Blog
Irány a tenger!
Köztes megállók nélkül, az út nagy részét autópályán megtéve, lobogó hajjal elmentünk az egyik kedvenc helyünkre Grado-ba.
1 - 2 - Veronáig országúton mentünk, egy kép a helység névtáblánál megért ennyit. No meg, hogy ott találkoztam egy ugyan ilyen Spiderrel. Jó darabig együtt is mentünk.
3 - Egy a sok autópálya pihenő közül. A tetőt csak addig csuktuk be, amíg odabent kávéztunk.
4 - A szállodánál, amint megtudták, hogy Alfa Spiderrel vagyunk rögtön csináltak helyet a fedett részen. Valami AMG feliratos német márkát tettek ki onnan :-)
5 - A szálloda
6 - 7 – 8 - Pillanatképek a falucskából
9 - Vacsorára belekóstoltunk a tenger gyümölcseibe.
10 - 11 - 12 - Este a parton












Ma meglátogattuk a Gardaland-ot egy kis szórakozás erejéig.
1 - A fáról lehulló ragacs miatt kipróbáltunk egy helyi kocsi mosót.
2 - A bejárathoz legközelebbi parkolót kaptuk. Az olaszok a miután meglátták a Spidert rögtön beengedtek ebbe a parkolóba. A többieket egy másikba terelték :-))
3 - 4 - 5 – 6 - 7 - Pillanatképek Gardaland
8 - Vacsora a szállással szemben
9 – Esti séta









Hátsó keresztlengőkarok és stabilizátorok cserélve.
A kipufogó kifújt a régi bilincsnél azt is kicseréltem.
Km.:178130







A mai nap a városnézésé volt.
1 - A Pók a város széli parkolóban maradt
2 - Gyümölcsárus ( A citromok valódiak!)
3 - Az erőd, ami a belvárost és a Sirmione félszigetet védi
4 - Itt ebédeltünk
5 - A félsziget végén lévő strand
6 - A szállásra visszatérve sikerült leparkolni az egyetlen fa alatt. Ezt később megbántuk, mert valami ragacsos cucc csöpögött a fáról.






Tovább álltunk. Naudersből elkocsikáztunk a Garda tó déli részén lévő Sirmione városába.
1 - Olasz határ, ami szintén egy hágó, Reschenpass 1.455 méter
2 - Ilyen szobrot találtunk az út mellett. (Eddig a magasságra, a kora délelőtti időpontra és a vele együtt járó hűvösre való tekintettel fedett fővel mentünk.)
3 - Gampenpass hágó
4 - Kilátás a kávézó teraszáról: Lago di Santa Giustina
5 - Az előző képen látható hidak jobb vége ide vezet
6 - A tó túlsó végén található ez a csodás völgy - Lago di Santa Giustina
7 - Valahol útközben a Garda tó felé: Castell Toblino
8 - Cascata de Varone - földalatti vízesés
9 – Sirmione kikötő









Ma reggel elgurultunk Várpalotára Csörihez. Mire megvakargattuk "Pista" buksiját már a levegőben is volt a Párduc.
A csapágy könnyen lejött, de furcsa, hogy mennyire rozsdás volt. Az utolsó két képen egy nemrégiben kiszerelt 156 hátsó kerék csapágy van az enyém mellett. Jól látni az eltérő rozsdásodást.
Szintén meglepett, hogy maga a kerékagy alumínium.
Hazafelére helyreállt a CSEND. Újra hangtalanul suhant a Párduc.
km óra állás: 79.104 km
u.i.
Aki nem tudná, Pista a szerviz cicája. Képet a személyiségnek védelme miatt nem teszek fel róla. (Meg amúgy sincs.)











21 év után a motorvezérlés kábelkötege nincs valami jó állapotban. A csatlakozók rögzítései kissé szét vannak száradva. Pl. a motorhőfok jeladó csatija csak rá van dugva, nem tartja semmi. Kizzo cartárs tanácsára RIPCA csatlakozókat kerestem. Ezek szabvány JPT csatik és könnyen elérhetők.

Az utolsó kettő maradt meg. Nyári, téli kombó. (az azelőtti kettő az ugyanaz)
A másodikat is nagyon szerettem. :-( Azt sajnálom.







Következett a már régóta esedékes futómű és fék felújítás ismét Zé.nél.
- új toronycsapágyak,
- új toronyszilentek,
- új kerékagy csapágyak,
- új lcs. porvédők,
- új féktárcsák,
- új fékpofák.
A múltkor szereztem ugyan olyan téli gumit a hiányzó helyére mint a többi(pluszba kaptam 1 defekt után javítottat is jó lesz tarcsiba hátra ha úgy alakul)
Ezeken felül az elpadkázott lemezfelnit is sikerült kikalapálni, remélem nem lesz gond a gumi felrakással rá.
A lengéscsillapító egyenlőre még nem lett lecserélve, mert értelmes áron értelmes márka nincs, szart meg nem rakunk bele..
De most este eset le, hogy van nekem 2 bontottam, azt sztem fel újítjuk! :)) De ez egy későbbi történet lesz..


