Blog
Új jobb hátsó gumi fékcső és réz fékcső.
Küszöbök, padlólemez javítás. A küszöbök külseje belseje kijavítva, merevítések megcsinálva. Padlólemez vízkifolyók és szokásos rohadási helyek kijavítva. Alapozó, karosszéria tömítő és alvázvédő. Küszöbök belseje üregkezelve. Kasznis meló kifogyott, mehet össze lassacskán. Következő művelet a kormánymű csere lesz mivel szivárog. Aztán csak apróságok már...












Felpolíroztattam a pedálokat és a lábpihentetőt. Szálcsiszoltak lettek, gyárilag is ilyen a design.
Első képen ez előtte állapot, másodikon az utána.


A kipufogó a katalizátor utáni csatlakozásnál kicsit kifújt. Szétszedtem, megpucoltam, kapott egy kis pasztát is és most tömített.
A kuplung munkahengerről le volt szakadva a porvédő és a kupplung pedál sem jött vissza teljesen. Gondoltam kicserélem a munkahengert. Aztán rájöttem hogy elég ha a szétszakadt porvédőt pótolom és a folyadékot cserélem. Fekete színe volt, talán sohasem cserélték.
Az autó bal oldalán a kábelek piros, sárga, kék és zöld szigetelőszalaggal voltak betekerve. Nem volt alattuk forrasztás vagy szakadás, az előző tulaj szimplán csak a darabokra szakadó bandázsszalagot pótolta, de nem nézett ki túl esztétikusan. Kicsit javítva a kinézeten ezt a részt ide való fekete bandázsszalaggal betekertem.



