Blog
Sajnos nem birták sokáig a vredestein gumik meg a hátsó pzero-k is elkoptak!
Helyüket 70% Conti Sportcontact 2 gumik vették át!Elvileg defektűrő, így még jobban meg van erősítve az oldalfala...ezt érezni is a menetkomforton, de a kezdeti tapasztalatok ettől függetlenül pozitívak!...ja és tapad mint állat:)
Flekszibilis cső megadta magát, ezért csereltük.
KM: 107.310
Az utastérbe bejött a füst, főleg piroslámpáknál, dugóban. Lementem az aknába hogy felderítsem a helyzetet, de egy perc után kifolyt a szemem. Azért azt még láttam hogy a flexicső tiszta korom, és rendesen kifúj.
Körülnéztem a neten, a Bárdy-Unix és más kipufogós cégek is drágábbak voltak mint az Alba Autó. 2930 brutto (plusz postaköltség)áron háromrétegű csövet küldtek nekem, aminek azért örültem mert a gyári is csak kétrétegű volt.
Lekaptam, kivágtam, fölraktam, megpöttyöltem, leszedtem, végigvarrtam, megint fölraktam. Na azért nem volt ilyen gyors, két órát eltöltöttem vele, és úgy néztem ki mint a kéményseprők.
A következő a hűtőcsere lesz mert porladnak a lamellák, komplett sorok eltűntek már. De amíg nem látom a vízhőfokon a változást, addig marad.
Képek:



Az ültető rugó készletet elcseréltem egy első pajzsra. Ez egy kölcsönösen előnyös üzlet volt. :-) Tegnap leszereltem a régi díszt és felkerült az új. Azon gondolkodom, hogy új képeket is készítek majd emiatt az autóról.
A fészlift örömére még egy belső nagytakarítással is megörvendeztettem magunkat.
Az ember mindig azt hiszi, hogy ennél lejjebb már nincs, de mindig van. Egy ismerősöm elvitte a trafó hűtőbordát és egy alu csövet eloxáltatni, hogy szép legyen. Ő maga ajánlotta fel, hogy úgyis viszi a saját cuccait. Hát több mint 2 hónap után kaptam vissza úgy, hogy hozzá sem nyúltak...
A szerelőm is csak hümmög, már nem is mond semmit. Az a baj, ha keresek másikat ott sincs garancia semmire, ezt meg már ismerem 7-8 éve. Nem értem, nem szívességet kérek, hanem ki akarom fizetni, csak álljon már neki.
Le lett fóliázva a szép új első lámpa.
Védve van most a naptól is, meg a kavicsoktól is, meg már nem annyira króm végre :)
Füstöt kapott, nem feltűnő, szerintem nagyon jó lett ;)
Szokott lenni nálam minden féle fólia ha valaki kedvet kapna, de perpill most elkapkodták!
1. kép : a különbség. -bal gyári, jobb fólia-
2. kép : Gyári
3. kép: Füst



ERA660071 gyújtáskapcsoló.
Mivel az olasz fordítva marta ki a kulcsot, ezért minimális kopás után is kiesik a gyújtáskapcsolóból. Elvittem az összes zárat egy szervizbe, ahol kicserélték az összes lamellát, mellette, tettek egy bemarást mind a három gyári kulcsba, így már minden fasza. 12.000,-
Már a régóta baszta a csőröm, hogy szarakodik maga a gyújtáskapcsoló szerkezete, nem ugrik vissza MAR állásba, és ropogott, roszogott, mikor elfordítottam a kulcsot, ezért végleges megoldást kerestem. Igaz meg lett mókolva (már van róla blog), és nyomógombbal is indul, de kicseréltem a szerkezetet. 14.000,- Nem volt bonyolult, de egyszerű sem. Bontás után egy bizonyos kulcs állásnál ki lehet szedni a zárszerkezetet. Vasfűrész lap, mivel be kell vágni a csavar fejét. Spec csavarral van rögzítve, az újhoz adtak is egyet, amit ha becsavarsz egy tízes dugókulccsal, akkor a megfelelő nyomaték után letörik, és úgy néz ki, mint egy szegecs. Szóval pont van annyi hely hogy bevágjuk, majd utána egyszerűen kicsavarható. A négyvezetékes csatlakozón van egy biztosítás, amit ki kell akasztani, és utána széthúzható. A biztonság kedvéért, meg már meg is szoktam, ezért az újat is vezetékeztem, és rákötöttem a nyomógombra, mivel indítható a vas.
Pöpec a cucc, elfordítom a kulcsot, és indul, és visszaugrik és szuper, és , és .........










Pár napja autópályán sípoló hang, majd a rettegett "Have engine checked" felirat a műszerfalon. Teljesítmény azonnal elment, mindez 3 gyerekkel az M7-esen...
Mindig nálam van a BT ELM327, most nem volt, eléggé kiakadtam, hogy nem tudok belenézni a motorvezérlőbe.
Leállítás után a teljesítmény visszajött, városban minden ok, autópályán szinte azonnal elszaladtak a pacik. Két nap után irány a siófoki szerviz, compra rá, P1206 - részecskeszűrő hiba. Kényszerített regenárálás lement, utána minden ok.
Érdekes volt, hogy a vezérlő szerint 3km-el korábban regenerált, pont akkor amikor autópályán vészüzembe vágta magát... Na majd meglátjuk.
Km: 173000
Vezérléssel kapcsolatos összes izé (szíj, tárcsa, görgő ilyesmi) cseréje!Olaj (Castrol Magnatec 10w40) ,szűrők cseréje.Kézifék javítása.Rendszámtábla világítás izzó csere.
0
517
Fórum
Friss topicok
- Spider
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Szerelőműhely
- Adok-veszek
- 155
- Virtuális Romeo
- Coffee - Minden ami kávé
- GT coupé
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8