Blog
Már a volt tulaj is említette, hogy az olajszűrőnél szivárog az olaj, mert egy O-gyűrűt cserélni kell. Azt az O-gyűrűt még az első szerviz alkalmával cseréltettem, elvileg.
Mint utólag kiderült lehet a szűrőt se cserélték ki...
Mindegy, majd Én kicserélem, az a tuti.
Minél kevesebb bontással próbáltam megoldani. Sikerült, de nem volt egyszerű művelet.
Az ajtó behúzók gyárilag valami gumiszerű bevonattal voltak ellátva ami 15 év után már egy máló ragacsos masszává alakult át.
Denaturált szesszel könnyedén eltávolítható. Mivel én sikeresen összekaristoltam, ezért kapott egy pár réteg festéket.
Elég rozsdás volt már a fékárcsa középső része ami sokat rontott az összképen.
Az első tárcsák lassan cserések lesznek...
A magyar utaknak és balfaszságomnak köszönhetően 2 felnit vihettem görgőztetni és hátra 2 gumit is szereznem kellett. Szerencsére gumival kisegített egy cartárs.
- Pótkerék vásárlás: 7 000 Ft
- Görgőzés, gumiszerelés: 13 000 Ft
- Gumicsere: 5000 Ft
Közbe bevásároltam egy tetőcsomagtartót is.
- 10 000 Ft
Mivel sokallom a Seat koptatót ezért ismét Kínához fordultam egy olcsóbb megoldásért.
A klíma diagnosztizálás óta érdekes módon néha felvillant a légzsák hiba is. Ez is orvosolva lett. A csomagtér sarkában lévő csatlakozó volt kontaktos.