Blog

>> SzervizZOI // Alfa 156 2.0 Twin Spark // 2013-06-29

Mind a két oldalon a küszöbök hátsó része oxidálódott. (Rohadt, csak próbálom szépíteni :)) Ebből kifolyólag a bal oldalon, hátul a taposólemez is elkezdett kókadni.
Kivágtam őket, hajlítottunk új elemeket, behegesztettem, lefestettem.
Szo.ás volt. De kész. :)
Ha már egyszer kipuff le,hővédők le,dobbetétek le akkor alváz és üregvédelem is megcsinálva.
Mivel a komplett belét is ki kellett szedni, kapott egy belső kárpit tisztítást is.

Nagy köszönet Gyula cimborámnak a segítségért!

Szintén köszönet jár SanyiJTD cartársnak aki a fényezési felelős volt! :)
Nem kis szívás árán egy régi sérülést is javított ezért extra köszönet! :)
Ja, meg az első lámpáimat is felpolírozta! THX még 1x! :)

Km.:181708

 
>> SzervizMiszöszFőnök // Alfa 147 1.6 TWIN SPARK // 2013-03-13

Nem indul.Trélerezés.Kár volt szállítani mert csak akksi csere lett a vége!

 
>> SzervizMiszöszFőnök // Alfa 147 1.6 TWIN SPARK // 2013-04-13

Kátyú.Kerék csere,felni görgőzés.

 
>> SzervizMiszöszFőnök // Alfa 147 1.6 TWIN SPARK // 2013-03-20

Kátyú!
Rendőri helyszinelés eredménye nem egy jegyzőkönyv a térdig érő kátyúról,hanem egy büntetés amiért nem az út és látási viszonyoknak megfelelően közlekedtem.
Trélerezés.Futómű beállítás,felni görgőzés.

 
>> SzervizMiszöszFőnök // Alfa 147 1.6 TWIN SPARK // 2013-06-20

Trélerezés Budapest X. ből Debrecenbe.

 
>> EgyébBagee // Alfa 145 QV // 2013-07-01

Eredet vizsga. OK!

 
>> SzervizMiszöszFőnök // Alfa 147 1.6 TWIN SPARK // 2013-06-15

Trélerezés Alfa Cityből Budapest X be.
Közben a lökhárítót sikerült leszaggatni.

 
>> SzervizMiszöszFőnök // Alfa 147 1.6 TWIN SPARK // 2013-06-27

Hengerfej tömítés, vízpumpa, szelepszár szimeringek cseréje.A 4 es hengernél megadta magát a tömítés.4 db segédgyertya csere.
Olaj (Eneos 10w40)

 
>> SzervizAndyka // Alfa 146 1.6 boxer // 2013-07-01

2013. február

"....már csak 4 hónap és AlfaCity, ezt már kibírjuk..."

2013. április

"...már csak 2 hónap és AlfaCity, ezt már kibírjuk..."

Csak mondogattam magamnak. Egyre nehezebben viseltem. Hiányoztak a haverok, az ismerősök, az autók.....a csodák. Elmondhatatlan hosszúnak tűnt a tavasz. Két esős AlfaCity után mint a megváltást, úgy vártam ezt az ideit. Hogy találkozzam a rég nem látott ismerősökkel, lássam az új autókat, fejlesztéseket, vagy akár csak újra egy régi szép alfát. Újra átélni a dolce vitát, újra beszívni a benzingőzt, miközben a lattémat iszogatva nézem a teraszról ezeket az idő- és értékálló járműveket. A 2010-es "Szívből szeretni" AlfaCity után (melyet mint egy bolond kisgyerek végigbőgtem), két esős AlfaCity következett. Bár nem volt érdekes, mégis elvakultként estig ültem az autóban és néztem a szépen lemosott autókon végigfolyó esőcseppeket, azért mégis nagy izgalommal vártam egy napsütéses találkozót. A várakozás szinte elmondhatatlan. Talán azzal tudnám jellemezni, mint mikor a kisgyerek lesben állva várja a télapó megjelenését, hátha lebuktatja a vén szakállast.

"A tartós fanatizmus feltételei a személyiségből erednek. A világ bonyolultságát és bizonytalanságát leegyszerűsítő eleme ilyenkor mintegy belebújik a személybe, megszállva tartja. Ez csak akkor lehetséges, ha a személy eleve hajlamos a merev gondolkodásra, az egyszerűség és a kiegyensúlyozottság túlzott előnyben részesítésére. A magában álló fanatikus ember csak vonz fanatizmust maga köré és toboroz fanatizmustól tüzelő tömeget..."

2013. június 13. (2 nappal AlfaCity előtt)

Rutinellenőrzésként (hosszú út előtt) felnyitottam a motorháztetőt. Olajszint rendben. Szervó rendben. Víz .............őőőő...........víííz..........őőőőőő....hol a víz???
Bizony. Eltűnt. 2,5L-nyi fagyálló és desztvíz keveréke került utántöltésre pillanatok alatt. Kérdés, hogy hova tűnt a víz és ez a mennyiség mennyi idő alatt tűnt el?!
Aznap délután felkerestem a szerelőmet.
"..A jelek egyértelműek. Hengerfej. Elégetted..."-mondta.
"- De ugye még a szombatot kibírja?"
"-Ne indulj el vele."
Összeomlottam.
Kollégám:
"Ati, hengerfejes az autó."
"Akkor ugrott a szombatunknak."-mondta.
Sanyi:
"Sanyi, hengerfejes az autó"
"Akkor AC-nek annyi"-mondta.

Elmondhatatlan, ahogy összeomlottam. 2 nappal City előtt jártunk, a javítás véghezvitelére esélyünk sincs.

"MÁRPEDIG ÉN OTT LESZEK!!"
Tántoríthatatlan voltam. Nem hallgattam senkire.

Szombat reggel fél 9:
Sanyi vontatókötéllel, én pedig 11L desztillált vízzel, ill. 3L fagyállóval vágtunk neki a Komáromig tartó kb. 70 km- es szakasznak.
Többszöri ellenőrzés után, de kibírta az autó.

1 ujjnyi víz fogyott a Pápa-Komárom-Pápa szakaszon, ill. hazafelé Győrnél elcsattant egy hidrotőkém.

Az autón cserélve a hengerfejtömítések, hidrotőkék, szívósor tömítések.
Valahol még csepeg a víz, egyelőre kérdéses hol.

Hazaértünk. Mindig mindenhonnan hazaértünk eddig. Így is marad. Mert ez egy Alfa Rómeó és érzi, hogy szeretem.

 
>> Tuning és extraGT Ɨ|ѯ // Alfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2013-07-01

Felkerültek, 5mm-es pogácsák maradtak, jó kicsik de közlekedős.
Mentem is gyorsan velük 1 kört, brutális ez a kocsi:-)