Vettünk még 2 db zászlót (2500,-)
Autoglym bőr és műanyag ápolót.(5600-,)
4 db QV felni kupak.(6000,-)
Kupak csere 1000,-
Ilyen volt---------------------Ilyen lett.





Ha már Alfacity és Monostori Erőd, akkor kattintottam pár képet a verdáról.
Régi ismerős:
Két év után újra láttam Vale7 barátom régi autóját. Az "új" tulaj Noisia szépen gondját viseli. Jó volt látni, hogy még mindig milyen szép is ez a 145 QV.











Első alfás eseményem volt. Örülök, hogy ilyen közösségbe tartozhatok :-)
Jó volt látni a sok hasonló gondolkodású embert és a sok szép autót.
Mivel nem a szomszédból kocsikáztunk Komáromba ezért egész hétvégés programot terveztünk.
Odafelé útba ejtettük az Üvegtigrist :-) Jó drágán méri Lali az italokat :D (400Ft volt egy fél literes Pepsi)
Mikor megérkeztünk a szállásra örömmel tapasztaltam, hogy a nem csak mi leszünk alfáskok az apartmanban.
Szombaton megcsodáltuk a kocsikat és bejártuk az Erődöt. Jó volt néha hűsölni a vastag falak árnyékában.
Az olasz vas ötösre vizsgázott. Odafelé úton jelezte, hogy nem világít az egyik izzó (bal első helyzetjelző) de mire odaértünk meggyógyította magát. Direkt nem autópályán mentünk, hogy lássunk is valamit az országból. A fogyasztásom meglepően jól alakult. Egészen pontosan a hétvégén megtett 790Km alatt 5,03literes átlagfogyasztást produkált.
Egy szó mint száz: szép volt, jó volt, jövőre ugyanitt!












Találtam pár db vadriasztót elfekvőben otthon. Gondoltam felrakom hátha használ valamit, de mivel elcsúfítani nem akartam az elejét így a maszk mögé került. Nem látszik de mégis ott van. Ha használ akkor jó, ha nem akkor se veszít az autó a szépségéből.






Az előző kettőt kihagytam - ázni és fázni nem igazán kívántam egyik esetben sem. Idén a rekkenő napsütés ismét odacsalt engem is, és kedvencemmel emeltem az esemény fényét. :P Afféle portfólióként vittem magammal, hiszen eladó ez a gyönyörűség is. Nagy örömmel töltött el, hogy sokan megtekintettétek AZ UTOLSÓ GYÁRI FÉNYŰ nuvolát - még ha karcos is itt-ott az öreg rinya. Jókat beszélgettem, vettem néhány matricát, hallgattam a zenét ( NEKEM TETSZETT AZ IDEI FELHOZATAL ), fociztam Zoli tündéri kislányával, megettem a szendvicsüket ( amit itt is NAGYON köszönök a családnak ) - szóval jó volt. Kicsi családom hölgytagjainak külön-külön elfoglaltsága volt, nem jöhettek velem.
A nuvolát végre arra használhattam, amire való: hosszabb távon, tempomattal suhantunk együtt. Egyébként 10,3 literes fogyasztással, de ezt csak érdekességként írom, a bellánál nem ez a lényeg. Csodálatos autó. Pont.
A TD még régivágású, így elővettem a régi jó szokást, nyitogatom a motorháztetőt és végignézem, minden jól fest e odabent. A szívócsonknál prüszkölt ki némi olajat, így egy szép nagy csavarhúzóval nekiálltam a bilincseket leellenőrizni. A kartergáz visszavezetés és a szívócsonk bilincseken volt is mit húzni. Nem tudom mekkora turbonyomással dolgozik a TD, de az olajfolton nem csodálkozom. Eme egyszerű "tuning" után már nincs oljafolt, és jobban húz a gép melegben.
Vettem egy QV-t. Úgy érzem ezzel a mondattal mindent el is mondtam. Youri barátom autója került hozzám így már két "ribancom" van . Kicsit nehézkesen értem haza mivel elment az összes világítás csak a vészvillogó üzemelt. Sötétben Dobogókőn még így nem jöttem át :) Lesz mit csinálni rajta de úgy érzem megleszünk egymással és igen, vigyázni fogok rá :)
Elváltak útjaink,Bagee Cartárs lett az új gazdája,és remélhetőleg büszke tulaja,sok sikert hozzá,és szeresd úgy ahogy én szerettem!!!!:-D
rég volt h bejegyzést irtam volna, igazat megvallva idom sem volt - a család, kisfiam, munkám lefoglalt. De azért a vasat nem hanyagoltam, leszámitva az alfaamore odalát :(. Nos, 2001 óta a vas kaputt uj vezerlést, kulso szij feszitot, vizpumpat, uj izzokat, CD MP3as USB csatlakozásu rádiót, ráadásul a jobb elso fenyszoro kabelozasat javitani kellett. Ezenfelul kicsereltem az elso utkozo rácsát fekete fémesre. Idén tavasszal felujitottam a bal oldali kuszobot - vételkor mar foltozva volt es a hideg leszedte róla az elfuserált munkát. Most már nyoma sincs a hibának. Szuletésnapomra kapott uj kormányt is a kicsike. A boruléseket idoszakonként tisztitom és ápolom, hogy még sokáig szolgálhasson.







