Blog
Tegnapi nap folyám kapott az alfino körbe egy Skyfol packot 15%-at :)
Elég szép lett :)

OFFOS lett a DPF :) Múlthéten ki írták a rendszerből,és tegnap végre már csak a garázsban nézegetem a szerkezetet.
Ennek következtében és persze a VTT-n ALFA159 cartársnál látott kipufogó megoldás láttán elkészült a végig cső rendszer :) Hangja az valami őrület..a hideg is kirázott az első
kilométereken...két kicsi krómvég,amit lehet hogy idővel lecseréltetek. Dobok nélkül,abszolút korrekt hanggal,140-es tempónál is alig hallható és nem zavaró..szóval "pöpec" lett :D csak a fogyasztásomra nem lesz jó hatással egy darabig,mert nem tudom megállni,h ne nyomjam lehúzott ablakkal :D Még a beszerelt mélynyomó sem érdekel most :D
Köszönöm Pityukomának a kipufogó szerelő tippet és Alfa 159-nek a felvilágosítást.
Költség 40 e a ki írás,58 e a mechanikus átalakítás.
Szervíz: PROEX Exhaust Tecnology
Link : http://proex.hu/
hang :http://www.youtube.com/watch?v=cPF46M3ywsI&feature=youtu.be

Úgy döntöttem,hogy ráférne az autóra egy olajcsere is, úgyhogy 6l Selénia Racing megrendelve szűrőkkel együtt hihetetlen jó áron :)

Hát elérkezett a nálam legjobban kopó alkatrész cseréje: a féké :))
Úgy gondoltam,ha már egyszer úgyis csere lesz, akkor rakjunk fel
sporttárcsákat előre :) ez lett belőle.



Szóval hátul kész....
Új lengéscsillapítók, rugók, féktárcsák, fékbetétek és szilentek....
Lengőkarok újrafényezve....
Minden rendben ment, csak elrontották elsőre a préselést, de másodjára jó lett.
Az egyik szilenthez rossz alátéteket adtak és nem ment át a csavar...kerékcsapágyak bezsírozva.
irány előre....








Nem az enyém, csak elmentem a képet magamnak ide, mert itt meg lesz, és hátha jól jön majd a közel jövőben!

Komplett vez csere. Erhardtól. 122280 km
A hétvégén produkált az autó egy P0236 - Overboost szelep - alacsony jel hibakódot. MIL bekapcsolt. mögöttem füst, vészüzem, 3000-es fordulatnál nem engedte magasabb fordulatra a kocsit. (PÁNIK)
Hibakód törlés után minden rendben, de hirtelen nagyobb gázadásra, vagy 3600as fordulatszám körül visszajött a hiba.
Megmozgattuk a turbó geometriáját, hátha az van elkormolódva, de nagyon simán járt.
Mivel a vákuum csöveken külsőleg nem látszott semmi ezért elkezdtük kicserélgetni őket. A motor és a geometria állító szelep közti csővel kezdtük, mert azon látszott, hogy nem gyári darab. Egy átlátszó szilikon csővel helyettesítették, ami műanyag kábelkötegelővel volt rögzítve. Kicseréltük normális vákuum csőre és láss csodát megoldódott a probléma. Olyannyira megoldódott , hogy az eddig 115LE-snek hitt autó most tényleg 115LE :-) Úgyhogy valószínű hogy a kocsi megvétele óta az a kis cső rakoncátlankodott és nem jól végezte a dolgát.

Mivel elég sok minden ki lett cserélve a futóművön, ezért elvittem hogy állítsák be. Az alkatrészek cseréje miatt a csavarok nem voltak berohadva ezért elég hamar végeztek vele. (Aki futóművet akar állíttatni Miskolcról, vagy környékéről mindenképp a miskolci ITÁLGÁZ telepen Farkas Zsoltit keresse. Nagyon ért hozzá.) - Ez volt itt a reklám helye :-)
Az ültetés miatt kicsit negatívba dőlnek a hátsó kerekek, de azt mondta hogy annyira nem vészes.
Óra állás: 198.386km


