Blog
Az index nem működött, elakadásjelző szintén. Riasztó aktiválása/deaktiválás esetén villogott.
Cserélve az index relé.
Nemrég eladtam a sokküllős felnigarnitúrát, mert szerettem volna ugyanazt a gyári alut mint az ezüst nagyvadamon volt anno,a legszebbet!És Smith cartárs jóvoltából a nero dögön is ez pompázik már!Imádom...
Grazie Mille!
Sajnos az előröl jövő ropogás megmaradt , igy most egy másik szerelőhöz vittem aki tüzetesebben átnézte a futóművet.
A ropogás a jobb első lengőkar gömbfejéből jött.
Igy egy Alfaamorés kedves cartárstól beszerzett alkatrészekkel és egy jobb szerelővel a gond orvosolva lett. :)
2017 Április végén vittem újabb szervízre, olajcsere (10w60-as 9500 km után) , szűrők cseréje és újabb váltóolaj csere (egyszerre csak kb 3.5 Liter jön le, ezért cseréltük megint). Az olajat EGYÁLTALÁN nem eszi a 16éves busso motor, szép ! a váltóolaj ami lefolyt az is nagyon jól nézett ki, kíváncsi leszek mennyit fog kibírni a váltó, ebben a korban már fel szokták adni.
km állás: 206.800
Fejlesztés nem volt, tudtam beton van reménykedtem a jobb időben.
Az autó baromi jó volt, sőt túl jó,sajnos átsoroltak profi autók közé.
Legjobb idő : 402m:13.391mp 171,43km/h Videó
Döntőbe egy Honda 1.5 turbó ellen mentem , sajnos 9ezreddel ki kaptam .
Történt, hogy Tescoból hazafelé megörvendeztetett a vas egy szép akkumulátor piktogrammal, hogy kevés az akkufesz. Na hát ez annyira így volt, hogy mikor befordultam az utcánkba, már a rádió is kikapcsolt! Hatalmas szerencsével gurultam be a garázsba, akkufesz 11V! Töltő fel, reggelig. Reggel mérem 12,8V, király. Mondom megmérem a töltést is, elindítom, mérem, hát basszus 11V! Vezetékek jók, úgyhogy a generátor kampec.Találtam egy jó generátor-önindító szakit márkón, telefon, mondta vigyem át felújítják. Ok, youtubon találtam videót a kiszerelésről. Le kellett venni a gázolajszűrőt tartóstól, meg a motor jobb oldala mellett lévő levegő-rezonátor? dobokat. Le kellett oldani a jobb motorfelfüggesztést, előtte persze alul meg kellett támasztani a deknit emelővel. Az emelővel lehet egy picit emelni a motoron, így könnyebben hozzáférünk a hosszbordás szíjhoz és a csavarokhoz. A generátor és a motor felfüggesztés is torx fejű csavarokkal van felfogatva. A villamos kábelek kikötése után a generátor a gázolajszűrő helyén kiemelhető. Mint kiderült, teljesen leégett, így elhoztam egy kompletten felújítottat 42 e-ért. Visszaszerelés ment könnyen, csak a szíjfeszítőnél kellett kicsit kínlódni. Természetesen azóta tökéletes, a töltés alapjáraton 14,2V. Mivel lebontottam a gázolajszűrőt, adta magát,hogy azt is kicserélem, 13e-Ft.
hétfőn ráment a délutánom, hogy szépen a két kis kacsómmal végigsuvickoljam, minden ganyét leszedtem, volt itt sampon, tisztavíz, ilyen törlőkendő, olyan mikroszálas cucc... utána elvittem a mosóba és kapott egy glanz-ot is... csillogott mint a salamon ..... :D erre???? olyan vihar volt éjjel mint nem mostanában... elmentem reggel dolgozni és alul már tiszta kosz lett...
Nem csodálkoztam, amikor kiderültek az alábbiak:
-mindkét oldalsó motortartó bak rossz, egyik tetejére valamelyik ügyes kókánymester műanyaglapot vágott, így növelte az összement bak magasságát
-repedt a karbi-hengerfej közti gumitalp, mind a 4 hengernél
Új, gyári gumitalpak a karbik alá beszerezve :-)