Blog
Az egyik cső hő hatására kicsit elkezdett tágulni. Nem szerettem volna ha vmikor vhol gondol egyet és elfarad. A gyári csövekkel egy árban volt a Twinznek egy szilikon szettje. Időtállóbbnak tűnnek mint a gyári úgyhogy ezt választottam. Otre elteszem a gyárit 😃
Beállt főtengely szíjtárcsa, hosszbordás szíj, Dayco
Szombaton kis kocsikázásra került sor Vác-Márianosztra útvonalon ebéddel egybekötve.Jó kis túra volt jókat nevettünk.Hazafelé még kerültem egy Gödöllő-Hatvan túrát is.Összesen 300 kilométer. Bátyó jól szerepelt hibamentesen vette az akadályt , ezekután letakarva visszahúzodott a garázsba.
Jobb hátsó kerékcsapágy egyszercsak megállt. Nem sok előjele volt, megszólalt az az ismerős búgás, 20-30 km múlva már éreztem, hogy visszafogja a kocsit. Szerencsére épp hazafelé tartottam. Megemeltem, de már kézzel nem forgott el a kerék, és jó kis égettszag is volt. A csere egyszerű, ezt-azt leszedni, csapágyat átcserélni, mindent visszarakni.
Megérkezett a Rádió, a többi androidos rádióimhoz kepest sokkal gyorsabb, hangzásba gyengébb szinten van a gyárinál, nincs bose, de valamiért meglepően jól szólnak a hangszórók a gyárihoz képest, szóval ezek már biztosan cserélve voltak.
A csere után villogott az össz km, proxy rendezés és már kész is.
futómű állítás piliskó autószervíz - 8 000 ft
ültetés miatt mért érték a tűrésen kívül van
új 2 db gumi, bridgestone er300 225/45/17- 45 200
Km: 276 816
Külföldi munkavégzés miatt elmaradt ez a blog, de az 5 év megérdemel egy méltó búcsút, mert rengeteg örömteli pillanatot adott az autó. Igazat megvallva sok terv merült fel, ami miatt az autó eladásán nem gondolkodtam hetekig, hirtelen felindulásból döntöttem így. Ha sokat gondolkodtam volna, még mindig meglenne az autó. Az ok nagyon egyszerű. Iszonyúan megy a gép. De valami hiányzott.
Mivel 2019 szeptember elején láttam előre, hogy az autó nem fog menni az utakon legalább 2020 májusáig, így meghoztam a döntést és felkerült az autó a hahu-ra. Voltak komoly és komolytalan érdeklődők is, utóbbiak között volt rendkívül vicces telefonbeszélgetés. Végül a verda Balage156V6-hoz került, ami jó döntés volt.
Napi szinten céges személyautóval járom az utakat, ezért a terveim között szerepel egy hétvégi autó, amit nem az egyik helyről a másikba eljutás miatt tartanék, hanem az élmény miatt. Élmény nem minden esetben csak az erő, hanem a valami extra, amivel eddig nem találkoztam. Erre tökéletes választás lett volna akkor még általam nagyon várt új GTV coupe vagy spider, ami be is volt harangozva 2021-22 vagy 23-ra. De még az esetleges új Giulietta QV vagy veloce is szóba jött volna. 4c-vel is kacérkodom. Célom az, hogy 40. szülinapomra meglepném magam egy ilyen autóval. Sajnos az alfa menedzsment hozott egy döntést és elkaszálták a terveket, mivel a potenciális vásárlókra szeretnének fókuszálni akik SUV-ot vesznek. Viszont jó magam nem. Úgy fest máshol kell körülnéznem, mert ha az álmaimat követem, akkor bizony nem lesz az emblémán kígyó és kereszt.