Blog

>> SzervizNaTo // Alfa 75 3.0 V6 America // 2009-04-22

Kiderült, hogy nem az elsőhardy-t szaggatta szét a drága kardánom, hanem a hátsót! Ezen csak azért csodálkoztam, mert egy Lada hardy van elől, és semmi baja. Már egy éve... Állítólag a hátsó hardy kapja a legnagyobb terhelést. Mindenesetre azt kellett cserélni, és rendben van a hajtásláncom. Így most elmondhattam, hogy: újra szakít a V6! :)

 
>> SzervizALFI156 // Alfa 156 2.4 JTD 20V M-JET // 2009-04-22

2009.04.22.Az autóba 120.040km.van.Így eljött a tízezer kilóméterenkénti olajcsere és szűrők cseréjének ideje.Olaj:selénia WR 6L:14000,olaj szűrő:1860,levegő szűrő:2800,üzemanyagszűrő:6000,pollenszűrő:4100.Így összessen fizettem:28760

>> Eseményfobakter // Alfa 164 Super 2.0 V6 Turbo // 2009-02-25

Sajnos Lucrezia elhalálozott. Február 25-én az Örs melett egy Renault kisteher beleszaladt hátulról, és rátolta az előtte lévő autóra is. Totálkár, szerkezetileg is megsérült. Béke poraira. Ennél jobb autóm lehet, hogy soha nem lesz.

>> Eseményfobakter // Alfa 164 Super 2.0 V6 Turbo // 2009-04-22

Tegnap végre sikerült megvenni. A kocsi egyben van, egyelőre úgy néz ki, hogy nagyon nem kell költeni rá. Olajcsere, szűrők, és ennyi. A vezérműszíj 10e km-el ezelőtt volt, talán azt nem kell, majd Ferike megmondja. Ismerkedünk.

>> SzervizTedi // Alfa 145 2.0 QV // 2009-03-09

Bent semmit nem lehetett hallani. Amikor Csöri cserélte a hátsó betéeket, akkor lett figyelmes arra, hogy szépen reszel a csapágy. Szóval kuka, új be és lőn boldogság.
A mai napon (04.22) ismét megszólalt az egyik csapágy. Nem lepődtem meg, egyenesen vártam, mert hiányzik egy burkoló a jobb első kerék és a motor közül, minden takony a görgőhöz megy. Szerencsére Marklar talált nekem egy bontott lemezt, hamarosan pedig elmegyek ismét Csörihez, hogy újabb cserére kerüljön sor. Egyben átnézetem az autót egy kicsit tüzetesebben, ugyanis egy nagyobb túra elé nézünk.

>> Szervizslideshow // Alfa 75 2.0 TD // 2009-04-21

Tovabbi lepesek tortentek a belter kitisztitasara: leszedtem a tetokarpitot (egyenesen ment a kukaba), A,B es C oszlopot, oveket (majdnem mindet), anyosulest, hatso szigetelest. Holnap elviszem ezeket is a garazsba, aztan jon ki a maradek is... Jo lenne ha nem kellene melozni, hanem ezzel tolthetnem napjaimat :)
Sajnos erosen rozsdasodik a padlolemez a kuszob mellett :((((

 
>> Szervizjoe156 // Alfa 156 1.9 JTD Mjet // 2009-04-21

Nagyon csúnya süvítő hangja lett a turbónak . Hál isten nem csapágy hang , hanem erős levegőfújás hangja . Csövek átvizsgálása nem hozott eredményt , majd Komáromba találkoztam Erhard cartárssal és a turbónyomás szabályzó szelep hibájára terelődött a gyanu , ami be is igazolódott . Átszakadt a szelep és maximális nyitásra állitotta a lapátokat a vákum . A héten érkezik az új szelep , remélem jó lesz . Hát sajna a szelep kicserélése után is megmaradt a hang úgyhogy tovább vizsgálódunk :((

 
>> Tuning és extracsongor_selespeed // Alfa 156 2.0 Ts Selespeed // 2009-04-21

Mai naptól alsó felső toronymerevítő került a gépbe köszönet érte SKULL-nak a gyártásért és YSTUC-nak hogy leszállította nekem!!!!!

 
>> EgyébEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2009-04-21

Ha már ilyen szépen megjött a tavasz,elmentünk a tőlünk 40 kilóméterre található Vértes hegységbe,ahol még sohasem túráztam,úgyhogy éppen ideje volt :)
Kellemes meglepetés volt,mivel az erdő nagyon kellemes volt.Külön tetszett,hogy egy darab szemetet nem láttam eldobva.Nem túl meredek lankák voltak,úgyhogy nem túl fárasztó volt a túra.A hangulatos Mária-szakadék után egy erdei temetőre találtunk rá.Körbe százéves
fák és hihetetlen nyugalom.Még sosem láttam erdőben temetőt de most már ez is meg van.Nem túl felkapott a hely,mert alig láttunk embert.A Vitányi vár volt a célunk,ami gyakorlatilag bent volt az erdőben,úgyhogy már akkor vettük észre,amikor előttünk magasodott.Meglepően sok maradt a várból,ahhoz képest,hogy már 500 évvel ezelőtt felrobbantották:5-10 méter magas falak álltak még.Számomra az is hihetetlen volt,hogy még az eredeti vakolat még helyenként megvolt.Érdekes,hogy nem a legmagasabb hegyre építették a várat,ezértm a kilátás csak egy irányba nyílt,egy vőlgy felé.Úgy döntöttünk,hogy visszafelé másik úton megyünk,nehogy unalmas legyen.Elhaladtunk a Vértes legmagasabb csúcsa(Nagy-csákány) alatt,ami nem egy Himalája:mindössze 487 méter magas.Végül 20 kilóméteres re sikeredett a túra,úgyhogy este nem volt gond az alvással :)

>> EgyébEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2009-04-21

Tulajdonképpen nem is terveztünk bulit estére de többen is kinyilatkoztatták,hogy szívesen összejönnének ismét Tokodon.Így hát összejöttünk.Mivel többen is hiányoztak a kemény magból,ezért csendes,ülősre terveztük az estet,úgy gondolván,hogy majd jól elbeszélgetünk néhány pohár bor társaságában.
A biztonság kedvéért azért vittünk egy zeneszolgáltató kézikészüléket,csak nem ülünk csenben.Nos,a csendes beszélgetés helyett fergeteges buli kerekedett,ami egészen fél ötig tartott:)Még olyan emberek is táncra perdültek,akik nem szoktak.Még én is :)
Másnap zúgó fejjel mentünk rendet csinálni,ahol magam is meglepődtem az üres üvegek számán.Nem tudom miért van de rossz bulit sohasem sikerül összehoznunk :)