Blog
Úgy alakult ,hogy sikerült egy garnitúra MOMO V10 Black-et beszereznem!
Arra gondoltam lecserélem erre a 17-es Selespeed garnitúrám!
205/40R17-es télit szánok rá!
Akit esetleg érdekel a 17-es (ritka,mint a fehér holló) selespeed felnim, teljesen felújítva téli gumikkal, akkor eladó!!
UPDATE:
Jobbnak láttam eladni, mindkettőt :)



Hering Dani cimborámmal aki mellesleg CarTárs felmentünk komáromba. mindkettőnknek első Alfa Találkozója volt. Maximális megelégedettséggel indultunk haza Pécsre és egy óriási élményként éltük meg












Ez nem igazán szerviz de azért beírom mert örülök neki. Kapott az autó egy saját fűtött garázst (vagyis barátommal közösen béreljük de neki csak a peca cucc meg a robogója van bent) ugyhogy ezentul nem kell félnem a jégtől meg a roh@dék tolvajoktol akik lelopják a felni emblémáimat illetve összetörik az autót és elhajtanak (utóbbi még az opellel történt). Sajnos ilyen világot élünk :@


pénteki nap vettem ki egy nap szabit, hogy csillogjon a kocsi AC-re. addig addig gondolkodtam ameddig csak csak sikeresen felkerült életem első fóliája kisebb nagyobb szívás árán. de teljesen egérte :)






szombat reggel elindultunk siófokra. iregszemcse előtt egy keményebb fékezés után fótyülő, visító hangot hallottam a jobb első keréktől. alánétem a fékbetétek profiljai alig használtak voltak. no este hazaértünk, természetesen nem bírtam magammal lekerekeztem és megnéztem a fékeket. első betétek alig használtak tárcsának semmi válla. gondoltam nem vesztek semmit hoztam betéteket másnap kicseréltem és azóta semmi hang sincs és tökéletes a fékhatás köszönhetően a brembo betéteknek. (hátsókat is mindjárt kicseréltem)

sikeres vétel után nem maradhatott el a kötelező szervíz sem. szíjak, szűrők és olaj csere. szűrők gyári olaj is selenia WR-Diesel lett beletöltve. 160.000 km szervíz kipipállva :D
Új garnitúra autószőnyeget kapott a vas melyet INNEN rendeltem.
A vastagabb plüss anyaggal,fehér szegéllyel és típusjelzéssel elég jól néz ki.



Már régóta tervezem a füstölés megszüntetését, mert nagyon zavar. Amíg be nem melegszik addig egész komolyan füstöl után szinte teljesen megszűnik. Alapjáraton nincs semmi gond, de egy padlózásnál bizony ottmarad a fekete felhő. Ennek első lépése az injektorok ellenőrzése, hogy az esetleges fizikai hibákra fény derüljön, ezután jöhet a vezérlő szoftver ellenőrzése.
Emellett furán sziszeg az autó, mintha kifújna valahol, de nem láttuk nyomát sehol, teljesítmény vesztés sincs.
Szosza javaslatára bejelentkeztem az InterDieselhez itt Győrben (hétfő). Próbapadon ellenőrizték és teljes felújítást javasoltak, a befecskendező rendszer tisztítása és az üzemanyag szűrő cseréje mellett. Ennek bizony jelentős költsége van így kis gondolkodási időt kértem, de végül is rábólintottam, mert szeretném ha rendben lenne. Ma (péntek) hívtak hogy alapvetően kész van szerelik összefele, viszont a turbo és az intercooler közötti cső lyukas, és hétfőre lesz meg az alkatrész, és kérdezték mit tegyenek. Utánakérdeztem, de én sem tudnám jelentősen olcsóbban beszerezni a csövet, legalábbis annyira olcsóbban nem hogy érdemes légyen sakkozni vele, így rájuk hagytam ezt is. Kíváncsian várom a hétfőt.
A computerben turkálva mindkét ajtónál a kilépő fény szakadás volt a hibatárolóban. Nem is tudtam hogy van ilyen benne :) No mindegy ha van akkor működnie kell. Megtaláltam, kipattintottam és az izzó a helyén van de nincs csatlakozó. Szétszedtem az ajtót, és mindkét oldalon ugyanaz volt a helyzet. A kábel elvágva, leszigetelve. Hogy ki, mikor és miért tette azt nem tudom. Mivel a gyári csatlakozó nincs meg, így egy másikat szereltem rá hogy szétszedhető legyen. Számítógépes tápcsatlakozóm van itthon kilóra így azt építettem bele. Most már szépen működik.
Ma elgurultunk Csörihez, hogy a hátsó fékerő szabályozót kicserélje.
Ahogy Murphy mondta „ami elromolhat, az el is romlik” - tehát egy alkatrész cseréje is csak bonyolult lehet.
Az elmúlt 14 év során dolgozott a korrózió. Eltörtek a csövek. Elsőre nem is az, amelyiket tekerték. Gyakorlatilag egy fékcsövet lehetett volna kitekerni belőle. Azt meg minek. Cserélni kellene őket.
Gyári nincs, illetve a négy közül csak egy. Nem is olcsó...
Szóval le kell gyártatni a négy becsatlakozó fékcsövet, úgyhogy a Pók Várpalotán maradt...




