Blog
G-Burttöl sikerült vennem 4 Db Borbet alufenit FireStone 195/50R15 Gumikkal. Amit 2013.0412.én vissza vásárolt :)




Egyik napom átnézésre áldoztam amikor a hátsó fékcsövekhez értem észere vettem hogy feladta a szolgálatot a baloldali rész .Pár bolt után rátalál a megfelelőre ahol kizárólag ezzel foglalkoznak és kicseréltem mind2 oldalon az egészet.+kilett cserélve a könnyező benzi szűrő is.

Éppen haza felé tartottam amikor az 1ik piros után elkezdett rángatni a motor picit meg lepődtem mivel épp félig volt a tank. 1 kis kutatás, átnézés után rájöttem hogy a gyertyák már elfáradtak, szerencsére baráti áron meg tudtam venni a zsír új 8 gyertyát

Mikor meg vettem már ültettet volt, ami jól is nézett ki, csak úgy suhant a kanyarokban imádta az autópályákat. Viszont volt hátránya is volt :( nem szerette a jó kis hazai utakat, fekvő rendőröket, földutakat (ha valaki már járt Nézsán akkor annak meg kár is folytatnom) tehát az ültetésnek mennie kellett. Szerencsére Marklarnál pont volt 1-2 tonna rugó :) igy hát megis vettem és ki is lettek cserélve.



Hehehe, ismét jó mindkét ködlámpám 1 izzó csere után :D
Az egyik henger nem dolgozott szépen, így kutatni kezdtem az okokat! Úgy tűnt a szelephézagok nagyon szűkre lettek véve, így Shulek Béla instruálása mellet, Szabolcs Zolival beállítottuk! (Zoli itt is köszi a segítséget). Majd leteszteltem az injektorokat, és az egész gyújtásrendszert, üzemanyag nyomást!
Egy injektor cserére szorult.
Kicseréltem még a hűtőközeget fagyállóra, és egy-két bilincset meghúztam, imitt, amott!


Műszaki elött állunk. Átnézettem az autót és úgy tünik 20 K birt a jobb oldali utángyártott lengőkar. Most egy kicsit jobbat választottam. Már egy ideje felhívták a figyelmemet egy kis koródálásra az autó alján bal oldalon...konkrétan kilukadt. Ezt is megcsináltattam korrektül. Érdeklödtem, hogy szükség lenne e egy teljes alváz védelemre, amiröl lebeszéltek mert jo állapotban van az autó alulról . Valoszínü , hogy egy köfelverödés után kezdhetett el rohadni azon az egy helyen. Inkább egy üregvédelmet javasoltak. Sikerült szereznem connectet a "B" tipusú rendszám intézésére is még nyáron,de egyszerübb volt a műszakival egybekötni az engedélyeztetést igy kivártam amig esedékes lett. Szóval ez is el lett intézve és folyamatban van a rendszám legyártása. Sikeresen le is vizsgázott az autó.


Nohh. Mivel az olajon kívül (kopp-kopp-kopp...) nem nagyon kér semmit a 16V. Ezért kapott karácsonyi ajándékot. :) Egy szebb kipufogó véget. (szereléssel, bakokkal drágább volt, mint a dob) :) Persze a felemelésnél kiderült, hogy a gumibakok fáradtak, így lett még 3db új is. + az augusztus óta esedékes első (váltó alatti) rugalmas rögzítés is meg lett csinálva. Amíg a mester szerelt, kicsit felmértem az alját is. A bal A oszlop előtti taposón lesz egy kis munka. Ráférne egy kis rücsizés, de amúgy tök jó. Találtam friss olaj folyást, de az meg a szervó cső fáradása mentén keletkezik. Múlt héten nem véletlen, hogy kért 1dl-t... :)


