Blog
Még pár hónapja vettem a bal oldalról hiányzó Giugiaro feliratot, hátra egy Ti-t. Még akkor fel is raktam, és feltűnt hogy bár Mopar kiegészítő, mègis más a Giugiaro felirat, így a napokban vettem a jobbos sárvédőre is egyet, úgysem volt túl szép. A tatai bontóban kaptam új feliratot.
Tegnap reggel megviccelt a drága.Kulcs elfordítására el ment minden a műszerfalrol is.Na fasza.Rámértem az akkura 12.4 V.Még jobb.Kb 3 óra töltés után ismét rámértem.10.6 V.Egyre jobb.Elmentem a helyi járműboltba.A 75 Ah-ás 4max 27000.Most is az volt benne.Majd 4 évet kihúzott úgy,hogy tölteni sose kellett pedig sok a helyijárat is szegénynek.Tovâbbra is 2 év garit adnak rá.Gondoltam ha sok panasz lett volna ezt csak visszavették volna.Így beújítottam egyet.Alfi ujra rója az utakat.
2016 áprilisában vettem az autót, azóta sok mindent megéltünk. Bő 70 ezer km-t tettünk meg együtt. Egy nagyszerű autó volt. Sokat adtam neki, de rengeteget kaptam tőle.
Utolsó képek:
Motorolaj és szűrők kicserélve.
Üzemanyagszűrő is cserélve lett mert azt jelezte hogy víz van benne.
Hátsó motortámasztó bak szintén cserélve.
Első féktárcsák és betét cserélve,valamint az olajszivárgás az olajbetöltő nyílás környékén megszüntetve.
km:293700
Megint Várpalotán vendégszerepeltünk. A már túlságosan régóta zörgő önindító alaposan bezsírozódott (az ezzel járó szívássorozatot hadd ne írjam le, az egy külön poszt is lehetne), a hátsó stabpálcák kicserélődtek, az olaj és a szűrők frissültek.
Kilométeróra állása: 205 406
Eljött az első közös olajcserénk ideje.
olajszűrő: Mann 2200ft
Levegőszűrő: UFI 3100ft
Pollenszűrő: Armafilt 1200ft
Olaj: Motul 10W60 25300ft/7liter
csavarhoz tömítő gyűrű: 50ft
A vezető ajtó kapcsolópaneljén 2 ablakemelő kapcsoló törött volt, ezeket cseréltem.
2x1500ft
A jobb hátsó ablakemelő nem működött...eLearn rajz alapján megmértem, sajnos a motor adta meg magát, így cseréltem a teljes szerkezetet egy gyári bontott darabra.
6500ft
Az autóhoz 1db kulcsot kaptam, annak sem működött a távirányító része.
Pótoltam az elemtartót, persze ez nem volt elég. Látszott, hogy korábban belefolyt egy elemből az elektrolit és megmart egy vezetőt. A hiányzó szakaszt pótoltam, azóta is működik.
500ft
+ visszatettem a gyári fejegységet, igaz a CD része nem működik, de jobban tetszik így a középkonzol összképe.
Korábban valaki ezüst színűre festette az ablaktörlő karokat.
Nekem a fekete jobban tetszik, így inkább visszafestettem őket selyemfényű feketére.
Ha már úgyis az ablaktörlőkkel foglalkoztam, akkor a hátsó karba fűztem egy új gumit.
Nos egy ideje kerestem 159 SEDAN 3.2 Q4et... Valamint még a Bmw E90-ekkel szemezgettem. De amikor rá néztem egy E90-re vagy 159-re, az Alfa dobogtatta meg igazán a szívem.
Facebookon is kerestünk eladó 159-et, de sajnos eredménytelenül, illetve kaptunk pár ajánlatot olyanoktól akik nem voltak tisztában a CSAK SEDAN!! A Q4 és a 159 fogalmával...
Sw persze akadt de mivel nem rajongok a kombikért így ez kizáró tényező volt. Első kerekeset semmiféleképpen nem akartam (akkor már inkább az E90 hiába tetszik jobban az Alfa) és mivel 159 ből vagy első kerék vagy összkerékhajtás van így nem maradt sok opció. A Diesel sem a szívem csücske, de nekem kellett már egy új autó, tegnapra vagy még az előtt. Így az egyetlen sedan Q4re esett a választás ami Diesel.
Ha már autót veszek akkor lekérdezem az elő életét, először próbáltam kormány ablakon keresztül... Nem sok eredményel 2019be hozták Magyarországra és naggyaból ennyit tudtam meg róla. Gondoltam megpróbálom a Carverticalt, azon a 10000ft-on nem spórolok... Ugyanazt adta ki mint a kormányablak... A külföldi életéről semmit... Ez már a sokadik eset hogy a semmiért fizetek náluk így nálam leszerepelt, többet nem fizetek nekik.
A mainapon megneztuk és elhoztuk.
Km:150267 Legalábbis jelenleg ennyi van az órába... Kizárt dolognak tartom azt hogy, egy majdnem 12 éves Dieselbe ennyi kilométer legyen...
Röné nevet kapta.