Blog
Bal oldali zárbetétem eltört. Amikor megvettem az autót (2016.03.09) nem vettem észre,hogy az ajtó kulccsal nem nyílik, csak távirányítóval. Kb 2 hónap után akartam kipróbálni a tartalék kulcsot, ekkor vettem észre, hogy a kulcs elforog a zárban. Az is lehet, hogy az előző tulaj sem vette észre, mert ő sem használta a kulcsot. Rendeltem Tatáról egy zárbetétet, 10000+2000 postával. Miskolcon kerítettem egy szerelőt aki a zárbetétet átalakította a kulcsomhoz és 8000Ft-ért kicserélte, a zárbetétet.
Mindez történt:
2017.03.14. 137450km. Vásárláskor 129287km, tehát egy év alatt: 8163km.
Ja, mint utólag kiderült a kárpitot nem is kellett volna leszedni!!
Apróságok:
-bal belső féltengely gumiharang csere - az általam kb. 1.5 éve cserélt Gomet harang elrepedt, ilyen márkát soha többet
-Tutela váltóolaj, csere
-kézifékkar csavarok pótlása, végre működik! :D
Először jártam Csöriéknél. Teljesen elégedett vagyok, én még olyan szerelővel nem találkoztam, aki szívvel csinálja és nem haragból, de Csöriék ilyenek. Azt hiszem, megtaláltam az első szerelőt, akiben a végletekig megbízok (pontosan 10 éve szerelem saját magam az autóimat, most égett a ház, ezért kerestem fel őket - ez idő alatt tényleg ők az elsők, akikről csak jót tudok mondani).
A múltkori alkalommal mikor kötelező szervizen voltam kértem Csörit hogy pár dolgot szerezzen be nekem. Így megjött a 159 felirat. Ablaktörlők, direkt 159 specifikus, illetve kértem tőle még egy liter olajat, hogy legyen tartalékba, mert idegesít ha a csereperiódus vége felé egy kockát lemegy a szintjelzőm. Ami viszont meglepetés volt találkoztunk a Párduc volt első, és egyetlen tulajdonosával Piritu-val éppen a Spider volt szervizben. Sajnos siettem így csak pár szót váltottunk. De azért a szervizkönyvet megint elfelejtettem lepecsételtetni, így Várpalota határából visszafordultam, mert már két bejegyzés elmaradt.
A hasznost a kellemessel összekötve a szervizelést felhasználtam egy jó kis kirándulásra. Pár kép is készült.
Megelőző jelleggel ambuláns kezelésen jártunk a Csörgő autószervizben.
A mai menü:
- motorolaj csere (Selenia Racing 10W60)
- olajszűrő csere (gyári)
- levegőszűrő csere (MANN)
- fékolaj csere (Tutella)
- gyertyacsere ( 100.000-es ngk)
- szelepfedél tömítés csere (elring)
- vezérműszíj + feszítő görgő csere (gyári, FPT szíj volt a dobozban)
- vízpumpa csere (gyári)
- balanszszíj + feszítő csere (Dayco + gyári)
- hosszbordás szíj csere (Dayco 7PK 1955)
- nívópálca tisztítás
A munka a már megszokott színvonalú, közben jókat lehetett beszélgetni. Az új cicus is nagyon barátságos.
182.433 km
Ma 219 fénykép készült.
Óra állás az első indítás elött: 170720 Km.
Óra állás jelenleg: 175764 Km.
Motorban jelenleg: 5044 Km. Van.
Bejáratva!
Végre ez a pillanat is eljött..... már megvétel után itt lett volna az ideje, de mindig kicsit halasztottam a fontosabbak miatt :)