Blog
Egyik télre tervezett projektem volt a kuplung munkahengerek cseréje, hátha 14 év után gond lehet velük. Nos, lett....
A mai szerelgetés alatt véletlenül alánéztem a kocsinak. Mit látok? Szép kis olajfolt. Nosza, a származás keresésére indultam és egyértelmű, hogy a kuplung munkahengerből jön. Ráadásul a fékolaj tartályból is hiányzott már olaj. Utántöltöttem.
A munkahenger viszont cserés, még a tél előtt, sürgősen...

Ma beraktam a légkürtöt. A jobb oldali első kerék elé került a borítás alá. A motorházat kinyitva semmi sem látszik.
Egy kis relé kapcsolja a jobb oldali kürt helyett. Egy másik kapcsoló a dallamot kapcsolja ki, ilyenkor mindhárom egyszerre szól.
A két kapcsoló vezetékét be kellett vezetnem az utastérbe, ami az ablaktörlő alatti rács eltávolítás után szinte adta magát.
A kapcsolók a hamutartó aljába kerültek, így a gyári dizájn sem sérült.
Végre olasz autóhoz méltó a hangja.




Megtett km: 15.656 km
Elfogyasztott üzemanyag: 1.388,61 liter
Átlagfogyasztás: 8,86 liter/100km
Az idén gyakorlatilag az összes izzót kicseréltem a Pókon, egyedül a tompítottakat nem. Mivel nem 20 fillér egy HB-s izzó, ezért vártam. Mivel tegnap "meghalt" a bal, ma mindkettőbe új izzó került. A tegnap berakott megy vissza a tartalék készletbe.
A kiszedett izzót megvizsgálva érdekes dologra lettem figyelmes: USA
Honnan került ez bele? :-O


Kihasználva a szokatlanul szép szeptemberi időjárást elmentünk Keszthelyre megnézni a naplementét.
Hazafelé átlépte a Pók a 149000. km-t. Majd kiégett a bal tompított, úgyhogy a sötétben az út szélén megejtettem a cserét.








Ma felkerültek a hivatalos Alfás eredmények a Dragracing oldalára.
3009-es rajtszám:
- idő: 17,159 sec
- sebesség: 130,5017 km/ó
- reakcióidő: 0,653 sec
Elsőre nem rossz. A nap legjobb Spider ideje. :-DD
Már régóta motoszkál bennem a gondolat, hogy egy olasz autóhoz hangos duda illik. Ma rátaláltam a megoldásra. A madaras teszkóban 4.880 Ft-ért mérték a légkürtöt, nem volt szívem otthagyni.




Lakást vettünk a főiskolássá vált lányunknak. Döntéskényszer előtt álltunk: vagy hitel vagy eladó sorba kerül a Spider.
Ma - hosszas vívódás után - végleges lett a döntés, felkerült a Spider a "hasznaltauto.hu"-ra.
Alku nincs, ha kell valakinek 2 misi az ára. Nekem másfélszer ennyiben és két évi munkámban van. Két év nyitott tetős Alfázás után nincs alternatíva, a kábítószer hatott.
Ha nem kel el a Pók, akkor családtagként öregszik meg velünk, ha elkel jövő nyárig újra indul a Spider projekt...












Előkarácsonyi ajándékként kaptam egy szép hibaüzenetet a vastól:)
Szerencsére nem túl bonyolult a megfejtés,így a szerelő kis méricskélés után arra a következtetésre jutott,amire előzetesen én is gyanakodtam. Az egyik izzítógyertya egyáltalán nem végzi a dolgát.
Ennek örömére meg is rendeltem egy új szettet(4db),hogy a többivel se legyen baj egy darabig.
NGK izzítók lettek beszerelve.
A szerelés kb fél óra,ha a szerszámokat is keresni kell...
0
358
Fórum
Friss topicok
- Spider
- 155
- 156
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Szerelőműhely
- Adok-veszek
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8