Blog
Ha semmi nem jön közbe, az öreglány lesz idén a versenyautónk. Kicsit fájó szívvel hagyom itthon a gyönyörűséges 159-et, de ez a verseny így lesz az igazi.
Holnap indulunk a Selénia Rallyra. Rengeteg munkám, tennivalóm volt, így ma késő délutánra maradt a felkészítés. Tegnap megejtettük az olajcserét, szűrők cseréjét, folyadékszintek ellenőrzését. Ma kipucoltuk kívül, belül, guminyomások beállítva, minden alaposan átnézve. Nem a mienk lesz a Rally legszebb autója, de remélem mienk lesz a legjobb kaland.. és talán a győzelem is :-)
Ekkora utat még soha nem tettünk meg ezzel az autóval, nagyjából 1000km lesz.
Megvettük az összes fékbetétet (első is, hátsó is) és hátulra a féktárcsákat. Az éves szűrőcserére is megvan a cucc (levegő-, olaj-, pollenszűrő) + 5 liter motorolaj (a szokásos Selenia).
Első fékbetétek kicserélve (227.445 km-nél). A hátsók, a szűrők és az olaj hamarosan..
Az április végi Lurdy-háznál tartott találkozón felbuzdulva meg volt a tavaszi felkészülés és átvizsgálás, amit egy külső-belső takarítás követett.
Olajcsere (Fuchs Supersyn 5W-40) + szűrők (UFI).
A családi kupaktanács hosszú vajúdás után úgy döntött, hogy fájó szívvel megválnánk szeretett ALFÁNKtól, de nem mindenáron
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_sw_2.4_jtd_20v_distinctive-11426555
Motorháztető bowden úgy döntött feladja, és totál berohadt, valamint a zárszerkezet sem volt az igazi, 160 körüli tempónál nem volt vicces látni hogy táncol a motorháztető.... a szar is meghűlt bennem egy pillanatra. Fangio cartársnak hála kerult bele bontott szerkezet és bowden, mert újat már nem kapni, meg sikerült szerezni egy indexrelét, így már az sem játsza az egyszer jó egyszer nem effektust.