Blog
Nem bírtam magammal, és a régi kombi eladása előtt megvettem az utódot... :)
Új szárító szűrő (ára: 4.155,-) és bontott lámpa tartó. A régi lámpa tartó kicsit el volt deformálódva. Később majd szinre lesz fújva.




Nos még nem làttam idehaza gyári 156 ajtòkba 8" os kickeket beépítve,meghàt a 15" os rokit megkellett tàmogatni előről,uh gondoltam essünk neki.maga a 8" os kickbass beszerzése sem volt egyszerű.Ebayen vagy low budget noname kacatok,vagy iszonyat dràga cuccok voltak.Mardt az aprohirdetések rovat.ott akadtam a jbl gt 82 es kickbassokra.oldscool papírmembrànos cucc.szimpatikis volt így megvettem.Ezutan méretezes,3D modellezés,némi cnc maràs következett a megfelelö kiemelés érekében.Az ajtòpanelok megvàltak a gyàri hangszòrògyűrűktől.Az ajtòlemezre farostlemez került rögzítésre,majd erre rögzült a kiemelőkeret 50 mm mélységgel.így kb 70mm a kiemelés de az ajtòlemezt a nyílàsnàl hidegalakítani kellett hogy beférjen a màgnes.A hangszoro mélysége 110 mm.Ezekkel pàrhuzamosan bitulapozva lettek az elsö ajtòk is.
A csomagtartoban a gyengécske kenwood erősítőt egy combisabb emphaser ea 2200 vàltotta,miutan mar az első proba utan kideült hogy kevés lesz mint a barnabőrű eszkimò...au erősítőt egy òràt csutakoltam mire tiszta lett...
Így nez ki most a setup,meg hangolni kell bőven de azt profira bízom.Ezùton is köszönöm Ervin baràtom segítségét.még az erősítő takaràsàt kell vmikor megcsinàlnom oszt jòvan...






Olajcsere(Motul) + szűrök, Pollenszűrő + Klímagáz töltés, felső turbócső, felső lengőkarok (2db), Km 205725
Ilyet is tudunk!Szinte csak autópályán 120-130 km/órával,vajpuha pedálkezeléssel.Csak próba volt,nem életszerű "csak" így közlekedni folyamatosan.Nem rossz ez a 2.0!

Ma rászántam magam lesz ami lesz kicserélem a tekerőt egy TI kormányra, nem volt nehéz / utólag /:-)
Ég és föld a különbség.
Kormánybetét bevonata Mörus Carbon Arte.


Ismét eltelt egy év,úgyhogy aktuálissá vált az olajcsere.Természetesen most is Selénia került bele,valamint cseréltük az összes szűrőt.
Ezen felül még kapott a gép két új stabilizátor-bekötőt elől mert már régóta idegesítő kopogás hallatszott a bal első kerék felől.Mint kiderült rossz is volt a balos,viszont a jobb oldalinak úgy tűnt semmi baja.Mind1,azt is kicseréltük.Most csendben van a futómű is.
Át nézegettem alulról is a járgányt,ha már fent volt a csápos emelőn,de szerencsére semmi rendellenességet nem találtam.Hacsak nem annyit,hogy itt-ott elég csúnya rozsdafoltok vannak a futómű elemein és a motortartó bölcsőn.Amint időm engedi megpróbálom lekezelni a problémás felületeket.
km.ó.állás:153620
Nem csináltam ilyen jellegű posztot eddig és ezt a jövőben sem fogom erőltetni, de most az egyszer kivételt teszek. A környéken sajnos nincs gőzzel való tisztításra lehetőség, így marad a pazarló víz használat. Szerencsére a garázsban állással a mosások gyakoriságát ki lehet tolni pár hónapra, így legtöbbször a lökhárítón lévő bogarak mennyisége alapján kerül be a mosóba, mert sajnos pályán össze lehet szedni azokat. Bárcsak mindig olyan lenne az autó eleje, mint a 3.-képen!



Ideje volt a cserének, sajnos előző tulajdonos nem cserélte, és már nagy volt a baj. Szerelő ismerősöm el mondta, hogy már alap helyzetben nagyon laza volt a vezérlés lánca.


0
583
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Virtuális Romeo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Spider
- 4C
- Alfa reklám
- Adok-veszek
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10