Blog
207.000 km
megvolt ez is, a hideg zsíroldó nem viccelt, volt benne retek rendesen. elmentem egy próbaútra kábellel meg laptoppal, a fogyasztásom lejjebb kúszott majdnem 1 litert az ECU szerint + valamivel jobban is megy.
Ennek az évjáratú autónak a lökhárítóiban a díszlécnek mattfeketének, kell hogy legyen. Nos nekem az első lökösben nem az mivel egyszer valamit eltaláltak vele és fényezve lett, de beszínezték a két díszlécet is. Én most ezt javítottam, lecsíszoltam, lealapoztam majd lefújtam. Költégem 0ft mert minden volt itthon :)




95766km-nél
vezérlés csere (vezérműszíj+vízpumpa)
olaj(selenia 5w40)+szűrő csere
ékszíj csere
Vadi újak. Magán hirdetőtől sikerült megvásárolni, nagyon korrekt áron. Az eladó hozzáállása és bizalma így 'látatlanban' is példátlan és teljesen meglepő számomra.
Valahogy -30-40mm köztiek. :)

Ujra utrakeltünk az öreggel az év legnagyobb utjára(bulijára) és nem csalodtunk ujra egy jol megszervezett jo hangulatu Alfacity-t láttunk.Sajnos megint hamar hazajöttem pedig még maradhattunk volna egy darabig másnem a jo zene miatt is:)
A kicsikém ujra hibátlanul ment és remélem hogy megérem egyszer hogy OT-s rendszámmal érkezem :)
Az idő is jo volt szerencsére! :))
Már most várom a következöt! Köszönet a szervezöknek!








205.300 km
első körben Ferkével cseréltük a teljes vezérlést, az összes szűrőt, olajat, termosztátot, az első tárcsákat betéttel együtt, plusz kapott egy új akksit.
ami még hátravan a teljes boldogsághoz:
- bal első csonkállvány (görbe)
- jobb hátsó kerékcsapágy
- EGR tisztítás (mindjárt erőt veszek magamon és kibattyogok)
- a CR csúcsoknál lévő tűzkarikák lecserélése (egy megadta magát, de akkor már vettem négyet, haccóljon)
- a BOSE erősítő, és ezzel együtt a mélynyomó visszakötése
- infocenter cseréje (típushibás, túlmelegszik)
Időközben megjöttek a matricák GT-től (köszi utólag is!), illetve még AC előtt rendeltem egy matricát a neten, az is megjött így 3 hét után. :)
Szóval megy a matricázás 1000-rel, szépen felkerült minden...sztem itt be is fejeztem lassan. :)

Nagyon vártam már a szombatot. Előszőr úgy volt, hogy fiús bulit csinálunk és 4-5-en megyünk Komáromba csajok nélkül, aztán végül ketten maradtunk a cimborámmal, de jó volt így is. :)
Nem túl korán indultunk, mert csak Szigetszentmiklósnál csatlakoztunk a Dömpiék vezette konvojba. Egy jó 20 perccel a megbeszélt idő előtt értünk oda, de szerencsére nem voltunk egyedül, már akkor is 6-8 alfa várta a konvoj érkezését. Időben indultunk tovább, poén volt így együtt menni. Az M0-on kicsit szétestünk ugyan, de így is bármerre néztem Alfákat láttam magam körül, jó érzés volt. :) Haveromnak kb. annyi jött át, hogy félúton mondta, hogy az autópályán már rég ott lennénk és tömhetnénk valami kaját! :D
Sztem kb. 1,5 óra alatt értünk le, a kapun simán bejutottunk. Beálltunk a típus parkolóba és elindultunk felfedezni. Én jártam már korábban az erődben, de más feelingje volt neki, az biztos.
Bár nem unatkoztunk, gyorsan elment a nap nézelődéssel, dumálással és shoppingolással, főleg, hogy most voltam előszőr, némi programot még el tudtam volna viselni. A gumifüstölésre nagy izgalommal sétáltunk el, sajnos elmaradt. :(
Végig kint voltunk, a tombola után indultunk haza, ott sajnos nem volt szerencsém, pedig 1-2 dolgot elfogadtam volna. Én sem értettem egyet teljesen a dologgal (néhányan hangot is adtak nemtetszésüknek a tombolával kapcsolatban), megértem a döntést, csak szerintem az ott levők nagy része azért maradt addig, hogy megvárja a tombolát és hát a nyertesek 80%-a nem volt jelen. :(
Mind1, ez nem olyan fontos. Sokkal többet ért ennél az egész nap. Jól éreztük magunkat, sok szép Alfát láttunk (+ persze Maserattit és Ferrarit is), szóval jó volt így ahogy volt. Várom a 10. szülinaposat jövőre! :)












Marektól még a télen vettem egy eredeti gyári Alfa fabetétet. Nem műfa, igazi furnéros rétegelt lemez. Annyi szépséghibája volt, hogy fényszóró magasságállítás nélküli autóhoz való, de gondoltam ez nem fog ki rajtam. Most volt egy bő órám hobbizni, gondoltam felteszem végre.
Hogy szép e, egyéni ízlés kérdése. Látszik az utólagosság, de nekem bejön. Túl komor fekete volt az a műszerfal. Így kicsit vidámabb, mellesleg egy ritka gyári kiegészítővel gazdagabb az autó.




