Blog
Akik ismernek tudják, meg már párszor be is jegyeztem ide, hogy allergiás vagyok a piszokra és a neszekre egy autóban. Úgyhogy most, hogy Lola szét van szedve ízeire, kaptam az alkalmon, hogy kiélhessem kattanásomat. Belső tisztítás Bege módra.
Áldozatok:
Kalaptartó, hátsó oldal panelek, kapaszkodó, kézifék- és váltószoknya illetve kilincs illetve küszöbök.
Hogyan:
Első körben mosogató szeres vizes átmosás szivaccsal. Száradás után a Felice gyártó Car Leather Care Kit tisztítójával való tisztítás új kendővel. Ez a termék azért jó, mert olasz, tényleg tisztít és nem fényesít. Színtelen és szinte szagtalan. És a legjobb szakemberek ezt ajánlják, nem csak bőrre :) Másik kendővel felvittem rá a protektort, majd egy harmadik tök tiszta kendővel szárazra töröltem.
Ezzel egészen gyorsan és látványosan lehet haladni.
Aztán a hátsó kárpiton az elvált belső szivacsokat visszaragasztottam, biztos ami biztos. Ehhez vékony, kétoldalas szőnyegragasztó szalagot használtam. Végül felkerültek a textilszalagok minden olyan élre, ami másik elemel találkozik. Ettől remélek nyikorgás csökkenést. Ez szöszölős munka, pláne, ha az embernek életlen az ollója. Ezt a ragasztószalagot a Tesa gyártja, lelőhelye ritka, jellemzően Homasita. Előnye, hogy könnyen felvihető, nyom nélkül eltávolítható és jól formálható, illetve fekete. Tehát láthatatlanul felhelyezhető, eligazgatható.
Az itt szerzet rutint a belső összeszerelésnél tervezem kamatoztatni, mikor is minden drótot, csövet, bizbaszt szeretnék elegyengetni a kárpitok visszahelyezése előtt. Az lesz a kemény..








Megérkezett a várva várt D2 futómű,természetesen emelő nem volt üzemképes állapotban így rögtönözni kellett a szereléshez:)
Citromos gösser itt is jelen van:)
Bárkit érdekel hasonló futómű nyugodtan keressen:)
A teszteléshez előre beült két 100 kg feletti emberke hátulra meg három 70 kg körüli egyén:))) teljesen jól bírta:) Driftesek így tesztelnek:)








Nagyon unalmas volt a karácsony előtti este,nem volt elég dolgunk itthon így kiugrottunk a George-hoz kicsit dumálni,ott szintén unatkoztunk és kimentünk a garázs elé kicsit szerelgetni közben sörözni,aztán előkerült a jager is:)))) Miközben a csajok bent gyártották a vacsit:)
George megcsinálta a hátsó tárcsát fúrtra,úgy dolgozott mint egy profi:)
A fék természetesen az Ofitól van,1000-szer jobb mint a gyári tárcsa ,a betét szerintem kicsit puha,de legalább nagyon fog:)
a költségben benne van minden (szó szerint) :)))))







Beugrottam Ofihoz pár dolgot megbeszélni és ha már ott jártam vettem a Kuwikhoz egy hátsó ablaktörlőt:) Érett már a cseréje,de a Föckös felhasználta a Tildához,az övére még jó volt:)

Végre sikerült lejutni Gyöngyösre Phon kollégához aki beépítette nekem a digitklimát:)
Igy végre szépen világit minden középen:)
Nagy meló volt (egész nap) :)))
A változás szemmel látható:)


Eljött az idő hogy átcseréljük a téli gumit.
Miután levettük a kereket kicsit meglepődtem a nyári gumi belső fele kicsit meghalt.....


Egyik este Halásztelek felé megálltunk egy benzinkútnál(mentünk a kollégámnak megnézni egy 155-t) mikor a bal első ablak felhúzás helyett visszaesett az ajtóba...
Aznap este George segítségével kitámasztottuk,másnap elkezdtem keresgélni ablakemelő szerkezetet,mindenhol olyan 20000 ft-ért akarták adni,de vaterán találtam 6000 -ért ,amit gyors le is ütöttem,spuri érte ,aztán gyors beszerelés:))))
A fehér kis műanyag tört el,amit természetesen sehol se lehet kapni:)



Eddig itthon általában ha "mester emberhez" fordultam, aki valami speciális vagy nekem speciálisnak tűnő foglalkozást űzött, általában megjártam, mint sokak már. Ismerős, mikor a határidő a duplájára nő, miközben az ár is több lesz valamiért, és a végén még hibát is találsz? Szemét egy érzés, és szemét egy ember.
Most határozottan nem ilyen szakemberrel volt dolgom.
Egy hét plusz a két hétvége telt el azóta, hogy leadtam a bútorzatot. Bő két hetet kaptam munkaidőre, azaz e hét végét, jövőhét elejét vártam. Ehhez képest hétfőn jött a telefon, hogy kész van, sikerült mindent megoldani, amit kértem. Sőt, még többet is.
Azaz combtámasz, bőr restaurálás, ajtókárpit összerugdosások eltüntetése. Ezen felül kérdés nélkül: 3. féklámpa takaró eleme újrafújása és a két kifakult hangszóró fedél is le lesz, ha beviszem, valamint a tipikus-GTV-betegség övcsat által okozott beszakadás eltüntetése.
Mindezt a megbeszélt árban. Illetve vártam még némi plusz költséget a combtámasz-szivacspótlása miatt, de az grátisz lett az apróságok mellett.
Úgyhogy másnak is ajánlom őt.
De hogy ne legyen olyan reklámszagú a történet. Az enyémen kívül vittem még egy piros Spider ülést, csúnyán kikopva az egyik oldalon. Az az ülés valamiért nem sikerült olyan szépen, több helyen észre vehető a javítás nyoma. Csodák nincsenek, fenntartások legyenek.
A terv szerint csütörtökön kerülnek vissza a kárpitok, addig be kell fejeznem a kalaptartó, oldalelemek és egyéb kiszerelt apróságok mély tisztítását és zajcsillapítós előkészítésüket. Jól esik saját kezűleg babrálni ilyen "komoly" dolgokon :)



0
540
Fórum
Friss topicok
- Stelvio
- Giulia
- Spider
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- 164-166
- Filmek
- Építkezés
- Alfás cuccok, kiegészít...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV