Blog
Végre kipróbálhattam!Egy 2.2-es 180le automata!Maga az álom.Szuper autó!Nekem egyszer kell egy ilyen:))))Csak benzinesbe:))
Reggel elgurultunk Győrbe az esedékes 60ezres szervizre.
Km óra állás: 58.404 km ( a szervizkönyvben 59ezres lett beírva, mert rossz számot diktáltam be)
A szokásos menü két dologgal lett kiegészítve:
- fékolajcsere
- Giulia tesztvezetés
Ez utóbbit Farkas Dániel ajánlotta fel. (2,2 180 LE 8 seb aut.) Mentem is egy kört. Jó autó lett.
Érezni a hátsó kerekes mivoltát. Ami még érdekes, hogy az ember milyen közel ül az ajtóhoz, mert széles a középkonzol.
Hertz ESK 165.5 szett elől
Hertz ESK 165l.5 szett hátul
-levegőszűrő
-pollenszürö
-üzemanyagszürö
-hosszbordásszij
-hosszbordás szij feszítőgörgő+kar
-vezérmű szíj+vizpumpa
-5liter olaj
-kipufogó új hővédő
-futómű beállítás
EGR valamint MAP szenzor tisztítás megtörtént, legközelebb egy év múlva
Cserére került végre a hátsó embléma megérkezett "Alba alkatrész"-től persze gyári. felkészültem 2 csomag műanyag patenttel nem hiába, alig maradt ami nem tört el a kiszedésnél! A lényeg hogy kész és már ez sem bántja a szemem:)
A mai napon megtörtént az olajcsere 186700 km-nél, valamint a hosszbordás szíj is lecserélésre került az összes tartozékával
a kézifékkötelek cseréje elhalasztva legközelebbre
-De-Dion kint, központi szilent cserélve, Watt rudazat központi szilent cserélve, váltótartó bakok cserélve
-4 féknyereg kompletten felújítva
-főfékhenger, kuplung főhenger, kuplung munkahenger felújítva
-karbik lent, felújítókészlet tartalma bennük, végső beállításra alkatrészre várnak - jakarb.hu
-olajnyomásmérő fej cserélve
-váltó letakarítva, új Sachs kuplungtárcsával összerakva
-új első 261mm féktárcsák fent