Blog
Újra a Contikon gurul!
A gépkocsit ma hivatalosan is elhoztam GT-től.
Szerencsére garázst is találtam neki nem messze otthontól.
Elugrottam a Hősök terére 1 órára a minitalira.
Sajnos nem volt időm autózni is menni a többiekkel!
Majd legközlebb!
Mivel az autón lévő Semperit gumik már 9 évesek voltak,így vettem 4db új Continental Premium Contact 6 gumiabroncsokat.A felszerelés megtörtént!
Nem gondolnám, hogy ezek valaha is el fognak kopni!
2017-ben már csináltam ilyet a másik 159-em en, pontosan ebből az okból kifolyólag, hogy lekopott a foncsorról a króm réteg, és esztétikailag ronda. Szétszedtem, beforrasztottam a led panelt, össze ragasztottam, és a helyére raktam. 1200ft-ból többet nem lehet kihozni. :D
ma elvitték.
remélem sok örömet okoz az új tulajnak.
hogy alfás maradok-e? jó kérdés...lélekben tuti :)
Szigetelés a 4 taposóra, majd a gyári réteg és végül egy újabb felső réteg az elsőkre, kirepedezettség végett. Elektromos kábelek vissza fűzve, küszöb üregkezelő lyukak kupakjai visszahelyezve. ABS hátsó csatlakozók visszafűzve.
Vissza került az üzemanyag cső az alvázra és a védő burkolata
Hátsó féknyergek belső fele is kapott festést
Első ajtón lévő vízterelőkről szerettem volna matrica eltávolítóval leszedni a feliratokat, de az óvatosság ellenére a bal oldali elrepedt. Szerencsére volt itthon egy Heko márkájú vízterelő párban. A régi Satuna volt, számomra kissé nagy is.
Kuplung pedál gumija ki lett cserélve
A jobb oldalról közepes úthibáknál kopogó hang hallatszott. Oka a toronyszilent volt. A közepe teljesen ki volt szakadva, ahogy a képen látszik az egyik oldala is teljesen elkopott.
Sajnos a felső lengőkart csak roncsolással lehetett kiszedni. Nem volt hibátlan de csereérett sem, de így egy TRW lengőkar ment a kukába. A korábban megvett komplett szettből kap egy újat.
Az új toronyszilentet kaptam az autóval még mikor megvettem.