Blog
Karácsony előtt már jelezte feleségem, hogy nem tudta behúzni a kéziféket, mert befagyott.
A story ismerős volt, mert néhány éve a 159-en ugyanez volt.
2019.01.10-re lett időpont Csabinál. A kocsit előző este elvittem a műhelybe, másnap délután mehettem is érte.
Ki lett cserélve a kézifék bowden, ellenőrizve lett a fagyálló és a jobb első lámpatetben a tompított izzót rögzítő rugó be lett építve. Sajnos úgy vettük anno, hogy a rugó hiányzott, az izzó pedig ki volt ékelve. Ősszel vettem egy full lámpát bontóból, így abból az alkatrész beépíthető volt.
Bekerültek a sport packos rugók, új csillapítók, toronycsapágyak. Sokkal jobb a kezelhetőség, kb -20mm lett, elégedett vagyok vele. Olajcsere és minden szűrő cseréje, Motul 8100x 10w60.
Időközben 3 teli tank átlaga kb 12-13L lett vegyesben, 2000 fordulat körül rángatás, dús kipufogógáz. Lambdaszonda cseréje megtörtént, aztán majd elválik.
Végre volt egy szabad napom, amikor beiktattam egy nagytakarítást. Ráfért.
Lesz még rajta mit csinálni tavassza, de legalább már nem kell minden alkalommal kezet mosni, amikor beülök a kocsiba és hozzáérek bármihez. :-)
Tehat a szerviz ugyesen nem tett be uj feltengelyszimeringet (es a regit is rosszul) a kuplung es kettostomegu csere utan eleg sok olaj is elfolyt,(es olaj sem a 75W volt benne) igy ezt meg kellet vegre csinalni.
Szimering cserek es uj valtoolaj.(De sajnos igy sem tokeletes, ujra kene szetszedni az egesz valtohazat.)
Valamit a hang ami zavart kiderult, ket helyrol is jon nemcsak a felso lengokarok, hanem a kormanyosszekoto rud is, de ez meg hatra van.
Felso lengokarok, igen ezeket 2 eve megsporoltam, de most mar vege.
Es mar nem tudom hanyadszor es kovetni is csak innen tudom ujra es ismet a kib...ott feltengely gumiharang kilyukadt.
Vegre talatam egy alfas muhelyet. Igazi megszallottak, na ilyeneket csipazom:)
Kerek idopontot es oda viszem ezek utan ha ilyen problemaim tamadnak.
(Upper suspension arms,
driver shaft sealant,gear box oil
cv boots)
163 000 miles
Egy kereskedésben megláttam és megszerettem... remélem sokáig tart majd! Külföldi, így most már a papírmunka elindítva! Jövőhét péntekre ígérték, hogy már haza is vihetem, friss okmányokkal, vizsgával. :)
Péntekre nem lett meg... :(
Új időpont jan. 22. várom már! :)
Sajnos Gtk... :(
Sok teendő lesz az autóval ismét, itt összefoglalom (kicsit magamnak is) az idei, vagyis inkább a tavaszi tervet.
Amiket beszereztem már a projecthez :
-FL kormány, és légzsák. Kormányt újra bőröztettem.
-Brembo nyergek, melyeket lefényeztem szépre
-Fék konzol, csavarok, fékbetétek (textar) felújító szett
-S2000 légszűrő
-Színes biztonsági övek
-Ültető rugók -40mm
-lakk 5liter (Spies Hecker 8030)
Amit szeretnék ,és kell még :
-Vezető (bőr)ülés javítása
-Bázisfesték, és fényezési segédeszközök (teljes fényezéshez)
-Lambdaszonda
-Vízcsőre valami megoldás szilikonnal (nem kapható új vízcső)
-Légszűrőhöz valami szilikon toldás
-Ablakok fóliázása
-330-as féktárcsák
-hátsó lengéscsillapítók
-Valami hangosabb hátsó dob, még mindig halk (nem létszükséglet)
-Hibátlan hátsó lámpa
-Hibátlan FL scudetto
Kb. ennyi :)
Féltengely csukló külső/belső, gumiharang, munkadíj, miegymás.
1
505