Blog
Parkolóházban sikerült a bal első sárvédőt meghúznom. Amint lehet javíttatom, de polír is kell a teljes vasra. Kíváncsi leszek a költségre :(
Eltelt ismét egy húszas... Atikával egyeztetve újra találkozhattunk Várpalotán.
Jól el is repült az idő, mert viszonylag régen találkoztunk és sokat beszélgettünk, persze közben a munka is haladt:
-Gázolajszűrő (UFI)
-Motor levegőszűrő
-Utastér pollenszűrő
-Olajszűrő
-Motorolaj (Selenia WR Diesel 5W40)
Fenti, gyári alkatrészeket kapta meg az autó. Szokásos futómű ellenőrzés is megtörtént, hamarosan a hátsó stabilizátor rudakat és az első stabilizátor szilenteket cserélnünk kell.
Köszönöm szépen innen is a megszokott kiváló munkát!
Km: 214390
Ma vittük a céges autókat műszakira. Így a sajátomat is átküldtem a soron. Semmi felkészülés semmi ellenőrzés előtte. Hibátlan az autó. A fólia nem volt feltüntetve sehol így azt beírták. Most minden tökéletes.
2016. 12. 20.
km óra állása:175441 km
megtett km: 15.603 km
Olajcsere
Olaj: Selenia WR PE 5 liter 14.592 Ft
Olajszűrő: Hengst: 1900 Ft
Váltóolaj csere
Castrol Syntrans: 3 liter (csak 2 kell bene): 8759 Ft
Első féktárcsa és betét csere
Tárcsa: TRW 2 db: 32.596 Ft
Fékbetét: TRW 1 garnitúra: 13.228 Ft
Első bal-jobb dobbetét csere: 4936 Ft
Protect CR Diesel tisztító és védő adalék: 2784 Ft
Munkadíj: 18000 Ft
Mai napon csak kisebb dolgokat csináltam meg, úgy mint:
-izzócserék
-beszerelendő hátsó rugó rozsdaátalakítózás, festés
-gyertyacsere, előtte gyertyavályú takarítás
-elosztó fedél csere
-ajtóbehúzók cseréje
-2 új ablaktörlő lapát
Olajcsere, szűrőcsere. Emellett októberben kapott új téligumi garnitúrát (Hankook).
Km.: 213.460
A 156-os topikot olvasgatva egy linken akadt meg a szemem. A csomagteret nyitja fel egy rugó segítségével.
Érdekes dolognak tűnik, úgyhogy keresgélni kezdtem és leltem.
Gyorsan meg is rendeltem egy párat.
Várjuk a postást :-)
Kaptam kölcsönbe egy rétegvastagság mérőt. Körbemértem vele az autót.
A mérési eredmények csak nagyjából pontosak,mert nem mostam le előtte az autót, a rajta lévő kosz 10-20%-os szórást okozhat.
Egy biztos, mindenhol "gyári" festés van rajta. Nincs javítva.
u.i.
Végigmértem a Rita OFF-ját. Ahol egy karcolás miatt újra lett fújva a hátsó kerék felett, ott 5x értéket mértem.
2 eve amikor megvettuk az autot, mondta a szerelo, hogy elegge fent van a kuplungom. Mar akkor kezdtem szoktatni magam a gondolathoz, hogy ez bizony cseres lesz es az nem lesz kellemes. Ocsem mondta, hogy o ugy dobna ki belole a kettostomegut, hogy soha nem erne foldet. De ugye ez nem olyan egyszeru. Teltek a honapok mig a vegen minden mas hamarabb lett kicserelve mint a kuplung :D A legutolso olajcsere alkalmaval Burt baratom megijesztett, hogy hangja van a kuplungnak. En felelos szulo reven be eis jelentkeztem egy jo kuplung cserere hozza....Mar ha az lehet jo :D Szeencsere o mar megcsinalta az ovet ezzel az egytomegusitett technikaval, igy batran mertem belevagni En is. Eljott a KUL talalkozo napja, ami nagyon szuper volt, foleg amikor hazaertunk, es meglattam a kocsi helyen levi hatalmas foltot aminek uzemanyag szaga volt. Ennek az lett az eredmenye, hogy par nap elteltevel meg sem alltam Burt garazsaig ahol azt a jo hirt kaptam, hogy ereszt a nagynyomasu. Hurraaa. Ha mar ugy is vittem kuplungozni akkor nem vartam tovabb,legyen megcsinalva az is. Masfel het alatt meg is lett minden. Az uj kuplung vajpuha a hangja kicsit hangosabb lett de nem zavaro. A nagynyomasu felujitas is kimondottan jot tett neki, furgebb is lett.