Blog
Téli kerekek cseréje.
Km.állás: 273751
Nyári gumiban most 7054km van.
Gyárilag nagyon mélyen ültek a gyári 17-es kerekek, régóta terveztem, hogy korrigáljam a mérnökök hibáját. Így került alá másodkézből minőségi alu-mg ötvözet (nem esztergált, dög nehéz acél) NOVITEC (by Eibach) 15 mm-es pogácsa, húsz hosszabb csavarral, melyekhez a 17-es kulcs már nem jó, ezek feje 19-es. Szerencsére a viperás nyomatékos kerékkulccsal egy fordítással mindkettő használható :)
Az autó most néz ki úgy, ahogy ki kellett volna guruljon a gyárból! Az úttartása pedig sokkal, de sokkal jobb lett. ;)
Az utolsó kép akart lenni az előtte-utána változat, de már utólag látom, ebből a szögből pont szinte semmi nem látszik :D Azért az első tengelyen még így az, hogy mennyire bután álltak a kerekek, a hátsónál a gumi hátsó részén a fénytörést érdemes hasonlítani. Pont jó. Előre szerintem a 20-as jobb lenne. Majd legközelebb, de akkor már 18"-os kerekekkel...
Kapott az autó egy új flexi csövet, mert ki volt szakadva a régi.
Kipuff rendszer hibátlan, alja rendben.
Km: 221.000
A leállás utáni feladatok:
- féltengelycsuklók cseréje (3 csukló megvan)
- olajcsere a tetőnyitó hidraulikában (olaj megvan - Tutela GI/R))
- felnik festése (Alutigris 2007 Kft. - Veszprém, Hold u. 12)
- tempomat kapcsolók fejlesztése (kapcsolók vannak)
- töltéshez gyors csatlakozó beszerelés (C-TEK ellendarab kell)
- jobbos biztonsági öv patent cseréje (patent ebay-en megrendelve)
- belső világítás nem működik (LED van benne, kiégett?)
- ablalkosó cső cseréje a lapátokon (thx HaNGya)
A nappali menetfény beszereléséről még nem tettem le, csak még nem találtam megfelelőt.
A jeles napon megtartottuk az évadzáró spider találkozót Zselé főszervezőnkel és Piritu totóval ( ezt kihagytam).7 órakkor indultunk Kristóffal már leengedett tetővel, M7 tali a pesti brigáddal és irány a Huszár étterem.Pont egyszerre érkeztünk a többiekkel jól kijött.Ismerkedès az ismeretlenekkel beszélgetés reggeli egy kis mustra és a szlalom.Kellemes társaság és jó hangulat alakult ki.Elindultunk a közös kocsikázásra melynek a felén defektet kaptam amit a társak segítségével megoldottam és mankó kerékre cseréltem.A tervezett utat már befejeztem de Tihanyból a Csöpi kvíz után már hazaindultam a korlátozott sebességem miatt.Szép nap volt egy jó hangulatú spideres társaságban.Megtett táv kb 480 km.
Első- hátsó ablaktörlő lapátok cseréje.
Visszaraktam az autó alá a gyári fékeit. Hű. Nem emlékeztem, hogy ennek a kocsinak valaha is lett volna ilyen gyenge féke :) 2 légtelenítés után elkezdett tökéletesen dolgozni. Sírás volt miatta, de nehéz idék nehéz döntést szülnek.