Blog
Tegnap este még lecsiszoltam a díszcsíkot, aztán ma körbemaszkoltam és helyreállítottam a tegnap sérült részt. Tűrhető lett. Lehetne szebb is de most idő szűkében a gyorsabb megoldást választottam. Így legalább valahogy ki fogunk nézni holnap az AC-n :)

A múltheti olajcsere után elérkezett az idő a vezérműszíj cserére is.
Kapott új vezérműszíj készletet (gyárit) görgőkkel, új vízpumpát és 8db új gyári gyertyát is. Gyakorlatilag megújult a kislány! :)
Végre nyugodtan tudok járni vele, nem kell félnem mikor adja meg magát a vezérlés.
Érdekesség, hogy a korábban felbukkanó hibajelzés (a MAP szenzor és a gázüzem nem találtak egymásra) egyik napról a másikra eltűnt, 2 nappal a szerviz előtt. Nagyon nem bánom, de a fene se érti. :)
Mióta megvan a 47-es, 5-ször jártuk már meg Alfacity-t, ami azt jelenti, hogy eddig soha nem kellett kihagyni. Mivel idén Németországba költöztünk, ezért most nem tudunk elmenni, mert csak egy hét csúszással kaptunk szabit. Szerettünk volna részt venni rajta, de sajnos most nem fog menni... :(
Remélem azért látok majd pár képet és 1-2 video-t róla, ami kicsit kárpótolja a feelinget. Mindenesetre jó szórakozást kívánok mindenkinek és nem olyan időt, ami a 2 legutóbbi alkalommal volt! Vagy ahogy errefelé mondják: Viel Spaß! ;)
Jobb később, mint soha alapon ma felkerült az autóra a promóciós matrica. Elsők között szoktam felragasztani, viszont idő hiányában, valamint a sorozatosan szar idő miatt az autót nem tudtam letakarítani. Így alakult, hogy most került fel. Mert hát itt a nyár (végre), éget a nap, és miért ne a legnagyobb melegben, délben akarjam felragasztani a matricát? Sikerült majdnem odaégetnem a kezem a fekete üvegen. És nem is lett szép emiatt a ragasztás, de hát most ez van...



Az akkumulátor kifeküdt!Csere.
Szerencsére akció volt Unixéknál és beszereztem egy Baren-t 28e helyett 17e - ért :D
Ma kicseréltettem a két első fényszórót, mindkettő el volt törve. A polaritást megint meg kellett cserélni, mert nem égtek a led-ek. Kaptak új indexizzókat is.
km: 219.734

Tegnap este hoztuk Székesfehérvárról.Akadnak kisebb hibái bőven,de ezek nagy része könnyen orvosolható,inkább csak az előző tulaj gondatlanságának köszönhetők.A motor jól vizsgázott,a Székesfehérvár-Orosháza távot gond nélkül teljesítette pedig egy ideje állt az autó.A karosszéria nagyon jó állapotú,korróziónak semmi nyoma,egy-két apró horpadást vettünk észre a fényezés viszont hagy némi kívánnivalót maga után(csillaggarázsban tartott... :) )
Első és legfontosabb feladat a sikeres műszaki vizsga ugyanis az lejárt,útvonalengedéllyel hoztuk el.
Ezek a képek voltak fent a "hasznaltauto.hu"-n. Acélfelnivel,téligumival vettem.Azt az undormány hátsó szárnyat még este leszedtem,már jelentkezett is vevőként az orosz légierő XD
Km. állás: 209.554km



Sziasztok.
Kb két hete meg ültettem Alfikát. :) Elég jó út tartása lett , és nem is pattog az úton.
Meg kapta a 15w-és olajat. Csöndesebb lett , és inditásnál nincs az h nem kapja fel az olajat:D Raktam be a csomiba egy MNC mélyládát egy 1 farados kondival és egy 240wattos sal erőlködővel. Be raktam a fejegységet is. végre van zene a kocsiban:D.
Nem bont falat de kellemes.
Ami tervben van még: Alváz hegesztés , mert kicsit frédi bénis... Kocsi seggét szeretném le fújni. Teli sötétítés. Meg valami 16-os vagy 17-es alu kerekeket szeretnék fel tenni rá. Ja meg egy szolid dobot vagy véget.
Pár képet dobok fel , ha van kedvetek nézzétek meg.

