Blog
Km óra állás 167 272. A legutóbbi padozás alkalmával percekig tartó alapjáraton járás után füstölt egy szépet. Nem szoktam fél-egy percnél tovább járatni hidegen, de egyik hajnal, munka után hatkor barátommal járó motor mellett elbeszélgettük az időt. Az autó mögött feltűnt hogy nagyon benzinszagú majd pár perc múlva jött is a füst. Mint egy ködgép. Elindulva megszűnt. Két alkalommal hibakódot is dobott a katalizátor utáni lambdákra, így megejtettem a cserét. Gyári ajánlás 160 000 km. A katalizátor előtti lambdákat még Itália szorgos szerelői cserélgették a p0420-0430 hibakódokra, azokban még van. A hetekben az éves pollenszűrő cserét is megejtettem, ellőttem egy fertőtlenítő sprayt is. Már nem első alkalommal rendeltem a kovacsauto.hu-ról, bátran ajánlom mindenkinek.




A bal hátsó hosszlengőkar, egyik napról a másikra, majdnem beleért a gumiba, ezért cserélve lett. Birth került bele.


Kicsit előrébb lett hozva az olajcsere mert elég rossz állapotba voltak a fékek így azzal együtt megcsináltam mindent.
Első féktárcsa: 74.000ft
Első fékbetét: 26.000ft
Összes szűrő (gázolaj is) 28.000ft
Olaj: 18.000ft
Munkadíj: 16.000ft
Németországból.
Rozsda és karcmentes lámpabelsőt kapott :) És persze az elmaradhatatlan sárga színezőbúrás Tungsram H4 izzókat.
Zimmermann helyett Zimmermannt kapott, nagyon bevált :)
0
667