Blog
sikeres vétel után nem maradhatott el a kötelező szervíz sem. szíjak, szűrők és olaj csere. szűrők gyári olaj is selenia WR-Diesel lett beletöltve. 160.000 km szervíz kipipállva :D
Új garnitúra autószőnyeget kapott a vas melyet INNEN rendeltem.
A vastagabb plüss anyaggal,fehér szegéllyel és típusjelzéssel elég jól néz ki.



Már régóta tervezem a füstölés megszüntetését, mert nagyon zavar. Amíg be nem melegszik addig egész komolyan füstöl után szinte teljesen megszűnik. Alapjáraton nincs semmi gond, de egy padlózásnál bizony ottmarad a fekete felhő. Ennek első lépése az injektorok ellenőrzése, hogy az esetleges fizikai hibákra fény derüljön, ezután jöhet a vezérlő szoftver ellenőrzése.
Emellett furán sziszeg az autó, mintha kifújna valahol, de nem láttuk nyomát sehol, teljesítmény vesztés sincs.
Szosza javaslatára bejelentkeztem az InterDieselhez itt Győrben (hétfő). Próbapadon ellenőrizték és teljes felújítást javasoltak, a befecskendező rendszer tisztítása és az üzemanyag szűrő cseréje mellett. Ennek bizony jelentős költsége van így kis gondolkodási időt kértem, de végül is rábólintottam, mert szeretném ha rendben lenne. Ma (péntek) hívtak hogy alapvetően kész van szerelik összefele, viszont a turbo és az intercooler közötti cső lyukas, és hétfőre lesz meg az alkatrész, és kérdezték mit tegyenek. Utánakérdeztem, de én sem tudnám jelentősen olcsóbban beszerezni a csövet, legalábbis annyira olcsóbban nem hogy érdemes légyen sakkozni vele, így rájuk hagytam ezt is. Kíváncsian várom a hétfőt.
A computerben turkálva mindkét ajtónál a kilépő fény szakadás volt a hibatárolóban. Nem is tudtam hogy van ilyen benne :) No mindegy ha van akkor működnie kell. Megtaláltam, kipattintottam és az izzó a helyén van de nincs csatlakozó. Szétszedtem az ajtót, és mindkét oldalon ugyanaz volt a helyzet. A kábel elvágva, leszigetelve. Hogy ki, mikor és miért tette azt nem tudom. Mivel a gyári csatlakozó nincs meg, így egy másikat szereltem rá hogy szétszedhető legyen. Számítógépes tápcsatlakozóm van itthon kilóra így azt építettem bele. Most már szépen működik.
Ma elgurultunk Csörihez, hogy a hátsó fékerő szabályozót kicserélje.
Ahogy Murphy mondta „ami elromolhat, az el is romlik” - tehát egy alkatrész cseréje is csak bonyolult lehet.
Az elmúlt 14 év során dolgozott a korrózió. Eltörtek a csövek. Elsőre nem is az, amelyiket tekerték. Gyakorlatilag egy fékcsövet lehetett volna kitekerni belőle. Azt meg minek. Cserélni kellene őket.
Gyári nincs, illetve a négy közül csak egy. Nem is olcsó...
Szóval le kell gyártatni a négy becsatlakozó fékcsövet, úgyhogy a Pók Várpalotán maradt...





kicseréltem a termosztátom,mert nem tetszett hogy 60fokos a víz meg a fogyasztásom 10liter... most hogy kicseréltem 80-85fokos és a fogyasztás sokkal kevesebb!
A minap sikeresen nekitolattam egy parkolásgátló vasnak, úgyhogy körülnéztem a tolatókamera-piacon. :) Végül egy WiFi-s rendszámkeretbe épített kamera lett a befutó, amihez van egy okostelefon app is, így nem kell hozzá külön kijelző. Az Alfariumban pettinke kartárssal egy kellemes vasárnap délelőtt során be is szereltük. Közben sikeresen le is merült az aksi, ami még a gyári volt, azaz közel négy éves. Pedig összesen kb. fél órát volt ráadva a gyújtás. A feszültségmérések sem voltak megnyugtatók, úgyhogy a régi aksi érdemei elismerése mellett nyugdíjazásra került és átadta a helyét egy új Vartának. Tényleg a végét járta már az eredeti: most sokkal flottabbul indul az autó (kevesebbet tekeri).
3
532
Fórum
Friss topicok
- 4C
- Coffee - Minden ami kávé
- Forma-1
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Junior
- Alfa történelem, híres ...
- Zenebutik
- 155
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV