Blog
Mint a képekből is látszik,a hátsó dob az éleknél szétkorrodált és már ujjnyi hézagok keletkeztek rajta.Ettől a kipufogó hang is elviselhetetlen lett,és megérett a cserére.Sok keresgélés után a PARAGI márkánál döntöttem.Választék volt hagyományos gyári jellegű vagy sportdob,én utóbbit választottam.Jól tettem ,mert kaptam egy alapjáraton nagyon szépen duruzsoló ,és menet közben (3000es fordulat fölött is) felhúzott ablaknál is alig hallható sportos kipufogót.A csere az egész könnyen ment ,mert minden stimmelt méretben a csőcsatlakozás,a bilincs valamint a két gumi felfogató.Az árban még benne van egy 54.5x260mm-es flexi cső is(az előző tulaj ekkorát rakatott rá 54x200-as helyett).






Régóta kerestem már jó állapotú bőr belsőt az Alfába...végre találtam a nagycenki bontóban egy hibátlan állapotú fekete Momo bőr garnitúrát! :)
Be is szereltem egyből :) a csere gyorsan ment ...nagyon állat lett! A régi ülésből egyelőre napozóágy lett mint a képen is látszik :)
Frissítés (2014.05.30) : Közben a régi üléseket sikerült eladni:), illetve tettem fel képeket a bőr oldalkárpitról is!











Történt,hogy kitaláltam ,hogy meglakkozom a lámpáim, mert már kívül és sajna belül is matt volt. De ha már lakkozom ,legyen kicsit extrább, kapjon kék gyöngyházat.
Meg is történt a csiszolás, maszkolás, kék gyöngyöt felfújom, majd meglakkozom. Tele van hajszálrepedéssel a lámpám, meg fehér foltokkal. Na fasza, jobb volt,mint lett, ahogy a mondás tartja.
Ma vettem új lámpákat, mert a lakkozást is csak végső elkeseredésembe csináltam.
Hozzáteszem a kék gyöngyház világbajnok ötlet volt (szerintem) no mind1.
Most krómos lámpát kapott, elegem van már a fekete belüből, a fél társadalom olyannal futkoz, ( na meg drágább is volt az ) ,ez kap majd egy lámpafóliát, és öröm bódottá!



Gyarapodott a hátsó szélvédőm egy matricával, mert mindenki azon vitázik,hogy fóliázva,vagy fényezve van-e az autóm. Azt hiszem ezt megválaszoltam.
Ismét GT cartárs szállította a cók-mókot, (mint mindig)! Köszi köszi!

207.000 km
megvolt ez is, a hideg zsíroldó nem viccelt, volt benne retek rendesen. elmentem egy próbaútra kábellel meg laptoppal, a fogyasztásom lejjebb kúszott majdnem 1 litert az ECU szerint + valamivel jobban is megy.
Ennek az évjáratú autónak a lökhárítóiban a díszlécnek mattfeketének, kell hogy legyen. Nos nekem az első lökösben nem az mivel egyszer valamit eltaláltak vele és fényezve lett, de beszínezték a két díszlécet is. Én most ezt javítottam, lecsíszoltam, lealapoztam majd lefújtam. Költégem 0ft mert minden volt itthon :)




95766km-nél
vezérlés csere (vezérműszíj+vízpumpa)
olaj(selenia 5w40)+szűrő csere
ékszíj csere
Vadi újak. Magán hirdetőtől sikerült megvásárolni, nagyon korrekt áron. Az eladó hozzáállása és bizalma így 'látatlanban' is példátlan és teljesen meglepő számomra.
Valahogy -30-40mm köztiek. :)

Ujra utrakeltünk az öreggel az év legnagyobb utjára(bulijára) és nem csalodtunk ujra egy jol megszervezett jo hangulatu Alfacity-t láttunk.Sajnos megint hamar hazajöttem pedig még maradhattunk volna egy darabig másnem a jo zene miatt is:)
A kicsikém ujra hibátlanul ment és remélem hogy megérem egyszer hogy OT-s rendszámmal érkezem :)
Az idő is jo volt szerencsére! :))
Már most várom a következöt! Köszönet a szervezöknek!








205.300 km
első körben Ferkével cseréltük a teljes vezérlést, az összes szűrőt, olajat, termosztátot, az első tárcsákat betéttel együtt, plusz kapott egy új akksit.
ami még hátravan a teljes boldogsághoz:
- bal első csonkállvány (görbe)
- jobb hátsó kerékcsapágy
- EGR tisztítás (mindjárt erőt veszek magamon és kibattyogok)
- a CR csúcsoknál lévő tűzkarikák lecserélése (egy megadta magát, de akkor már vettem négyet, haccóljon)
- a BOSE erősítő, és ezzel együtt a mélynyomó visszakötése
- infocenter cseréje (típushibás, túlmelegszik)