Blog
Akku vásárlással indítottam a napot, 60Ah ír a könyv, persze csak kisebb, meg nagyobb volt a polcon. Ránézésre nem tűnt sokkal nagyobbnak a fizikai mérete a 70Ah-nak, ezért erre esett a választásom. Kb. 20mm-el még is csak nagyobb...
Az indítási gondokat sajnos nem oldotta meg, televágta mindenféle hibával a rendszert...
Korábban ilyet nem is láttam. Nem világít, hanem villog a motorhiba lámpa, persze az ECU hiba miatt dob váltó, és az immo hibát is.
Vettem még egy flakon fékfolyadékot is a váltórobotnak. Úgy néz ki akkor kell szintet nézni, mikor a rendszer még nem építi fel a nyomást. Azt meg csak lekötöt akkunál lehet megnézni, pár óra elteltével. Így most kapóra jött, hogy nem volt benne az akku, majd egy teljes napig. Még ellenőriztem a szervó olaj meglétét is..
Tanácsolták, hogy bontsam le a vezérmű fedelet, és ellenőrizzem a veztengelyek bütykeit, hogy rendben meg vannak-e. Látszólag rendben vannak. forgatásra szépen mozognak alattuk a hidrotőkék is...
Az autóval hazafele jövet nem szóltak az alső ajtókban a hangszórók. Hazaérve néztem meg a rádión a beállítást, teljesen a hátsó hangszórókra volt tolva a teljesítmény. Átállítottam, hogy elöl is szóljanak, de a balos, csak néha meg-meg szólalt, a jobbos meg teljesen csöndben volt. ma kezdtem el csak foglalkozni vele. Beugrott, hogy a 156-nak is az ajtóátvezető kábelének csatiját, néha meg kell egy kicsit fújkodni kontakt szprével. Itt is csak ennyi kellett, be is fújkodtam mind a négyet, és már szépen tisztán is szól mindegyik hangszóró. A csipogók irányából hiányoltam a zajt, de felvilágosítottak, hogy a Bose rendszernél az ott csak dísz...
Ui.: Akku sztornó, ment a másikba...(07.26.)
A szokásos Kmét, Izsák, Páhi, Izsák, Páhi kört futottuk le alfista78rg barátommal. Ez az egyetlen valamire való út Kecskemét környékén. Szerencse, hogy mindketten a nyugati részén élünk a városnak. Kb 100km.
Az első komolyabb magaslatról lefele jövet egyszer csak egy piros lámpára lettem figyelmes a műszerfalon: elkopott a fékbetét.
Az üzenet egy kicsit hihetetlennek tűnt, mert bő 20ezer km-el ezelőtt kerültek be újak. Megálltam megtapogattam, minden rendben lévőnek tűnt.
Pár km-el odébb ki is aludt a lámpa.
A következő lejtőnél (ahol azért akadt pár kanyar is) megint előjött. Aztán ahogy hűlt először csak fékezéskor, majd később véglet kialudt.
Még vagy 3-4 lejtőn eljátszotta.
Fékhatás amúgy kiváló.
Mi a fittyfene van? Ilyet még sose láttam!
Vasárnap alánéztem. Semmit sem látni.
A kopásjelző vezetéke a csatlakozónál egy kicsit "megviselt", de ép. Sehol sem ér a vashoz. A fékbetétekben még bőven van km.
Olyan mintha az átmelegedett fékpor vezetné annyira villanyt hogy bejelez a műszer.
2018.03.15-én kerültek bele ezek a Zimmermann betétek. Lehet hogy ez ilyen? Ki kellene takarítani a fékeket az Ötztal túra előtt...
Úgy látszik ami tipus hibának mondanak az valós.Piritu bejegyzése alapján nem lepett meg mikor a géptető nem nyílt fel a kar húzására.Kézzel picit benyúltam alá és akkor felpattant.Alkalmaztam a szervíz álltal is hivatalos eljárást és Wd-40 el be befúijtam a zárakat és a rend helyre állt.
Statisztika a GPS tracker adatai alapján:
Megtett út: 570,44 km
Teljes menetidő: 13:08
Tényleges menetidő: 8:38
Átlagsebesség: 66,09 km/óra
Max. sebesség: 131 km/óra
Hágóhelyzet PHuBi:
Megmászott magassági pontok: 73 db - ezzel átvette a vezetést
Összes megmászott magasság: 104.783 méter - ezzel a második, még mindig a Pók vezet a maga 113.099 méterével
Korábban az akku miatt meghiúsult a túra. Az itiner pontosítva is lett.
Reggel 7-kor elindultunk. 12 magassági pont került sorra, ebből egy (Annaberg Pass) már korábban is megvolt, de útba esett:
1110m Wastl am Wald - Hágó -Fm
976m Annaberg Pass - Hágó -Fm
970m Kernhofer Gscheid - Hágó -F
864m Rohrer Sattel - Hágó -BU
841m Pielachtaler Gscheid - Hágó -KE
854m Ochsattel - Hágó -F
778m Haselrast - Hágó -F
764m Klostertaler Gscheid - Hágó -KE
740m Ascher - Hágó -PA
662m Hals (Gebirgspass) - Hágó -F
581m Gerichtsberg Pass - Hágó -F
447m Hafnerberg - Gasthaus Semmering - Hágó -F
Végül meglátogattuk a Myra vízesést is.
Jó volt a nagy bezártság után kiszabadulni.
921 MB / 381 db fénykép
2 videó a vízesésről
39,6 GB /106 db videófájl az utazásról
Nógrádsápról elindulva kivillant az aksi jel, töltés nincs, de haza hozott minket. Holnap mehet a generátor kergetés.
Mikor 2016-ban elhoztam az autót feltűnt, hogy a jobb külső tükör autópálya tempónál remeg, kicsit zörög. Nem volt létfontosságú ügy, de most beszereztem egy gyári bontott tükröt.
Ezen a napon átvettük a második "Fehér Angyalt" (AngeloBianco). Magyarországi, a győri Riegler Autó által 2018/10 havi forgalomba helyezésű 2.2 D Super Automata. Kaptunk hozzá egy friss szervízt is.