Blog
Mint már minden 159 tulajnak nekem is eltört a rúgóm hatalmas csattanással. Szerencsére a ház előtt mikor épp legurultam a garázs elől. Szóval cseréltük elöl mindkét oldalt már. Egyúttal az izzító gyertyákat is mivel kettő már rosz volt. Természetesen az összeset gyárira.
Vissza raktuk a nyári gumikat.
Nem volt csak téli garnitúra az autóhoz.
Beszereztem egy 18” 8C Style szettet. Hozzá új 225/40 R18 NEXEN N’fera sport nyári gumikat. + 1 szett kerékőrt.
Km: 186.000


-Nagy Rail szenzor 550d 2700baros, ennek más volt a csatija , csati csere, pinezés.
-Eddig 4 baros map sensor volt, most kapott egy 6 bárosat.
-4 injektor csati csere (régire)
-Ventilátor bekötése , szépen megy mind a 2 fokozat.



2022. 04. 30.-ig ideiglenesen kivonatva, de leginkább addig amíg nem készül el . Március 1.-től már 1 évre is ki lehet a félév helyett.
Már mióta az autót visszakaptam a kipufogó kifújta a katalizátor szekció elött és mögött. 3szor szétszedtem és összeraktam, új tömítést is vettem a katalizátor elé de nem lett jó. A Bánfi futómű szervízhez tartozik egy kipufogós műhely is, a futómű állítás közben megnézettem a kipufogós kollégával és bevállalta a javítást de ott kellett hagynom az autót hogy kihüljön.
A problémát az okozta hogy a katalizátor elött és mögött is a cső le volt vágva és ki volt cserélve, de egy mérettel nagyobbra, ezért nem feküdt fel szépen elöl, hátul meg nem illett a kúpos részbe.
Miután az első részt mégis sikerült összerakni, a hátsó részen pedig a kúp hozzá lett igazítva, most hibátlanul működik. Szép de elég erőteljes és mély hangja lett az autónak.
A Bánfi futóműhöz vittem az autót futómű állításra. Elég rugalmasak és értik is a dolgukat. Ebben az esetben nem is volt nehéz dolguk, mert minden csavar meg volt lazítva.
A hátsó futóműben a kerékdőlés valószinüleg azért eltérő mert a jobb oldali toronyszilentet hallom hogy kopog, tehát el van kopva. Kicserélni nem tudtam, mert a lengéscsillapító szárában az imbusz kulcs már megfordul, nem tudtam ellenfogni. Majd mikor az állítható futómű bekerül akkor kicserélem.
Az első futóműben a kerékdőlés minimálisan a tolerancián kívül van, de ez nekem direkt jó a pályanapokhoz a jobb kanyarvételek miatt. Az első kerekek széttartását minimálisan nagyobbra kértem, mert az autó könyvében benne van a sportcsomagos verziónak az előírt beállítása mm-ben és azt visszaszámolva fokra ez jön ki.
A beállítás érzésre jó, szépen megy és fordul az autó. A kormányközép beállításnál is hagyták hogy én állítsam pozícióba a kormányt és az összekötők lehúzásánál járathattam a motort hogy ha a szervopumpa esetleg az olajáramlás miatt félrehúzná akkor azt is korrigáljuk.
