Blog

>> Tuning és extraG-MANN🍀 // Alfa Giulia 2.0 Veloce Q4 280 LE // 2021-03-28

Téli szőnyeg kikerült, új piros hímzett szövet szőnyeg bekerült.
Álom! 😁

 
>> SzervizV.Tomi.145-146 🍀 // Alfa 146 2.0 TD // 2021-03-28

Első gumikat idén szerettem volna lefuttatni. Nagyok is méretben, azért már öregek is és a jobb első kezd repedezni a mintában (195/55 r16). Az első kettő gumi így csere lesz. A hátsókat újan vettem 1-2 éve. (195/50 r16)

 
>> SzervizGT Ɨ|ѯ // Alfa GT 3.2 V6 Distinctive FL // 2021-03-28

Teljes vezérlés szett cserélve / Conti /, vízpumpa / Hepu /, szíjak, görgők, hűtőfolyadék / Paraflu /, szervo olaj / Motul /, fékfolyadék, Bosch alsó holtponti jeladó, short shifter beszerelve, Zender küszöb spoiler szett felszerelve, balos küszöb javítva és fényezve.
Komplett blokk ellenőrizve, minden ok.
/ DZ Tuning & Service 2021 03 20-03 28. /
Mivel ott kellett hagynom ezért Zoli biztosított 1 csereautót természetesen Alfát, 1 Spidert:-)
KM állás:177572
Hazafelé megmozgatva rendesen:-)

 
>> Tuning és extraCoyote // Alfa 146 1,9 JTD 105LE // 2021-03-30

Ma megjött végre a kábel szettem. Jorjie barátomnak köszönhetően aki meg rendelte nekem Amerikából 🙂
Most már én is tudok olvasgatni meg törölgetni 😁
Hallod Buksi komám 😛🤣

 
>> Szervizgyml // Alfa 156 SportWagon // 2021-03-28

Az első féknyergek, csonkállványok és kőfelverődés gátlók nagyon rozsdásak voltak ezért fúróba fogható drótkoronggal, Dremelel köszörűvel és drótkefével leszedtem a rozsdát, RO55 rozsdaátalakítóval lekentem, majd Hammerite fekete kalapácslakkal lefestettem. Elvileg festhető rozsdás felületre de törekedtem a minél jobb előkészítésre. A leírás szerint 8 évig védi a fémet.
Kicseréltem a tárcsát és a betétet is a korábban megvettekre.

 
>> Eseménysparco // Alfa Spider / GTV 2.0 TS // 2021-03-27

Szép volt, jó volt, imádtam!
Egyszer remélem lesz még Spiderem.

 

Naposra fordult az idő, úgyhogy szokásunkhoz híven megkerültük a Balaton.
Indulás előtt teletankoltunk, így 82.935 lesz az idei kezdőpont üzemanyag szempontjából.
Ma 1.324 napja van nálunk PHuBi és tankolásig 27.435 km-t tettünk meg együtt. Összesen 2.200,72 liter benzint töltöttem bele 873.956 Ft értékben.

Szóval a Tour de Balaton.
Badacsonynál mentünk fel a 71-es útra és a szokásos menetrenddel ellentétesen kerültünk. Tihany előtt nyitottuk a tetőt, majd felmentünk a visszhang dombra.
Innen Füred volt a következő állomás ahol a Halászkertben megvettük az ebédet, amit visszavittünk az Ötvös Csöpi emlékpontra és ott jóízűen elfogyasztottunk.
Innen megkerültük a Balcsi északi végét és ellátogattunk a balatonvilágosi kilátópontra, ahol tavaly év végén is voltunk.
Többet már nem álltunk meg.
Siófok (itt nagyon sokan voltak a kikötőnél ezért nem álltunk meg), Fonyód, Keszthely, Ederics, Sümeg (nem sokkal utána csuktuk a tetőt), Sárvár és a garázs.

363,4 km-t mentünk a tankolás után, előtte még 3-at. PHuBi kitűnően működött. Érzésre rugalmasabb lett a motor, a vezérlésváltás után meg még vadabb. Eddig nem volt ennyire érezhető a váltás. Annyira tetszett a dolog hogy egyszer sikerült leszabályozásig elforgatnom. A sebességfokozatot nem írhatom le, mert az vádemelési alap lenne :-)

Az igazi teszt a hazaérkezés után két órával történt.
Olajszint ellenőrzés...
...és nem fogyott semmi!
Érdemes volt dolgozni!

 
>> SzervizCsongi // Alfa Spider / GTV Gtv // 2021-03-26

Már működik a műszerfalvilágítás, az elektromos ablak és tükör, meg a központizár is! :)

>> SzervizSanyiJTD // Alfa 159 Ti // 2021-03-29

Kapott 4 új gumit, mert totálisan kuka gumikkal vettem, és a fékek is eléggé le voltak már gyötörve róla, ezeket is cseréltem elöl-hátul. Elöl 330mm-t kapott.
Lecseréltem a fékfolyadékot is az egész rendszerben.
Vettem egy jobb első dobbetétet is, mert el volt törve és zavart. Autodoc-ról utángyártott, nem fűztem hozzá sok reményt, viszont kiválóan passzolt, és az anyaga is elég vastag, kemény. Így most műszakilag-esztétikailag is tip-top. Pár apróság van még tervben.
312.000 nél történt a csere.

>> Tuning és extraSanyiJTD // Alfa 159 Ti // 2021-03-30

Csináltam rá egy teljes fényezést. Ilyen sem volt még nálam, gyári színét kapta vissza. :D Küszöbökön volt kis lakatolni való. Kerékjáratokat is mindenhol feldrótoztam ahol kell, 2k epoxy, rücsi mindenhova. 1liter üregvédőt is elfújtam. 2 elemet cseréltem, nem érte volna meg javítgatni. Így most szép egységes, búcsút mondtunk a kavicsfelverődéseknek, belekókányolgatásoknak...
Felniket is újra fújtam, fegyveracél metál lett, matt lakkozva.
Illetve a féknyergek is kaptak szép új piros fényt.