Blog

Ki lett cserélve a vezérlés, szelepfedél tömítés és a gyertyák (NGK ILKAR7D6G). Így már nem fog a gyertyatérbe szivárogni az olaj, amit korábban írtam a blogban. Gyári alkatrészek kerültek beépítésre. A beavatkozás végett Cz Tuningman Gábort látogattuk meg.

A költségből 24e Ft a gyertyák ára volt, azt én vittem.

Km: 149400

>> EseménySporter // Alfa 156 Crosswagon Q4 // 2018-12-06

Ideiglenesen szüleim használják a kocsit, amíg Ők nem találják meg új kiszemeltjüket, így fel rakattam téli gumikat.

>> AutóápolásWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 TD // 2018-12-06

A kirakós még nincs kész. Az autó már menetkésznek tűnik, immár kint parkol a műhely előtt az "átadás" előtti utolsó simításokra várva. Mivel 146-hoz küszöb nincs már se égen, se földön, ezért került fel 155-ös Alfáé. És persze azért, mert Robinak épp volt ebből egy pár. Mindenkinek így volt célravezetőbb.
Ami 146-hoz elérhető, az csak sima lehajlított lemezdarab a végeken lévő gömbölyítések és az A- B oszlop csatlakozás nélkül. A megoldás hátránya viszont az, hogy ahol kell, ott nincs furat rajta, ahol nem kell, ott viszont van.
Ezen hónapok óta nem egyezünk igazán Robival. Tegyük fel a küszöbspojlert, vagy ne? Torjay Laci és Csik tanácsát is kikértem, őket hiteles és értékes tudással rendelkező embereknek tartom, ebben a témában kiemelten.
Most ott járunk, hogy Robi is belement, fúrjunk, védjük le rendesen, és tegyük fel azt a spojlert úgy, ahogy gyárilag van. És ugye ott az a sor felesleges furat. Azokat pedig egyenként szépen ledugózzuk.
Így van ez, amikor már azt gondoltam, hogy tényleg mindjárt kész, még mindig ott áll az autó, nehogy víz jusson a küszöbbe a még nyitott furatokon.
Sokadik pakk érkezik a patentcentrumtól, pár gumidugót még holnapra várok.

Közben pár aprósággal igyekeztem még közelebb lökni a projektet ahhoz az élményhez, amit szeretnék elérni.
A kulcson sosem volt embléma, 7 éve is hiányzott már róla. Eszembe sem jutott eddig foglalkozni vele, de most... most így lesz kerek.

A csomagtérajtó borítását is átcseréltem a Dávid által küldött darabra. Egy tisztítás után ez tűnt jobb állapotúnak, nincs törött patent alj rajta.

És végül, de nem utolsósorban Alexandro-tól (akinek ismét ezer köszönet!) érkezett egy antenna tömítés. Így már érthető a dolog, hogy hogyan rögzül ez gyárilag.

Mindezeken túl ha már szóba jöttek a segitők, tamogatók, ezer köszönet Kazes cartársnak a sok apró ám annál hasznosabb tippért amit a projekt során kaptam tőle.

>> EgyébZolika03 // Alfa 147 TI // 2018-12-06

4 db új bridgestone gumit vettem a télre.

 
>> Szervizsparco // Alfa 145 1.6 TS // 2018-12-05

Csereérettek lettek.

140.000 km

 
>> SzervizZolika03 // Alfa 147 TI // 2018-12-05

Vezérműtengelyek lettek cserélve + olaj + 2 hátsó lengéscsillapító + az első fékek lettek cserélve fúrt mart tárcsára.

 
>> EgyébSanyiJTD // Alfa Spider / GTV 2.0 TwinSpark // 2018-12-05

Szép idő volt ma. Nagyon poros volt már szegény, ezért kihoztam ,és lemostam. Bemelegítettem, megjárattam picit, majd vissza a helyére aludni. Hiányzik az öreglány!

2 Hetente azért beindítom, átmelegítem, meg így rátölt az akksira. Bár múltkor ,mikor mínuszok röpködtek rálógattam a processoros akksitöltőt egy pár órára. Tökéletesen indul mindig! Nagyon szép ez a kocsi még 23évesen is.

 
>> SzervizPBali // Alfa 159 2.0 JTDm Ti // 2018-12-06

Olajcsere (Selénia WR PE 5W30), szűrők cseréje (olaj, levegő, pollen).
Km: 178.718. (A fotó ma reggel készült, a szerviz tegnap volt)
Rugók ellenőrizve, mindegyik rendben van.
Tolatóradar újra rakoncátlankodik...a csomagtartóban van a kábelköteg hozzá, remélem az megoldja végre. Hetekig úgy tűnt elég volt a szenzor...

 
>> EseményPublic Enemy // Alfa 156 2.4 20V JTD M-JET // 2018-12-05

2018.11.12.
Megvettem.
Km-óra állása: 272.541.

 
>> Tuning és extraKócosw // Alfa GT 3.2 V6 24V Distinctive // 2018-12-17

Csomag a Rendes kormánytól, kormány, valtogomb, valtoszoknya, kezifekszoknya. Hozzá egy alu pedalszett, taposoval, es egy momo kezifekkar.