Blog
Megtörtént a termosztát cseréje, most már üzemi hőmérsékleten üzemel a gép :-)
Illetve fogyott a hűtővizem, kezdtem is parázni, hogy nagy gond van.. Aztán észrevettem, hogy a vezérlésnél vizes a blokk. Kiderült, hogy a vízpumpánál nyomja ki a vizet. Ami kb. 3 hónapja volt cserélve egy másik szerelőnél, aki mint kiderült nem tudott volna szólni, hogy valami nem teljesen oké, mivelhogy a vízpumpa túl könnyen becsusszan a helyére.. Most szét lett szedve, valami tömítőanyaggal be lett kenve. Úgy tűnik jó.
Jövőhéten vagy még a hétvégén hátra van a szimeringek cseréje, egyúttal kap ugye új váltóolajat is. Ki tudja mikor volt cserélve.
Ha ez a projekt kész, nemsokára jöhet a következő, ami már a megvétel óta tervbe van véve.. A főtengelyszíjtárcsa cseréje, reggeli első indításnál már néha hallatja hangját.
az autópályázásnak hála MIL lámpa probléma megoldódott, 100% hogy turbo geoällito kormolodás volt.
néha meg kell hajtani a vasat.
viszont bejelentkezett egy vevö is, ha minden igaz a héten már nem az enyém a gép....
az utód?
159 vagy 156 sw 2003-, jtd
A küszöb jobb hátsó sárvédőívén előjött az Alfa 156 típushiba. Felpúposodott a fém a fényezés latt, így műtétre került sor. De mielőtt megejthettük volna ezt, egy kollégám bele nyitotta a parkolóban az autóját a kerékívbe :'(.
Így a 'kellemest' összekötve a muszájjal, egyszerre lett kész mind a két munka. Lakatolás (25e) és fényezés (22e) igen profi lett! Sem külső küszöb, sem hátsó sárvédő ív nem kapható, az egészet a lakatosra kell bízni. A küszöb fényezés után ki lett fújva szintetikus viasszal.
Utána kapott az autó egy full polírozást, de azt már a szaki haverommal együtt csináltuk reggel 9-től délután ötig. Most csillog-villog az öreglány, mintha bálba készülne. Na majd, Alfacitybe mutogathatja magát! :)




Volt öt perc szabad idő,, és 30% töltöttség a laptopban, így elindítottam egy Selespeed önbeállító 5 perces rutint.
Vaj puhán vált azóta. Persze a szomszédok biztos furcsállták, hogy kattog ezerrel az autó, hogy még a kocsiszekrény is rázkódik, és benne ülök egy laptoppal, de hát ez ilyen, mint a csapágyas mosógép centrifugáláskor :)
Nagykorú lett. 18 évvel ezelőtt, ezen a napon gördült le a Pomigliano d'Arco-i gyár összeszerelő szalagjáról. Gondos kezek tervezték és építették, ma pedig gondos kezek vigyázzák, hogy még sokáig megőrizhesse eredeti szépségét és tökéletes műszaki állapotát.
Boldog szülinapot!
Ma megérkeztek a BREMBO MAX féktárcsák és a BREMBO fékbetétek, s ki is cseréltem őket.
Még gyári féktárcsák voltak a gépen, s immáron 300 e Km-t volt bennük.




Ma sor került a már kissé fáradt stabilizátor rúd cseréjére, hogy egy új alkatrésznek adja át helyét. Csere éretté vált már a motortartó bak is, ebből kifolyólag ki is lett cserélve.
Ma végre volt időm és kicseréltem a két hátsó kézifékbowdent, a bal oldalai teljesen beszorult volt.
S egyben a bal oldali hosszkitámasztót is kicseréltem.
4 új abroncsot kellett beszereznem két hét különbséggel
Good Year OPIGRIP-re esett a választás