Blog
Ezt is megertuk. a parkoloban a kocsiba ulve egy nagyon ugyes angol sikeresen meghuzta az allo autot mikor o kifele tolatott a helyerol.
Szerencses vagyok, mert olyan 80-90% ban az emberek ilyenkor elhuznak es nem tesznek semmi elerhetoseget a kart szenvedett kocsira.
Felirta egy lapra a nevet es cimet valamit telefonszamot es a biztositoja nevet, ennyi.
Bocsanatot kert es elment. Ennyi itt a menete, ha megegyezessel sikerul rendezni.
A kocsit elvittem szemlere es gazdasagi totalkarosnak allapitottak meg a folyamat annyi,hogy kapok egy arat es egy roncsdijat, amiert a kocsit elviszik megsemmisiteni, na en ezt nem kertem, inkabb megcsinalom,igy csak majdnem a 3xveteli arat kizettek ki, csak ujra kellett MOT(vizsgazni) csinaltatni
Csatolok kepeket..igazan nem szornyu, csak kurva bosszanto, ajtot fogok cserelni, de elotte megnezem mennyire lehet polirozassal javitani, ugyan a horpadast sehogy….
199000 miles
Vezettem egy Ferrari 458 Italia-t: Ferrari vezetés
Az itteni blogmotor nem igazán alkalmas képekkel tűzdelt bejegyzések írására, így itt csak linkelem a máshol megírt blogbejegyzést.
A hűtőket tartó konzolt megzabálta a rozsda. Egy helyen átlyukadt a dupla lemez. Szereztem egy egészséges bontottat, lekezeltem és cseréltem.
Idén eljutottam KUL ra is. Köszönöm a kísértet Dévid és Ervin.
Tominak a VIP Taxiban és Mankynak a Puntoban az emlekezetes köröket.
Mivel a Nagyvadon lévő gumik már nagyon öregek voltak, feltétlenül új gumi után kellett néznem. Hosszas vívódás után végül a Goodyear efficientgrip performance-ra esett a választás.
Méret a gyári: 215/55 r16
Az eddig tapasztalatok, hogy csendes, sima futasú és jól is tapad. A továbbiakat majd meglátjuk.
2
437