Blog

>> SzervizAky166 // Alfa 166 2.5 V6 // 2013-06-04

Úgy döntöttem,hogy ráférne az autóra egy olajcsere is, úgyhogy 6l Selénia Racing megrendelve szűrőkkel együtt hihetetlen jó áron :)

 
>> SzervizAky166 // Alfa 166 2.5 V6 // 2013-06-04

Hát elérkezett a nálam legjobban kopó alkatrész cseréje: a féké :))
Úgy gondoltam,ha már egyszer úgyis csere lesz, akkor rakjunk fel
sporttárcsákat előre :) ez lett belőle.

 
>> SzervizBpali // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 24V // 2013-06-04

Szóval hátul kész....
Új lengéscsillapítók, rugók, féktárcsák, fékbetétek és szilentek....
Lengőkarok újrafényezve....
Minden rendben ment, csak elrontották elsőre a préselést, de másodjára jó lett.
Az egyik szilenthez rossz alátéteket adtak és nem ment át a csavar...kerékcsapágyak bezsírozva.
irány előre....

 
>> Tuning és extrasparco // Alfa 156 SW 1.9 JTD // 2013-06-04

Nem az enyém, csak elmentem a képet magamnak ide, mert itt meg lesz, és hátha jól jön majd a közel jövőben!

 
>> SzervizA.R.Peti // Alfa 147 1.6 T.S. Distinctive // 2013-05-29

Komplett vez csere. Erhardtól. 122280 km

 
>> Tuning és extraLacci33 // Alfa 33 1.7 8V I.E. // 2013-06-03

szavak helyett inkább egy pár kép :)

 
>> SzervizJCsabi // Alfa 156 SW 1.9 JTD 8V Progression // 2013-06-03

A hétvégén produkált az autó egy P0236 - Overboost szelep - alacsony jel hibakódot. MIL bekapcsolt. mögöttem füst, vészüzem, 3000-es fordulatnál nem engedte magasabb fordulatra a kocsit. (PÁNIK)
Hibakód törlés után minden rendben, de hirtelen nagyobb gázadásra, vagy 3600as fordulatszám körül visszajött a hiba.
Megmozgattuk a turbó geometriáját, hátha az van elkormolódva, de nagyon simán járt.
Mivel a vákuum csöveken külsőleg nem látszott semmi ezért elkezdtük kicserélgetni őket. A motor és a geometria állító szelep közti csővel kezdtük, mert azon látszott, hogy nem gyári darab. Egy átlátszó szilikon csővel helyettesítették, ami műanyag kábelkötegelővel volt rögzítve. Kicseréltük normális vákuum csőre és láss csodát megoldódott a probléma. Olyannyira megoldódott , hogy az eddig 115LE-snek hitt autó most tényleg 115LE :-) Úgyhogy valószínű hogy a kocsi megvétele óta az a kis cső rakoncátlankodott és nem jól végezte a dolgát.

>> SzervizJCsabi // Alfa 156 SW 1.9 JTD 8V Progression // 2013-06-03

Mivel elég sok minden ki lett cserélve a futóművön, ezért elvittem hogy állítsák be. Az alkatrészek cseréje miatt a csavarok nem voltak berohadva ezért elég hamar végeztek vele. (Aki futóművet akar állíttatni Miskolcról, vagy környékéről mindenképp a miskolci ITÁLGÁZ telepen Farkas Zsoltit keresse. Nagyon ért hozzá.) - Ez volt itt a reklám helye :-)

Az ültetés miatt kicsit negatívba dőlnek a hátsó kerekek, de azt mondta hogy annyira nem vészes.

Óra állás: 198.386km

>> Egyébkiko // Alfa 156 2.0 JTS sport pack // 2013-06-03

Hétvégén megejtettem a belső takarítást, szappanos vízzel lemostam a műszerfalat és a két első ülést. Kezdett feketedni a víz a végére. Majd bekentem ezeket az elemeket bőrápolóval, mély fekete színe van. Majd a motorteret is lemostam. 1 liter vízhez kevertem 10-15dkg trisót. Szebb lett minden aluminium. zsírmentes és oxidmentes.

A héten megejtem az olajcserét Xado10w60 olajjal töltöm fel a gépet, és ismét mann olajszűrőt kap, a többi szűrő még egy kört hagyom benne. 10000km-es olajcsere az igazi neki. olajszűrőből a nagyobbat teszem fel azaz a ts szűrőjét. A ts szűrője 76mm magas a jts-é 50mm. Elféra szűrő kicsitigazgatni kell de sokkal nagyobb a szűrőfelület és ez jótékony hatással van a kenésre.

>> Tuning és extrasparco // Alfa 156 SW 1.9 JTD // 2013-06-02

Végre sikerült találnom a Dezent felnimbe való gyári Alfa felnikupakokat. Nem is tudtam,hogy létezik nagyobb méretben is, de meglepetésemre sikerült találnom. Le is csaptam rá! :)