Blog
Sikerült szert tennem egy Japan Racing 11-es felnire, ami Alfára lett gyártatva, nem összekeverendő a mozgókúpos 5x112-es társaival, ez 5x110-es, ami egy az egybe felmegy, és nyomtávszélesítő se kell neki😄
Pitykónál csináltattam alá egy 60-as kipufogórendszert turbótól, a képek magukért beszélnek.
Nem üvölt, de van hangja, belül még autópályán is simán élhető.
Egy ideje elkezdett szarakodni a turbonyomásom, ingadozott rendszeresen, és tartós autópályás használat után be is tiltott.
Először légtömegmérő lett cserélve(Bosch), ami úgy nézett ki hogy segített a dolgon, de 2 hét után ugyanúgy betiltott egy nagyobb kigyorsításkor.
Elvittem Ferkéhez, aki diaggal kiderítette, hogy a turbonyomás szabályzóm szarakodik, így orvosolva lett a probléma.
Azóta stabilan tölt :)
Nagyon megtetszett az angel eyes karika, amit egy külföldi Brera-ban láttam először, el is határoztam hogy megcsinálom magamnak.
Elég pepecs munka, ha valaki rászánná magát, keressen nyugodtan, segítek.
Ezzel együtt, mivel a lámpát szét kell szedni, mindkét xenon ízzót, a távolsági ízzókat és a helyzetjelzőket is cseréltem, egy projektor takarítással egybekötve.
Meguntam a karcokat mindenhol, főleg mikor a nap rátűzött.
Elvittem polírozni, ahol újjá varázsolták a fényezését 3 lépcsőben, ezután pedig kapott egy waxot is.
Hátsó lengéscsillapitók kicserélve. A régiek feladták a szolgálatot. Kényelmetlen lett a hátulja és mikor megnéztem a baloldali elengedte magát, a jobb még csak kezdte. Az új maxgear márkájú.
Hátsó rugókból kikerültek a légrugók. Nem nagyon kellett használni. Korábbi beütköző gumik a légrugó felfekvéséhez volt alakítva, de most kapott újakat hogy már nincs.
Napokban javítani kellett a refi visszajelzőt. Először csatlakozó érintkezés problémára gondoltam mivel egy kis ütés a műszerfalra és működött. A baj kisebb volt, csak az izzó foglalat nem mindig érintkezett, így cserélve. A bajuszkapcsolón a reflektor kapcsolást mínusz fokogban nem mindig vette el elsőre, csak másodszor vagy harmadszor. Ez évek óta ilyen volt, de jobb időkben nem csinálta. Most az is egyre rosszabb lett így cseréltem először kapcsoló kart. A másiknak a zárófény funkciója nem működött, így a kettőből lett egy. A régi kapcsoló hátulja lett lecserélve a másikra. Most működik ez is az is már :)
Korábban cseréltem pozitív sarut, a gyári eltört.
Tankolás után mentem volna haza, gyújtás, start, semmi...
Nem teker, nem világít, nem csinál semmit. Saru megmozgat van áram! szuper! indít, megint semmi. Picúr haza vontatott, átnézés pozitív oldalon valami nem oké, valószínűleg kábel szakadás. Amit tudtam széthúztam, kontakt spray összedug, széthúz, össze, szakadást nem találtam. Újra klekk klekk klee az 5 henger.
Már elvileg nem lesz napközben hó és fagy, ezért ma visszakerültek a nyári kerekek.
Kumho PS71 225/50 R17
Eljött az újabb olajcsere ideje. Ha már kocsi alatt voltunk akkor két felsőlengőkar is cserére került. Természetesen az összes szűrőt is cseréltük. Gázolajszűrőt is! Motul 8100 X-Clean és UFI szűrők. Felső lengőkar MaxGear teszünk egy próbát.
Ismét kötelező szervizen voltunk. Minden szűrő és olaj cserélve lett. Illetve találtam alatta egy olajfolyást. Sajnos az olajhűtőnél engedte el az olajat. Csöri ezt is orvosolta. Így most minden rendben. Viszont a szervizfüzet teljesen betelt. A munka minősége a szokásos. Szerintem nem kell bemutatni senkinek.