Blog
A hővédő lemez már régóta zavar, mert kilyukadt (1 kép) és az 2 képen látható lemezzel takartam le a lyukat. Nos a friss szerzemény némi drótkorongos tisztítás után felkerült a helyére. Helyreállt az eredeti állapot.



A mai napot a keresgélésre fordítottam. Phon raktárainak összes lehetséges zegét-zugát végignézve néhány nagyon hasznos dolgot találtam. Eredetileg a hátsó stabrudért indultam...
Itthon nekiálltam, hogy számba vegyem a zsákmányt és amit lehet be is raktam - volna. Nézzük mi nem jött össze:
- Előtét ellenállás a hűtőventilátorhoz (az első képen bal oldalt az enyém, a jobb az "új"). Beszereltem, nem működött. Rámértem és kiderült, hogy szakadt, a második képen látható helyen. Azt hiszem, veszek egy újat.
- A vízcső sajnos nem az én kocsimba való, nekem ilyen nincs. Ha kell valakinek jelentkezzen.
- A kipuff felfüggesztő gumik sajnos gatyább állapotban, mint az enyémek. Mentek a kukába.
- A középkonzolban egy MOMO szoknyát találtam. Sajna az enyémbe nem jó, mert csavaros vége van a váltógomb felől. Valószínű valamelyik MOMO gombhoz tartozik.












Ma a hideg ellenére lemostuk és kitakarítottuk az "Arkangyalt" is és a "Fekete Gyöngyöt" is. Utána készítettünk néhány fotót - merthogy PÁROSBAN SZÉP AZ ÉLET :)






A héten elhoztam a nyári felniket.
Gyári 16"os alufelni. Jól fog mutatni az autón:)
205/55/ R16 Bridstone Turanza gumik vannak rajta.

November 1-jén felszereltem a téli gumikat a kocsira. Este a temetőbe menet kaptam egy jobb hátsó defektet. Másnap a gumis menthetetlennek ítélte.
Mivel aznap délelőtt szerettem volna elindulni Csehországba jégkorong meccsre, így hirtelen kellett döntenem 16.000 Ft-ért kínált 2 Debica Frigo 185/65R15 abroncsot. Megvettem felszereltettem.
Túra jól sikerült.
Km: 145.627
Jelentem megérkeztünk!
- 10 nap
- 4 ország (H - A - I - CH)
- Megtett út: 2.058 km (szinte végig tető nélkül)
- Átlagfogyasztás: 8,17 liter / 100 km
- Legmagasabb pont: 2.760 méter (Stelvio)
- Legalacsonyabb pont : 0 méter (Adria)
A Pók mindvégig remekül muzsikált, élvezetessé tette az út minden km-ét!
"READING ERROR CODES: No fault codes"
Rövid kávészünet következett, majd tovább!
1 - Így néz ki egy igazi olasz presszókávé. A kockacukor teteje kilátszik, a kanál félig sem merül el benne, cserébe erős és nagyon finom.
2 - A Spider a kávézó előtt várja, hogy befejezzük a kávét és nekivágjunk a tényleges hegyi szakasznak, annak minden szépségével.
3 - 4 - 5 - Az igazi hegyi szakasz, hidakkal, alagúttal és folyóval. Minden dicséretem az építőké.
6 - Közúti olasz-osztrák határ. Hamarosan felhajtunk az osztrák autópályára.
7 - Pihenő, némi üzemanyag felvétellel.
8 - A korábbi útszakaszokhoz képest nagyon lehangoló az osztrák autópálya.
9 - A magyar határra érkeztünk, már csak egy ugrás hazáig!









A "Nagy Túra" utolsó napja a hazaúttal telt. Kb. 500 km várt ránk.
Már régóta járunk olaszba és mindig is megcsodáltam a határtól Udinéig vezető hegyi szakaszt. Már anno az első úton megfogalmazódott bennem, hogy egyszer a pályát elkerülve a völgyben vezető utat végigjárom. Erre ma került sor.
1 - Indulás a szálloda elől
2 - A Gradoba vezető hosszú földsáv.
3 - Valahol az autópályához vezető úton
4 - Autópálya felhajtó
5 - Autópálya elágazás, nekünk Udine felé kell menni.
6 - A hegyi szakaszhoz érkeztünk, lehajtunk a pályáról.
7 - 8 – 9 - Pár kép a hegyi szakasz első etapjáról, a táj egyre vadabb lesz.








