Blog
Hétfő reggel, munkába menet a vasúti átjárón áthajtva irgalmatlan csattanás jött előröl. Félreálltam, és láttam hogy a bal eleje teljesen le van ülve. Első körben a rugótányér lerohadásra gondoltam, de meglepődésemre a rugó tört ketté. Szerencsére még nem voltam olyan messze otthonról, és csak alászedve ért bele a kerék a dobbetétbe, egyenesben nem, ezért 30-al vészvillogóval hazagurultam. A 6 évvel ezelőtti akksi cellazárlatot leszámítva ez volt az első alkalom, hogy nem tudtam oda eljutni az autóval ahová indultam. Végül is már 17 éves lesz idén, ezért megbocsátom neki. Örülök, hogy városi tempónál történt és nem autópályán, többször nem is szeretnék esélyt adni hogy hasonló történjen, ezért mindkét első rugót és mindkét lengéscsillapítót cserélem. A lengéscsillapítók egyébként még tökéletesen működtek, illetve sokkal kevésbé voltak szétrohadva, mint a hátsók, de így legalább egy ideig nem lesz vele gond. Kayabát választottam mindenből. Tökéletes, a gyári magasságra állt be az eleje.


Vasárnapi program gyanánt egy teljes polírozáson esett át a kocsim, ez is a Bányai’s Garage műhelyében készült. Nagyon látványos a változás, karcok jelentős része a múlté, szép fénye lett és a fekete műanyagok is le lettek ápolva. Kár lesz vele kimenni a latyakba.






Bányai’s Garage munkáját tükrözik a képek, a 18”-os QV felnik lesznek a kocsi alatt nyáron és már csak a jó időt várjuk.



Megkezdődtek az esztétikai javítások is, mivel a fényszóró teljesen be volt ködösödve és valami kínai szar izzót raktak bele (aminek burkolata szabályosan beleolvadt a búrába), semmi fénye nem volt a lámpáknak, kb életveszélyes volt. A Bànyai’s Garage jóvoltából teljesen fel lettek újítva, ki lettek takarítva, vettünk bele új izzókat is. Polírozva, lakkozva kerültek vissza. Nem volt kis munka a szétszerelése, és az egész.




A Szervíz előéletében nem találtam bejegyzést a Differenciálmű olajcseréjéről, ezért rendeltem a gyári specifikációnak megfelelő olajat. Fiat 9.55550-DA9
Már nagyon ráfér a csere..
Rimóczi András aktiválta a Race Mode-ot, végre nem szól bele az autó, ha menni akarok.
A gázpedál érzékenység mindegyik módban "N" üzemmódban működik, úgyhogy sokkal jobban adagolható.
Km: 25950
