Blog
Haladok az autó hátsó felével is. Korábban már mindent megvettem, most végre beépítésre került. Vagy én vagyok amatőr vagy kicsit trükkös a hátsó féktárcsa csere mert nekem a futóművet is meg kellett bontani hogy hozzáférjek a csavarokhoz. Végül mindent nyomatékra visszahúztam.
A kerekek cseréjét egybekötöttem az első fékbetét/tárcsa cseréjével. A betétekben még bőven lett volna, de a tárcsák már kopáshatár alatt voltak (19,5mm mértem). Felfedeztem, hogy ezeken a betéteken is van jelölve forgásirány (A Textárokon nem volt). Még egyúttal ledrótkeféztem a kerékagyat, meg a féknyergeket. Illetve egy kis grafitos zsírt kaptak a csúszkák.
A nyári kerekeket korábban úgy raktam el, hogy jelőlés szerint ugyan így kerüljenek vissza, mert átforgatásig még 2000km van bennük.
nyári gumikban: 22368km (2szezont futott)
Az autóban jelenleg 148721Km van
621 km után bekanyarodtam Sümegen a benzinkútra és teletöltöttem PHuBi-t.
45,7 liter benzin fért bele ami 7,36 liter/100km-nek felel meg :-)
Km óra állás: 83.556 km
Együtt megtett út: 28.056 km
Együtt töltött idő: 1.330 nap
Tankolt üzemanyag: 2.246,42 liter (ebből 57,36 liter a vásárláskori teletank)
Átlagfogyasztás: 7,80 liter/100 km
Átlagos benzinköltség: 31,00 Ft/km
Napi átlagos futás: 21,09 km/nap
Összes költség: 172,93 Ft/ km + benzin
Teljes építést öcsém (Lengyel Krisztián) csinálta
-76/70 kipu , végén egy átmenő AMG dobbal
-600x300 as cooler, teljes alu 60 as csövezés
-"kos" saválló leömő
-olajzás ,támasztás kialakítésa
-hybrid turbó , kerámia golyós 2876 bmw csigából.
-légszürő ház egy 166 os 2,4 alfáé lett.
Sajnos olaszból rendelt injektorok be csörögtek hidegen így vissza kellett küldenem, és a kuplung is gyengének bizonyosodott.
Kocsi már használható, működik , sőt nagyon szépen működik a nagy csiga ellenére is, most sima 209 lovas alfa injektorokkal üzemel.
A levélfogórács ki volt fakulva. Zsebsárkánnyal visszahoztam a színüket és átkentem őket Nanolex Trim Rejuvenatorral.
A rácsba tettem gyári új patentokat is, így most szépen illeszkedik.
A motortérből 2 tartó és az akkumulátor tálca, illetve az ablaktörlő karok homokfúváson és porfestésen estek át. Köszönet a közreműködésért Kozinak és a Kozi’s Garage-nek.
A vezérléscserekor a leengedett hűtővíz igen szép volt... vagy száz éves és az alsó hűtőcső is. Zoli bátyóval persze mindkettőt cseréltük és azt a csúnya offos tágulási tartályt is bontott gyárira visszacseréltük.
240. 256 km