Blog
Tavaly szeptemberben vásárolt új tartály megadta magát.
Ma vissza vittem az üzletbe, majd el bírálják.
Elviekben kapok majd újat.
Addig is vissza került a régi...
+ vettem fagyálló koncentrátumot 1 kg
Meg egy bilincset, 50-70mm. A régit nem lehetett meghúzni teljesen.
És egy másik szivar gyújtó...
4 új szelep, felrakás, centirozás.
Viszont a gumis megjelölte hogy melyiket tegyem hátra, mert az egyikre kicsit több súly kellett. Belső oldala a ludas.
Ezek közül az egyiket vittem görgőzni, de így hogy egyformák fényezés után , már nem tudom melyik volt az... Lehet rosszul javítottak, vagy egy másik is el viselte volna a javítást.
Vagy...a gumik mivel nem egy continental, lehet ott vérzik.
Már mindegy is, holnap felkerülnek. :)
Sikerült venni egy gyári új scudettot...emblémával!
Annyi új cuccom van már a nerohoz....ideje lenne felpimpelni végre :)
Váltottam 4 évszakos gumira.
Választásom a Michelin CrossClimate-ra esett.
Lassan 4 hónapja az autón és idáig maximálisan elégedett vagyok vele,
Megérkeztek az új hajtókarcsapágyak. Az állócsapágyat sztornózták menet közben, így azt máshonnan kell újra megrendelni. Marad a várakozás.
Miután egy átlagos reggelen kisfiamat a bölcsődében hagytam, tovább indultam a belváros felé. Kis budai mellékutca nagy forgalommal, 3-4 autó áll a sorban előttem hogy elsőbbséget adjon egy kanyarodó főútnak. Kb. 10km/h sebességgel érkeztem a sor felé, mikor fékezésre csak sűrű ABS rugdosás volt a reakció. Meglepődtem, mert verőfényes napsütés és 7 fok volt, még egy hosszú káromkodást is volt időm végigmondani. A nagy szembe forgalom és a járdán lévő gyalogosok miatt nem volt más hátra csak előre: csatt! Pont egy vonóhorgos autó volt... Ahogy kiszálltunk, mindketten elcsúsztunk, glatt jég volt az aszfalt. Szerencsére a másik fél nagyon korrekt volt, mivel semmi baja nem lett, betétlap nélkül távozott. Nekem a lökhárítóm és a scudetto bánta. Volt egy kis izgalom a másnapi műszaki vizsga miatt, de a gyorskötöző segített. Megvárom a jeges idő elmúltát, utána rendbe rakjuk az elejét.
Hiába volt cserélve a csillag, mivel a pohár kopik. November végén már megrendeltem a tengelyt, de csak mostanra sikerült időpontot szerezni a cserére.
- GSP jobbos komplett féltengely: 25 000 Ft + posta
- szerelés és futómű átvizsgálás: 23 000 Ft