Blog
Megkapta az autó ami jár neki (Bárdi kedvezményekkel :-) ): Selenia WR Diesel olajcsere (14.e ft 5liter), olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő, gyári új légtömegmérő (35.e ft).
Megérkezett az AC13 matrica. Naná, hogy a postás belegyűrte a postaládába!
Ami meglepett, hogy a feleségem nevére jött a levél.
Kinyitva viszont megnyugodtam, mert benne volt az enyém is. Az viszont visszatetszést váltott ki belőlem, hogy ha már megspórolnak rajtunk egy postaköltséget akkor miért csak 3 db naptárat raknak a borítékba?
Mert ugyabár ugyanannyit fizettünk mindketten, mintha két külön tag lennénk. De mivel egy címre jön a matrica, így értelem szerűen egy borítékba teszik. De akkor legalább több üdvözlőkártyát tennének a borítékba.
Na mindegy.
Délután szépen felragasztottuk a matricákat.
A "www.alfaamore.hu" önálló életet fog élni, ő hosszú távon fennmarad, ezért külön lett felragasztva.








Ahogy az előző posztban említettem márciusban elvittem az autót az Alfáriumba. Eleinte csak négy oka volt a látogatásnak:
1. hiányzott a klimakompresszor (igy vettem) -> már fújja a hideget
2. csepegett a hűtő -> már nem csepeg
3. nem ment egy henger -> megy
4. kormánycsere gyárira -> fa Nardi likvidálva
Azután ami még hozzájött:
kupplung munkahenger javítása, mert kicsit folyt
kupplung csúszott, de érdekes módon a felületek polírozása megoldotta a kérdést
lengőkar szilent csere
kormánymű szilent és axiálcsukló cseréje
stabilizátorszilentek cseréje
Ezúton is köszönöm Alexék munkáját, tökéletesen meg vagyok elégedve.
Volt szerencsénk részt venni hétvégén a droberto cartárs főszervezésében megtartott első 159 találkozón.Mint minden tali után,most is csak azt tudom mondani,hogy kár lett volna kihagyni.
Családostól indultunk reggel kilenc tájban a tó irányába.Majd két óra kényelmes gurulás után álltunk meg Székesfehérváron.Egy rövid vásárlás után indultunk tovább Velencére.A Drótszamár kempingben volt a "buli".Délben értünk oda,szinte utolsóként.
A hely kiváló választásnak tűnt.Barátságos személyzet,rendezett tiszta kemping,játszótér,tűzrakóhelyek vártak minket.A bográcsban már rotyogott a vegyes pöri.Szokásos autómustra,beszélgetés ismerkedés következett.Közben elfoglaltuk a szállásunkat is.Egy kifogástalan minőségű mobilházra esett a választásunk.
Közben egy rövidebb zápor megzavarta az "idill"-t,viszont mire elkészült a kaja,szépen kisütött a napocska:-))!A pörkölt nagyon finomra sikerült.Külön köszönet érte Erhardnak a főszakácsnak és mindenkinek aki segédkezett a főzésben.Délután lazultunk,sétálgattunk,beszélgettünk és a gyerkőcök is nagyon jól érezték magukat a játszótéren.Volt egy jó kis kvízjáték is szeretett típusunkkal kapcsolatos kérdésekkel.
Este tábortűz,szalonnasütés,baráti beszélgetés a tűz körül.
Másnap viszonylag korán elköszöntünk a csapat még ott maradt részétől.Hazafele megnéztük a Pákozdi Katonai Látogatóközpontot,ahol sok érdekes kiállítást lehetett megtekinteni a magyar honvédelemről.
Onnan Siófok felé indultunk tovább.Ott egy jó kis séta egy fagyi és egy gyors ebéd után indultunk haza.
Nagyon kellemes hétvége volt.
Még egyszer köszönet droberto-nak és segítőinek,hogy megszervezték ezt a találkozót és minden cartársnak-aki ott volt-a remek társaságért és hangulatért:-))!
Még a végére egy kis statisztika:összesen 430 km-t mentünk.Átlagsebességünk 65 km/h.Átlagfogyasztásunk 5,8 l/100 km volt(komp. szerint).








Ma belekerült az autóba a 'DensionGateway Lite BT MkII' kihangosító és MP3 lejátszására is alkalmas egység. Bluetooth-n keresztül is lejátssza a telefonon tárolt zenéket,GPS hangját is átadja,és nem mellesleg telefonkihangosító is,ami tesztem szerint jól működik.
Normális közeg,szakszerű beszerelés,kb 1 óra volt az egész.
Képeket is mellékelek,h mekkora a cucc és hova került. Mikrofon a tükör mellett van.
Most már telefonálásért nem tudnak megbüntetni a jelmezesek :D
Link : http://www.dension.hu/?subpage=gwblue&p=1



Idén sem hagyhattuk ki a Selénia Rallyt. Nyolcadik alkalommal vettük részt az eseményen. Ezúttal ismerős helyszíneken voltunk,tekintve,hogy jól ismerem a Börzsönyt.
Ez persze nem jelentett előnyt,ami meg is nyílvánult az eredményben,mivel - 18 pontunk lett. Ezúttal nem találtuk el a szintidőt. Ettől még természetesen jól éreztük magunkat.












...na, a sorrend kicsit borult...ugyanis a festékboltról pénteken lecsúsztam, így nincs festék. De haladni meg ugye kell...és mivel megbeszéltem magammal, hogy a beépített motornál sincs nagyobb szívás a festéshez való maszkoláshoz/kitakaráshoz, így a motor, váltó, futómű beépítésre került!:)
A hosszú tél után már nagyon hiányzott a kirándulás,úgyhogy nagy örömmel mentünk el a Prédikálószékre,ahol már voltunk de másodszor sem volt unalmas.
Az Alfát Dömösön hagyva gyaloglábbal folytattuk az utat,amely nem volt túl hosszú,ellenben meredek. Két kilóméteren 500 méter szint emelkedést abszolváltunk,ami igen jól esett. Nem beszélve a kilátásról :))












Péntek este úgy ért haza az autó,hogy a harmadik szomszédnál hirtelen fülsértő hangot produkált.
Kiderült,hogy a benzintanktartó pánt elszakadt és karistolta az aszfaltot. Szerencsére csak 400 métert kellett menni az orvosláshoz.
És még pénzbe sem került :))
előző poszt óta kicseréltük a fojtószelep állás érzékelőt, és a légtömegmérőt de még mindig nem megy rendesen az autó. Hiba üzenet nincs. Ha a FIAT szervizes progija rá van kötve akkor pedig egyszer csak megszakad a gép és a kocsi közti kapcsolat. Motor vezérlő elektronika vagy gyújtásvezérlő cserével próbálkozunk.