Blog
Variátor kapcsoló pótlás: műkődik a szívóoldali változtatható vezértengely :)
2db hátsó kerékcsapágy cserélve
Gyári új légszűrő előmelegítő csappantyú
Új alu előmelegítőcső




Nem volt megfelelő a végnyomás az új motorral. Ezért emelt kompressziós dugókkal próbálkoztam. Bejáratás folyamatban, műszaki pedig pipa lett közben.





A fél éves Exide Premiummal nem vagyok elégedett. Mióta megvan, azóta bizonytalan az indulás. 1-2 hét állás után már kérdéses van-e kedve indítani.
Februárban visszavittem, cseréljék ki garanciába, ez nem állapot. Nem cserélték, nem cellazárlatos.
Legalább feltöltötték rendesen, azután 1 hónapig egész jó erőben volt.
Ha vásárláskor rendesen feltöltve adják, sok mérgelődést megúsztam volna.
Mivel keveset használom most a kocsit, ezért beláttam kell egy karbantartó-töltő. Vettem egy CTEK MXS 5.0-t. 23.900Ft
Erős sivító és kerregő hang jött a vezérlés felől.
162e km-nél egyébként is aktuális a vezérlés csere, bár a lánc még nem csörgött.
Vezérlés csere mellett döntöttem.
Febi láncszett került bele DZ-nél.
Vezérlés szett+tömítések+olaj csere+munka: 290.000Ft
Az ijesztő hangok a hidraulikacső elfáradása és az emiatt elvesztett olaj miatt voltak. Csere. Anyag+munkadíj 66.000Ft
A hátsó lökhárítómnak már egy éve nekimentek és eddig halogattam a fényezést. Most azt is megcsináltattam.
km.: 162.203



Felkerültek a nyári gumik, most nem volt tojás alakú egyik felni sem, így hengerezni nem kellett. Mióta a lengőkarok cserélve lettek, nem is eszi úgy a gumikat mint előtte.
A csomagtér ajtóm nem csukódott rendesen, illetve jól oda kellett vágni, hogy le tudjam csukni. Szerencsére csak egy kis beállítás probléma volt, amit a szokásos szervízben megoldottak. Ha már ott voltam, kicsrélték a rendszámtábla világítást is.
2
636