Blog

>> SzervizTKrisz156 // Alfa 156 SW // 2020-05-31

Megadta magát a jobb hátsó lengéscsillapító, elrohadt az évek során. Párban lett cserélve TRW lengéscsillapítókra.
227.000km

 
>> EseményFornitore // Alfa Spider / GTV 2.0. Twinspark // 2020-05-30

Szokásos évadnyitó túrát megejtettük , kicsit késve az éves történések miatt de el nem maradt és az a lényeg.Elején kicsit fura volt a bátyó nyersessége de 20 km után egymásra hangolódtunk gyorsan.Mátrába szépen tatásan andalogva tető nélkül leengedett ablakkal igazi cabriózgatás volt .Két helyen is találkoztam cartársal és a 159 tulajával (Ricsi) kicsit beszélgettünk is.Jó így jàrni kelni hogy az ember mindig belefuthat olyan emberekbe akik ugyan azt szeretik mint ő és egy két szóra megtudunk állni beszélgetni egymással ha eddig sosem találkoztunk akkor is.Szép nap volt ez és nap végén vissza került pihenésre a bátyó.Következő alkalomig pihenget de ez jót tett neki màr.

 

Volt egy kis pity-puty. Felbillent a csatornafedél és megtörte a burkolatot.

 
>> Tuning és extraAlfásBob // Alfa 166 2.4 Jtd 20v ZENDER (Karcsi) // 2020-05-30

Lecseréltem a tető és a többi kárpitot feketére. A műanyag elemek feketére lettek festve. Szerintem jó lett az összheng. A műszerfal elemeinek ragacstalanítása is megtörtént.

 
>> SzervizHypNosE // Alfa 156 1.6 TS sedan // 2020-05-30

Nos ezzel a bejegyzéssel 1 kicsit elmaradtam...
Múlt hónapban megvolt a műszaki, de sok mindent kellett csinálni a bestián.
Első szélvédő csere:31.000
Alváz lakatolás+Alvázvédelem:45.000
Új gyári rugók:30.000
Bördó bőr ülés szett: 45.000
komplett futómű csere+munkadíj+vizsgadíj:270.000
hímzett kézifék, és váltó szoknya:10.000
haspajzs: 16.000
plusz az apróságok :)

 
>> SzervizCsabo22 // Alfa GT JTDm Black line // 2020-05-26

Korábban megfogadtam, h nem veszek osztrák kocsit. Most megszegtem, de nyilván nem ész nélkül. Menthető a gép, csak meló van/lesz vele. A bölcsőt vettem kezelésbe. Lamellás csiszolókoronggal és drótkoronggal letakaritottam, rozsdaátalakitóval lekentem, majd 2 réteg alapozó és 2 réteg fekete festék került felvitelre. A stabrúd szilentjét is cseréltem PU-ra (strongflex). Bejutott a gumi alá a viz, kikezdte a rudat is sajnos, de azt is kijavitottam a bölcsőnél használt módszerrel (képen a javitott rúd). Az összes bölcső csavart kicseréltem, kerámia pasztával bekentem és nyomatékkel húztam meg.

 
>> SzervizCsabo22 // Alfa GT JTDm Black line // 2020-05-25

Kuplung hibásan vettem a kocsit. Valeo szettet vettem bele majd a járműmechanika-nál (Stefan Zorst) kevlároztattam és erősittettem hogy később birja majd a plusz erőt. Péntek délben kezdtem a cserét, este 6ra lent volt a váltó, kuplung, lendkerék és a bölcső. Utóbbi másik bejegyzésben szerepel. A meglepi a kuplung leszerelése után fogadott: a lendkerék lógott, mint Johnny Firpo orra mikor megtudta, h a pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt. A főtengely szimering is gyengén eresztett. Az is csere, meg a munkahenger is. Mázli, h nem adtam el az újszerű lendkerekemet, tehát azt is beraktam. Légtelenités 10 perc alatt megvolt a hagyományos módszerrel. Kuplung 47k, erősités 25k, olaj 7,2k, xado EX120 3,5k, szimering + munkahenger 16k.

 
>> Szervizmate59 // Alfa Spider / GTV 3.0 v6 // 2020-05-29

Selenia 10w60 olaj+összes szűrő
Km.: 168.300

 
>> SzervizDennisBeru // Alfa 146 1.6 TS SE // 2020-05-28

Bal oldali sárvédőt cseréltem végre(új sárvédő + színre fújás) , amikor vettem be volt horpadva, és színe is eltért. Műanyag takaró helyei is megerősítve.

 
>> Tuning és extraSTibi // Alfa 159 1.9 JTDm 8V // 2020-05-26

Szeretek szöszölni saját munkát mindig is többre értékeltem.
Lehetett volna elvinni homokfuvatni, fényeztetni, lakkoztatni, porszóratni..
Egész vállalható lett ismét nem 100% csak 9venvalamennyi :)

Első kép, kiindulási állapot, erős fékporos, lakklepattogzás szín kopás, némi karcok
2. kép probálkoztam csiszolással, kb egy óra után hanyagoltam maradt a homok, első és utolsó homokszórásom volt az fix :)
3. kép már homok-szórt, és a még nem közötti különbség
4. kép padkázásnak hála volt némi folytonossági hiányosság, ezt kétkomponensű alugyurmával javítottam
5. kép átcsiszoltam az egészet 220as papírral utána kapott két réteg alapozó festéket a kisebb hibák eltüntetésere
6. kép vizesen átcsiszoltam újra az egészet 320as (körüli) papírral
7. kép száradás után áttöröltem az egészet zsírtalanítás miatt, és némi levegővel portalanítottam majd festettem két rétegben
8. kép a felnik szín ügyileg kész vannak
9. kép portalanítás után kaptak szintén két réteg lakkot
10. kép száradnak késznek tekintem a munkát, felnikupakok érkezését várom és mehet fel